Tuomi ja Blues jatkaa viimekautta.

• 1 261
  • 18

Prjakhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
"En minä tiedä, miksei maaleja syntynyt. Jos satasen juoksija kaatuu 20 metriä ennen loppua, ei siihenkään kannata mennä syytä kysymään hänen valmentajaltaan. Pietilä oli kerta kaikkiaan hyvä, ei viedä häneltä arvoa pois", Bluesin sanavalmis luotsi Timo Tuomi totesi rauhallisena.

Jotenkin nämä kommentit tuntuu tutulle.

Kyllä siellä on asennevamma eilisen pelin perusteella,
eli aivan samaa mitä viimekaudella.

Kaikki kaksinkamppailut ja kiekontavoittelut hävittiin
eikä luistelu maittanut kuin osalle pelaajista kuten tavallista.

Ja sitten joku vielä näkee Bluesin pelissä jotain positiivista.

Ainoa joka taisteli oli Myllys ja piti murskalukemat kaukana.

Toivottavasti Salonoja&Ruuttu oli eilen paikalla.

Prjakhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Lukas Zib

Espoolaisten kokoonpanosta puuttui Lucas Zib. "Hän ei mahdu ryhmään, koska joukkueessa on 6-7 parempaa pakkia", Tuomi selvitti. Toisaalta Zibiä ei myöskään ole tarkoitus poistaa pelaajaringistä kokonaan.

Ainoa mitä Zib on tehnyt väärin on henkilökohtaiset virheet.

Jos niiden perusteella äijä on penkinpäässä niin sinne voi samantien laittaa Vykoukalinkin.

Zib on erinomainen kiekon kanssa ja taklaa ja laukoo
kovaa.

Tehkää nyt Petr Tonit ja myykää kaveri Jyppiin,saatana!

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
No siis. Myönnettäköön heti että en ole nähnyt Zibin pelaavan, mutta jos hän on sitten niin huono kuin Tuomi antaa ymmärtää, pistäisivät nyt vihdoin muualle, ja nostaisivat jonkun junnun sinne. Tämähän alkaa vaikuttaa ihan naapurin viime kauden Pakki-Patrickilta...

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Olen nähnyt Zibin pelaavan Tampere Cupissa ja minusta Zib oli todella hyvä pakki. Mies liikkui erinomaisesti, laukoi hyvin ja tarkasti eikä ollut huono omalla puolustusalueella. Mitä muuta vaaditaan? Kyllä Zibin kuuluisi olla Bluesin kokoonpanossa. Kyllä minä Tepsiin hänet ottaisin, jos Blues tahtoisi luopua.

Ketkä muuten pelasivat eilen Bluesin pakeista?

ribis

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues
TT

hohhoi...hirveetä oli katsella matsii Ilvestä vastaan. Päättyi ainoastaan 2-0, jotai 5-0 olis ollu ihan mahdollista. Vastaavaa sontaa on tässä saanu katella yli vuoden, ja kaikkeen Tuomelta tuntuu löytyvän selvä syy; tsekit.

IFK voitettiin, huono voitti tosi huonon. Ilvestä vastaan ei ollu mitään saumoja.

Tuomi ulos

Woland

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Suomen maajoukkue
Älkää hyvät ihmiset hätäilkö vielä yhtään.Katsokaa ja ottakaa mallia vaikka TPS-faneista:Joukkueella kaksi tappiota alla.Valittavatko fanit:Eivät.Miksi?Koska se on kahden pelin jälkeen aiheetonta.Annetaan homman kypsyä rauhassa.Minä ainakin aion odottaa 10-15 peliä,ennen kuin rupean valittamaan.

Itsekin olen kyllä ihmettelyt tuota Zibin kohtaloa.Harjoituspeleissä hän vaikutti kovalta pelimieheltä.Mutta eiköhän valmennusjohdolla ole hänenkin pihtaamiseensa omat järkevät syynsä.

Ainut asia,mistä olen valmis kritisoimaan Tuomea tässä vaiheessa kautta,on Elomon peluutus.Hän ansaitsisi mielestäni näyttöpaikan ykkösessä.On pelannut näkemissäni peleissä todella pirteästi:hyvällä asenteella,käsillä,luistelulla.Hurme-Elomo-vaihto olisi minun mieleeni.Krykov sen sijaan on paikkansa ansainnut.

ribis

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues
Viestin lähetti Woland
Älkää hyvät ihmiset hätäilkö vielä yhtään.Katsokaa ja ottakaa mallia vaikka TPS-faneista:Joukkueella kaksi tappiota alla.Valittavatko fanit:Eivät.Miksi?Koska se on kahden pelin jälkeen aiheetonta.Annetaan homman kypsyä rauhassa.Minä ainakin aion odottaa 10-15 peliä,ennen kuin rupean valittamaan.

Itsekin olen kyllä ihmettelyt tuota Zibin kohtaloa.Harjoituspeleissä hän vaikutti kovalta pelimieheltä.Mutta eiköhän valmennusjohdolla ole hänenkin pihtaamiseensa omat järkevät syynsä.

Ainut asia,mistä olen valmis kritisoimaan Tuomea tässä vaiheessa kautta,on Elomon peluutus.Hän ansaitsisi mielestäni näyttöpaikan ykkösessä.On pelannut näkemissäni peleissä todella pirteästi:hyvällä asenteella,käsillä,luistelulla.Hurme-Elomo-vaihto olisi minun mieleeni.Krykov sen sijaan on paikkansa ansainnut.

öhöm...Tuomi on kylläkin sekoillut jo yli vuoden. Mielestäni se on jo tarpeeks.

Woland

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Suomen maajoukkue
Viestin lähetti ribis
öhöm...Tuomi on kylläkin sekoillut jo yli vuoden. Mielestäni se on jo tarpeeks.

Viime kaudesta ei jaksaisi enää puhua.Mutta kuitenkin,en suostu kaatamaan epäonnistumista kokonaan Tuomen niskaan.Vaikka mies varmasti tekikin virheitä viime kaudella,niin uskon hänen ottavan opiksi niistä.Virheet kasvattavat.Ja vaikka sama touhu jatkuisikin,niin menee aikaa,kun voimme olla varmoja siitä.

Toivotaan ja odotetaan.

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onnittelut hyvästä hankinnasta

Tämä ei todellakaan ole mitään ivaa, vaan ihan oikea ja rehellinen onnittelu maalivahtihankinnasta. Kuuntelin keväällä, miten toiset epäilivät Jamon hankinnan mielekkyyttä. Kyllä eilinen peli todisti todella, että Jamo on Suomen maalivahtien ehdotonta eliittiä edelleenkin. Kyllä eilen Ipan jätkät useammankin kerran jäivät haavi auki ihmettelemään mistä se hanska oikein tulikaan. Ilman Jamon mahtavaa peliä, ei kahden erän jälkeen olisi voittajasta ollut mitään epäselvää.

Prjakhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Toivotaan ja odotetaan.

Mutta kyllä ykköskenttää pitäisi välillä muuttaa.

Verratkaa vaikka Jokereihin,siellä ykkösessä pelaa ne keitä pelaaminen kiinnostaa ja taitotaso ja peliesitykset edellyttää
tässä valossa kritisoin kyllä Bluesin toimintaa.

Toinen on tämä Zib juttu,jos nekin jotka ei edes Bluesia seuraa
huomaa Zibin taidon niin helvetti,mikä mättää.

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
Viestin lähetti Woland

Täysin samaa mieltä, Hurme pois velttoilemasta !

Prjakhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Niki vastaa Saipan peliennakossa.

Kyseisiin peluutus ja ketjukysymykseen.

Käykää katsomassa.

Hienosti toimii uudet sivut,kysyt jotain asiaa sunnuntaina
niin vastaus tulee heti,hienoa!

www.blues.fi

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Lukas Zib

Viestin lähetti Prjakhin
Espoolaisten kokoonpanosta puuttui Lucas Zib. "Hän ei mahdu ryhmään, koska joukkueessa on 6-7 parempaa pakkia", Tuomi selvitti. Toisaalta Zibiä ei myöskään ole tarkoitus poistaa pelaajaringistä kokonaan.

Ihmettelin ihan samaa jo tossa blues-saipa ketjussa. Mitä järkeä on hommata noita ulkolaisia jos ne ei edes mahdu kokoonpanoon!:mad: Toivottavasti Ruuttu tuo jotain järkeä tohon touhuun.

Mitään stressiä en kyllä tässä vaiheessa ota, Jamo torjuu ja kyllä ne aina vaadittavat 2-3 maalia tekevät, toivottavasti ainakin. Ennen ollaan aina oltu kauden alussa korkealla ja lopussa alhaalla, mieluummin nyt toisinpäin. Hurme tosin saataisiin heittää toiseen kenttään, syöttöpinnakin tuli ihan vahingossa.

ribis

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues
Viestin lähetti Tommy
Tuomitaan Tuomi, jos tuomitaan, marras-joulukuussa.
Kaksi ottelua pelattu. Chill out.

Ulos TT sekoilemasta.

Tämä kommentti Hesarissa kertoo paljon;
"En minä tiedä, miksei maaleja syntynyt. Jos satasen juoksija kaatuu 20 metriä ennen loppua, ei siihenkään kannata mennä syytä kysymään hänen valmentajaltaan. Pietilä oli kerta kaikkiaan hyvä, ei viedä häneltä arvoa pois"

Jos TT tarkoittaa ettei ole hänellä mitään tekemistä ettei joukkue tee maaleja, on täysin väärä mies valmentajaksi.

Entä jos joukkue imee 5-6 maalia tänään SaiPaa vastaan?
Sopiiko että tuomi kommentoi vaikka näin:

"En minä tiedä miksi maaleja laskettiin niin paljon. Jos satasen juoksija kaatuu 20 metriä ennen loppua, ei siihenkään kannata mennä syytä kysymään hänen valmentajaltaan. Machulda oli kerta kaikkiaan hyvä, ei viedä häneltä arvoa pois"

Kuka voi vaikuttaa siihen että joukkue tekee maaleja??
Valomentaja! Katseleeko TT peliä vaihtoaitiossa, ihmettelee vain että eipä jätkät tee tänään yhtään maalia.

Zib:n pelaamattomuus on taas jo toinen täysin outo juttu.

Jos joukkue pelasi viime vuonna "saatanan" huonosti materiaaliin nähden, ja about koko jengi vaihdettiin tälle kaudelle, eikä kahden pelin jälkeen ainakaan parempaan suuntaan olla menty, tulee mieleen kyseenalaistaa Tuomen tekemiset. Kaikki Tsekit on kyllä muistettu jo haukkua.

Pazman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, NuPS.
No on se nyt kumma

Pari matsia taustalla, joista toisen voititte ja toisen hävisitte, ja nyt jo alkaa omien haukkuminen. Torstai-iltana olitte vielä mestareita ja nyt on kaikki päin v*ttua.
Painakaa paniikkinappulaa ja antakaa Tuomelle kenkää, toimikaa yhtä lyhytnäköisesti kuin erään kiekkoseuran pomo erottaessaan valmentajan, jolla voittoprosentti oli jotain 60-70 välillä.

Paniikki!

ribis

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues
Re: No on se nyt kumma

Viestin lähetti Pazman
Pari matsia taustalla, joista toisen voititte ja toisen hävisitte, ja nyt jo alkaa omien haukkuminen. Torstai-iltana olitte vielä mestareita ja nyt on kaikki päin v*ttua.
Painakaa paniikkinappulaa ja antakaa Tuomelle kenkää, toimikaa yhtä lyhytnäköisesti kuin erään kiekkoseuran pomo erottaessaan valmentajan, jolla voittoprosentti oli jotain 60-70 välillä.

Paniikki!

Paniikki? Ei varsinaisesti, mutta yli vuoden räpellys alkaa antaa aihetta epäillä valmentajan osuutta menestykseen. Varsinkin kun valmentaja on löytäny syitä huonoihin esityksiin erityisestí hankituista vahvistuksista. Ei koskaan itsestään.

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Eikös se Hurme

ole 20 byyrin ukko? Mitä ihmettä epsoolaiset mesoaa, Blues pelaa sillä tasolla mitä materiaalin nähden kuuluukin, ei kai sen nyt pitäisi mitää uutta olla siellä Epsoossa. Saittehan torstainakin tilastovoiton IFK:sta (kerran kymmenestä), joten nauttikaa nyt tästä harvinaisesta herkusta 2.10 asti, kunnes paluu arkeen on taas edessä ja Epsoon pienet rumpalipojat joutuvat
nöyryytyksen jälkeen palamaa tuuba kainalossa kotimetsään kärpässienen alle miettimään mailman pahuuttaa

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Re: No on se nyt kumma

Viestin lähetti Pazman

Paniikki!

Aivan, samaa mieltä. Vähän malttia 2 peliä pelattu ja porukka on ihan paniikissa. Jos 10 pelin jälkeen jatkuu sama linja, niin sitten voidaan jo ryhtyä tekoihin.

Mutta jos sellainen ikävä asia tapahtuu kuin se, että Tuomi saa potkut, niin pitäisi Tuomen tilalle hankkia jo kykynsä näyttänyt valmentaja. Onko heitä?

Hannu Kapanen. Kapanen voisi tuoda vähän rentoutta peliin.

Jortikka

Sakke Pietilä

Tamminen

Nooh, katsotaan seuraavat 10 peliä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy