Tunnustuksien luola

  • 9 863
  • 31

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Nokkis on löytänyt konjakkipullon pohjan. Itse tunnustan etten pidä hämähäkeistä, ne on suorastaan pelottavia, niillä on liian monta jalkaa. Ymmärtääkseni Suomessa on hyvin vähäinen määrä hämäreitä jotka voi ihmistä purra niin että sen huomaa, väitän joutuneeni yhden semmoisen uhriksi, kylkeen puri ja sattui. Tekonsa jälkeen se kahdeksansi pakoköyttään pitkin lippahivoon.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Sellainenkin tutkimus on ilmeisesti tehty, että ihminen nielee keskimäärin kahdeksan hämähäkkiä elämänsä aikana nukkuessaan.

Olen pohtinut tätä tutkimusta ja varsinkin menetelmää, jolla se on tehty. "Suomen gallupista päivää, kuinka vanha olette ja kuinka monta hämähäkkiä olette nielleet nukkuessanne?"
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Btw. tunnustan, että en ole järin hyvä maalivahti mutta silti tuuppaan itseni JWC + jokujossainmilloin otteluihin. Miksikö? No, siksi, että se näyttää coolilta... täh, no ei todellakaan, vaan siksi kun olen laiminlyönnyt kuntoilun viimeiset 10 v. , ja se näyttää coolilta... Häh...

Älä huoli, itsekin tuppaan itseni ulkohöntsyihin vaikka olen huono ja hidas luistelija ja vetokaan ei lähde mihinkään mistä syytän mailaa enkä edes näytä coolilta. Penskana sitä tuli aina katsottua maalivahteja, niillä oli niin pirut hienot varusteet, on ne kamat edelleen hienommat kuin kenttäpelaajilla.
Kyllä se omallakin kohdalla kuntoilusta menee, pipo märkänä höntsyjen jäljiltä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kerro toki lisää :)
En minä mitään ole koskaan myynyt, mutta ilmeisesti minussa on joku magneetti joka vetää hörhöjä puoleensa julkisilla paikoilla, kyselemään kaikenlaista sekavaa.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Olen pohtinut tätä tutkimusta ja varsinkin menetelmää, jolla se on tehty. "Suomen gallupista päivää, kuinka vanha olette ja kuinka monta hämähäkkiä olette nielleet nukkuessanne?"

Mietin itsekin, että miten ihmeessä tulokset pystytään seulomaan. Kuka tahansa meistähän osaa vastata, kun kysytään "Kuinka monta hämähäkkiä olet nielaissut hereillä ollessasi?". Mutta miten näistä saadaan laskettua todennäköisyys nukkuessa niellyille hämähäkeille? Todellinen mysteeri.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tunnustan tehneeni jotain siveetöntä. Positiivista asiassa on, etteivät jehovat enää ole käyneet ovellamme.

Tuossa taannoin eräänä lauantaina siis makasin sohvalla pelkässä kylpytakissa potemassa keskimääräistä kovempaa kankkusta, kun ovikello soi. Koska mies oli töissä, jouduin valumaan ameeban lailla ovelle ihan itse. En yleensä avaa tuntemattomille, mutta tällä kertaa tein poikkeuksen, sillä ovisilmästä näkyi varmaan kahdeksaa kymppiä lähentelevä pariskunta. Ties vaikka niiltä olisi ollut jotain hukassa.

Samalla hetkellä kun avasin oven ja rouva kävi selvittämään asiaansa, meidän ison kollin kokoinen tyttökissa livahti ovenraosta rappuun. Suoritin lähes ikercasillasmaisen syöksyn katin perään, ja sain kuin sainkin sen kiinni. Taisin päästää siinä pari miehekkäämpää voimasanaakin.

Kompuroin pystyyn ja törmäsin kahteen hyvin hyvin hämmästyneeseen silmäpariin. Sitten tajusin, että kylpytakkini oli auennut ja seisoin rapussa ryypänneen näköisenä, kissaa pidellen ja käytännöllisesti katsoen Eevan asussa. Mutisin jotain kissan sisälle viemisestä ja suljin oven perässäni.

Ei muuten ole tuon jälkeen enää näkynyt jehovia meidän ovella. Suosittelen kaikille, joita jehovat kiusaavat.
 
Tunnustan uittaneeni kiveksiäni ystäväni viinilasissa tämän ollessa parvekkeella tupakilla. En viitsinyt paljastaa hienoa sketsiäni hänelle myöhemminkään, kun kaveri niin tyytyväisen näköisenä viiniään siemaili. Sori.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tunnustan pieraisseeni kaverini naamalle (paljaalla perseellä) keskellä yötä hänen kuorsauksen aiheuttamasta vitutuksesta johtuen. Myös likaiset sukkani tungin sinne suuhun vähän myöhemmin. Ei loppunut kuorsaus, paskaisen (kirjaimellisesti) naurun sain kyllä, kun kaveri silmiä raotti. No helpotti se silti vähän, vaikka en unta saanutkaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kyllä riittäisi materiaalia tähän ketjuun varmaan sadan sivun edestä. Mutta jätän tämän tähän yhteen postaukseen.

Espanjassa kuukauden urheillessani, joku poke kysymättäni antoi kokaiinia, otin sen ja heitin sen kulkukoiralle, mahtoi olla silläkin piskillä metka loppupäivä. Samalla reissulla minua kysyttiin bordelliin töihin, mutta ajatus miesasiakkaistakin ei aiheuttanut työsopimuksen syntymistä.

Nussin serkkuni nykyistä vaimoa, serkkuni ollessa noin kirjahyllyn takana noin 3 metrin päässä yrittämässä nussia nykyisen vaimonsa siskoa. Serkkuni oli silloin vielä sinkku, joten en moraaliton ihmispolo ollut, vaikka he aloittivatkin seurustelun keskenänsä tuon viikonlopun jälkeen. Olin viime elokuussa häissänsä bestman, se serkun sisko muuten meni samoissa häissä naimisiin jonkun tyypin kanssa, itsehän lähdin noista häistä puoliltaöin 17-vuotiasta silloista abiturienttityttökaveriani kuksimaan. Se voimassaollut maksoi taksimatkani, 60 euroa.

Siinähän sitä olikin jo ainakin 5 tunnustusta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ei muuten ole tuon jälkeen enää näkynyt jehovia meidän ovella. Suosittelen kaikille, joita jehovat kiusaavat.

Once again, kuitenkin. Tuosta kun tuli mieleeni tunnustus.

Kesällä 2005 olin Rääkkylän Kihauksessa kuskina ja lähtiessämme sieltä kello kahden kieppeillä jotkut siskoset siinä portilla bongasin. Autollani juttelimme tovin viisistään ja vein sitten ne siskokset 2 km:n päähän kämpillensä omakotitaloon. Kotimatkalla Joensuuhun selvisi, että kaverini kovasti tykästyi toiseen niistä. Ja se kaverini ikisinkku kun oli, niin seuraavana päivänä avuliaana kaivoin kämpiltäni jostakin pölyjen keskeltä jehovalaisten minulle joskus jättämän Raamattunsa ja Rääkkälylässä sitten ajoin seuraavana iltapäivänä samojen kavereitteni kanssa aluksi sinne siskosten omakotitalolle, jotta avittaisin kaverini ihastumisesta johtuvaa lähimmäisenkaipuuta tuota neitoa kohtaan. Kaverini siinä joivat kaljaa ja minä kerroin, että selvittääksemme sen seikan, onko siellä omakotitalossa miehekkeitä, niin menemme nyt sinne jehovalaisina ja jos miehekkeitä ei heillä ole, niin laitamme jehovain materiaalin taskuun ja iskemme neitoset. Eihän se nimittäin kovin kohteliasta olisi noin vain mennä ovelle, jos sattuisi heillä valmiiksi miehet olemaan.

Pölynimuriakin kyllä mietin mutta kepeämpi oli kantaa se Raamattu. Tytöt eivät olleet kotosalla mutta näimme heidät sitten taas samana päivänä Kihauksessa Värttinää kuulemassa ja sanoja monikossa vaihdeltiin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tunnustan, että Azulin viestin ja Azulin livenä nähneenä, tuli mieleen kaikenlaista. Olen pahoillani.. Onneksi mieleni tasoittaa taas kiekkokierros...

Jaahas, tämä ketju taisi kuolla tähän Nokkiksen viestiin. Kenelläkään ei vaan voi olla heittää tähän parempaa kuin tuo, että innostuu kahdeksankymppisistä jehovista samassa rapussa krapulaisen naisen kanssa.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Pelkään aivan tolkuttomasti katsoessani kauhuelokuvia. Silti haluan katsoa niitä. Monta kertaa tekee pahaa, mutta pakko katsoa. Elokuvan jälkeen voi pitkään olla vähän hankala olo, mutta ei muuta kuin uutta leffaa katsomaan. Tässä on pakko olla takana jokin tarve pelätä turvallisesti.

En tiedä jääkiekosta mitään.
 

d2uce

Jäsen
Suosittelen kaikille, joita jehovat kiusaavat.

Kävi kanssa kerran oven takana jotain uskovaisia tyrkyttämässä sanaa. Olivat tosin nuorehkoja mieshenkilöitä. Kissa livahti pihalle. Olin myös melko vähäpukeinen joten pyysin toista hepuista nappaamaan katin kiinni. Teki työtä käskettyä ja toinen samalla kertoi tarinan:

"Meilläkin oli joskus kissa...mutta se kuoli"
Siihen muuten kuoli tuo tilannekin ja vähin äänin poistuimme kaikki omille tahoillemme jatkamaan, mitä ikinä olimmekaan tekemässä.

Eli jos on vaivaa näistä oven takana seisovista saarnamiehistä ja -naisista, niin hanki kissa!
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Olen pohtinut tätä tutkimusta ja varsinkin menetelmää, jolla se on tehty. "Suomen gallupista päivää, kuinka vanha olette ja kuinka monta hämähäkkiä olette nielleet nukkuessanne?"

Tätähän tutkitaan niin, että X määrä tutkimukseen osallistuvia ihmisiä levittää kasvoilleen perunajauhoja ennen nukkumaan menoa.

Aamulla sitten katsotaan peiliin ja lasketaan jalanjäljet, jotka johtavat suuhun, mutta eivät sieltä ulos.

Tunnustan etten joka yö jaksanut perunajauhomaskissa nukkua. Sori.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
- 6-vuotiaana syötin nuoremmilleni sokeroituja jäniksen papanoita kinuskipalloina. "Hyviä", kuului kommentti.

- Olen ostanut satamasta pirtua. Näkö ei lähtenyt.

- Valehtelin nuorena poikana olevani kitaristi ja "sain" siitä hyvästä pillua. En osannut soittaa kitaraa. Enkä panna.

- Syljin kaverin tuoppiin kapakassa piiitkän syljen. Kaveri joi tuopin tyhjäksi. En puhunut mitään.

- Nuorna lasna (16-vuotiaana) meillä loppuivat viinat kaverin mökillä. Ratkaisu: impataan ruohonleikkurin bensaa. Lopputuloksena 48 tuntia kestänyt migreenikohtaus ja elämän ensimmäinen morkkis.

- Otin 17-vuotiaana juoksutaksin. Onneksi rikos on jo vanhentunut.

- Nussin eräästä oululaisesta kioskista seitsemän askia ruskeaa Barclayta kun olin 15. Rikos vanhentunut.

Jne jne.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Onhan tuota kaikenlaista tullut tehtyä.

"hauskimmat" ns. rikokset on ollut sellaisia, että kaverin kanssa varastettiin erilaisia liikennemerkkejä ja laitettiin ne toistensa paikoille. Emme siis ottaneet niitä varsinaisesti itsellemme vaan vain vaihdoimme niiden paikkoja. Tästäkin on jo hyvän matkaa parikymmentä vuotta aikaa. Kai se siinä ajassa tuollainen ilkivalta vanhenee?

Oli siinä linja-autossa hauskaa, kun kouluun meni. Kuskilla oli vaikeuksia päättää kumpaa nopeutta ajaa. (80 km/h vai 50 km/h) nuo olivat allekkain tolpassa. Pari viikkoa kesti ennen kuin toinen oli viety pois.

Samoin kun eräs rautatiestä ilmoittava merkki löytyi erään pikkukunnan keskustasta. Eihän siellä mitään rataa ollut.

Paras oli kun eräältä työmaalta vietiin sellainen "varokaa vaara!"-kyltti ja veimme sen erään kylän aallonmurtajan päähän. Siellä se seistä nökötti varmaan kymmenen vuotta. Paikalliset vanhemmat ihmiset kirosivat aina, että nuoriso käy sitä siellä kaatamassa vaikka on niin hyvä ja hyödyllinen merkki. Ja kunnalta loistava idea se sinne laittaa. No olihan se loistava idea. Meiltä.

Katsotaan josko lisää paljastuksia olisi tuloillaan. Pitää vaan miettiä mitä paljastaisi.

Toi Azulin paljastus oli ollut kyllä mukava nähdä. Sori Rosenrot. En minä sillä...
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Onhan tuota kaikenlaista tullut tehtyä...
Kovasti tuntuivat tutuilta nuo tunnustukset!
Nuorna lasna (16-vuotiaana) meillä loppuivat viinat kaverin mökillä. Ratkaisu: impataan ruohonleikkurin bensaa. Lopputuloksena 48 tuntia kestänyt migreenikohtaus ja elämän ensimmäinen morkkis.
Erään ystäväni kanssa yritimme joskus juoda Rajamäen etikkaa kun alkoholi loppui. Olimme ehkä n. 14-v. Tätä kokeilua ei enää koskaan toistettu. Ja ellen ihan väärin muista, niin joskus harkitsimme vastaavassa tilanteessa "Kiilto-liima" purkin nuuhkimista, mutta tähän ei kuitenkaan ryhdytty. Ihan hyvä homma.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Olen jo pitkään halunnut tunnustaa seuraavan asian - vihdoinkin saan siihen mahdollisuuden.

Kolmannen luokan puukäsitöiden opettajalle: se olin minä, joka otin itselleni taiteellisen vapauden petsata sen vessan siniseksi. Tai oikeastaan sinisiä läikkiä pitkin seiniä. Minä olin sitä mieltä, että se oli hieno. Sinä et. Minä olen edelleen sitä mieltä, että se oli hieno.


Teini-iän hönöilyjä en ole vielä valmis tunnustamaan, vaikka pitkä aika niistä onkin jo kulunut :D
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kouluaikojen tempauksia? OK, täältä pesee.

Se olin minä, joka kiskoi englanninopettajan polkupyörän lipputankoon. Ruotsinmaikan salkun samoin. Opinto-ohjaajan Saabin pakoputkeen survoin raakoja perunoita, ja koulun ilmastointikanaviin homejuustoa sulloin myös. Tyttöjen pukuhuoneen suihkutilan seinään porasin tirkistysaukon nimenomaan minä. Edellämainitun opinto-ohjaajan pihaan tilasin puhelimitse 24 kuutiota koivuhalkoja, ja puutyöluokan opettajankopin kirjoituspöydän laatikosta löytämäni korkkaamattoman kossun vein ja join. Ruotsinopettajan tupakat pöllin koulun pannuhuoneesta, ja olin myös asialla kun vanhan puolen rappusiin pingotettiin polven korkeudelle siima johon kieltenopettajatar kompastui ja mursi ranteensa.

Nämä pienenä näytteenä yläasteen ajoilta. Minua ei koskaan epäilty näistä, kun pärjäsin koulussa hyvin, olin kohtelias ja päälle päin hyväkäytöksinen.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Tunnustan suudelleen nimimerkki Kourujärven Ponnistusta, mutta vain ja ainoastaan siksi, että tällä saatiin kaksi erittäin hottista tyttöä suutelemaan keskenään. Alkoholilla oli osuutta asiaan.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Tunnustan suudelleen nimimerkki Kourujärven Ponnistusta, mutta vain ja ainoastaan siksi, että tällä saatiin kaksi erittäin hottista tyttöä suutelemaan keskenään. Alkoholilla oli osuutta asiaan.

Ja myöhemmin sain muuten siltä toiselta myös sitä itseään. High five.

edit: Save?
 
Viimeksi muokattu:

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Pelkään aivan tolkuttomasti katsoessani kauhuelokuvia. Silti haluan katsoa niitä. Monta kertaa tekee pahaa, mutta pakko katsoa.

Tästä tuli mieleen eräs asia, jota moni ei tiedä, mutta jonka olen ehkä jo valmis tunnustamaan:

Katsoin jonkunniistätappajahaileffoista 8-vuotiaana yksin keskellä yötä ja vielä lähes 10 vuotta myöhemmin saatoin sännätä jopa järvestä tai uima-altaasta ylös pää kolmantena jalkana, kun pelko iski. Tokihan sen tiesi, ettei siellä oikeasti mitään haita ole, mutta paniikin iskiessä ei vaan ajatus juossut lainkaan. Jos rehellisiä ollaan, niin myönnettäköön vielä, että tänä päivänäkään en kovin mielelläni mene uimaan yksin.

- Kun vauhtiin päästiin ja kouluasioista on kerran ollut puhetta, niin tunnustetaan vielä, että harrastin lunttaamista aktiivisesti peruskoulussa luokilla 5-8. Lukiossa en luntannut kertaakaan, mutta keskityin työntekoon, dokaamiseen ja yleiseen sluibailuun (järjestys vapaa), enkä lukenut edes yo-kirjoituksiin, saati muihin kokeisiin. Pitkän vieraan kielen kuuntelusta sain pistettä vaille täydet, vaikka olin reippaassa humalatilassa, ja kirjoitin muutenkin muutamaa pinnaa vaille E:n paperit. En ole vieläkään ymmärtänyt, miten muka alkoholilla läträäminen ja sluibailu eivät kannata - tosin uskon kyllä siihen, että jonain kauniina päivänä saan totuuden silmilleni kuin märän rätin.

- Kun tässä asunnossa riidellään, se olen minä, joka oma-aloitteisesti siirryn sohvalle yöksi. Melkein jopa viihdyn sohvalla, etenkin kun otan aina ne paremmat tyynyt ja sen paremman peiton mukaani.
 

Jiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Stadi HC, Jatkoaika HC, Slavia Praha
Vanha Len pakotti mut tänään suudelmalla ja naurulla uhaten tänne vapaalle alueelle niin aloitellaan nyt sitten uraa täälläkin.

Tunnustetaan vaikka aluksi että en oikeesti olis halunnu tapella kenenkään kanssa JWC:ssä koska olen mukava kaveri. Se oli vaan joku sellainen humalaisen päähänpisto vaikka ihan selvinpäin olinkin. Samaan hengenvetoon tunnustan että sen eilen sarjapeleissä ajamani jätkä ajaisin koska tahansa uudestaan jos vielä kerrankin käy tuuppaamassa meidän kapteenin pää edellä laitaan, koska en todellakaan ole mikään mukava kaveri.

Tunnustan lisäksi sen etten tiedä olenko mukava kaveri vai B.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös