Mainos

Tunnistatko itsesi?

• 1 180
  • 16

Tunnistatko itsesi? Lue lisää tyypeista alhaalta.

• Mauno Mukanamäki

Ääniä: 12 18,2%
  • Ynjemi Ylävirnistysjoki

Ääniä: 17 25,8%
  • Lothar Lupsakka

Ääniä: 10 15,2%
  • Ilpo Epäilys

Ääniä: 2 3,0%
  • Niilo Näsäviisas

Ääniä: 5 7,6%
  • Väinö Ärsyleenmäki

Ääniä: 1 1,5%
  • Ismo Sivuanttilankivi

• Esko Yhyrensukankansjämtti

Ääniä: 7 10,6%
  • Ludvik Näppäinaho

Ääniä: 3 4,5%
  • Osmo Ylisound

• Mikko Ylimaisterioppilaanketo

Ääniä: 0 0,0%
  • Alpo Irstasvuori

Ääniä: 3 4,5%
  • Joku muu? Kerro!!

Ääniä: 4 6,1%

• Äänestäjiä
    66

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Jatkoajassa on kirjavaa jengiä - miten kirjavaa?

Mauno Mukanamäki.
Tämä tyyppi ottaa osaa kaikkeen positiivisellä tavalla ketään loukkaamatta.

Ynjemi Ylävirnistysjoki.
Suhtautuu kaikkeen huumorilla. Hän ei kirjoita paljon, korkeintaan pieniä kommentteja parin hymiön kera.

Lothar Lupsakka.
Hän tasapainoilee loistavasti ja leppoisasti kaikkia miellyttävien juttujen kanssa. Kukaan ei ole hänelle vihainen ja kaikki lukevat hänen juttunsa. Keskimäärin 35 vastausta jokaiseen hänen kirjoittamaan aiheeseen.

Ilpo Epäilys.
Hän ei koskaan aloita itse viestiketjua ja kyseenalaistaa kaiken mitä muut kirjoittavat. Ilpo on kotoisin Yli-Torniosta ja vihaa EU:a.

Niilo Näsäviisas.
Yleensä sentin paksuiset silmälasit. Häntä ei huijata. Hän huomaa heti jos joku on kirjoittanut väärin sanan Kauppa-auto. Hän ei myöskään voi olla huomauttamatta tätä suurta epäkohtaa.

Väinö Ärsyleenmäki.
Väiskiä vituttaa kaikki. Pahinta hänelle on kaikki kirjailijat jotka luulevat olevansa vaikka mitä ja joiden ei tulisi kirjoittaa yhtään mitään. Hän vastaa melkoisella varmuudella tähän kyselyyn jotain "rakentavaa".

Ismo Sivuanttilankivi.
Hän ei saanut koskaan olla mukana kun jätkät leikki takapihalla sotaa, vaan kaivoi nenäänsä roskiksen päällä ja heitteli kiviä ennenkuin sai turpaansa. Jatkoaajassa hän jatkaa nauttien anonyymiteetin suojasta.

Esko Yhrensukankansjämtti.
Hän tietää täsmälleen mistä puhuu ja kirjoittaa kenen tahansa kumoon. Hänelle kelpaa vain jossain todistettu fakta.

Ludvik Näppäinaho.
Hän huomasi rakkautensa näppäimiin tutustuessaan tietokoneeseen. Hän tarvitsee kolmen lauseen viestiin vähintään yhden aa nelosen. Teksi on sataprosenttista ja lopettaa sen aina tavauskontrollilla.

Osmo Ylisound.
Häntä kiinnostaa vain musiikki. Kaikki muu menee ohitse.

Mikko Ylimaisterioppilaanketo.
Hiukkasten koostumus sytyttää Mikon. Hän keskustelisi kemiasta vaikka 24 tuntia vuorokaudessa ilman taukoa silmälasit huurussa.

Alpo Irstasvuori.
Hän ei välitä maailman menosta, mutta pyllyn muodosta keskustelu saa hänet myhäilemään. Myös kikit saavat perhoset liikkeelle hänen vatsassaan. Hän haavelee avaavansa uuden viestiketjun jossa ottaa selville kenellä on Jatkoajan pisin heppi!

Juze

Jäsen
Olen selvästi tuo Ynjemi Ylävirnistysjoki! :)

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kyllä se Ynjemi on, ei mahda mittää :D

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minussa on hiukan Ynjemiä ja Niiloa. Kielivirheet häiritsevät minua ja lyhyitä viestejäni koristavat hymiöt. Toisaalta minulla ei ole silmälaseja, enkä useinkaan jaksa huomauttaa ihmisille heidän virheistään.

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mauno Mukanamäki, ilmeisesti... :-)

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Itseäni en löytänyt, sieltä puuttui sellainen keskustelupalstakonekivääri jolla olisi minun ominaisuudet... Tai jos olen joku noista, niin kertokaa oitis, että voin äänestää sitä

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
reds Renttulanpösilö

Tällä immeisellä kestääpi about päivän verran,ennenkuin uskaltaapi kirjoitella tänne.Redsi aristelee SUUNNATTOMASTI Herra Tunkkia,joka onkin tehnyt redsin elämästä yhtä helvettiä vahdatessaan pilkkuja sun muita elämää suurempia asioita,joista redsi ei tiedä yhtikäs mitään.Tämä kyseinen(reds),kieltämättä hiukan vittumainenkin persoona,on suunnattoman paineen alla välillä hörppinyt hiukan olutta,jotta jaksaisi yhä tuottaa sitä taatua paskaa,josta olette jo vuoden verran kärsineet.

Välillä redsi rentoutuu,tai voisiko sanoa,kirjoittelee paniikissa chattiin.Redsin yksisormi järjestelmällä kun ei mitään pitkiä höpinöitä kirjoitella sinne.Paineita luo sielläpäin myös se,että pitäähän sitä kaljaakin ehtiä juomaan,tällä välin nämä kuomat ovat jo käsitelleet asiat.Lisäksi redsin huumorintaju on niin kieroutunut,että nämä kyseiset hemmot ovat hyvin usein täysin pihalla hänen jutuistaan. ;)

Jerzy

Jäsen
Suosikkijoukkue
TAPPARA
Kai Mullakinjotainlisättäväänen:

Kai lueskelee mielellään kaikkien jääkiekkosivujen kirjoituksia. Hän kirjoittaa usein erinäisiin viestiketjuihin lyhyitä ei niin ytimekkäitä, vähän asiapitoisia tekstejä. Yhteen lyhyeen tekstiin (n. 100 sanaa) hän saa kulumaan ainakin 10 min. ja tämän aikana mielipiteensä muuttuu ainakin kolme kertaa, jolloin lopputulos on yhtä hepreaa.
Kai lueskelee jo tuttuja viestiketjuja (joihin on kirjoittanut) korvat punaisena sydän pamppaillen peläten Niilon, Ilpon, Väinön tai Eskon käyneen lukemassa omia tekstejään ja haukkuneen tämän jääkiekosta mitään tietämättömäksi luuseriksi (joka kai onkin).

Viimeksi muokattu:

Muksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taitaa olla Muksu siinä määrin skitsofreeninen ilmestys, että ainakin kolme sopivaa olisi ollut. Ei kuitenkaan niinkään siltä väliltä, vaan pikemminkin kukin aina vuorollaan.

Väinö Ärsyleenmäki, Esko Yhrensukankansjämtti ja Mikko Ylimaisterioppilaanketo ovat kaikki ilmiselvästi Muksun puolia. Väinö taitaa olla äänessä aika helvetin paljon enemmän kuin Mikko ja Esko yhteensä - joten ääni Väiskille, jota siis vituttaa kaikki.

Ja neljäs olisi sitten se, joka kertoo, että "kauppa-auto" kirjoitetaan pienellä.

Ja viides olisi se tyyppi jonka sormia Muksu lainaa kun on asiaa, mutta ei taida ketään kiinnostaa.

Antti.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mauno ja Ynjemi lienevät lähimpänä totuutta meikäläisen kohdalla, ääneni lipsautin ensin mainitulle.

..Ai niin, se Ynjemin hymiö: :)

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Ynjemi Ylävirnistysjoki tai Niilo Näsäviisas on mua lähellä siviilissä:p

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Annetuista vaihtoehdoista...

...olen Yhyrensukankansjämpti -tyyppiä jo sen vuoksi, että mulla on aina toinen sukkaparin pareista pesussa ja toinen likapyykkikorissa.... Ja sitä paitsi; faktaa olla pitää - jotta voi olla jotain mieltä. Se on jämpti.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy