Tunnelma HIFK:n kotiotteluissa ja siihen liittyvät asiat

  • 1 068 006
  • 4 548

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Kerro minulle, missä minulla on artesaanimakkara.

Kommentoin aiempaa viestiä siksi, että siitä sai käsityksen, että klubilla olisi ollut jotain kabanossia tarjolla. Näin ei missään tapauksessa ollut, vaan tarjolla oli artesaanimakkaroita luonnonsuolessa.

Tunnelma Petoklubilla on ollut aina hyvä sekä kelvot tarjoilut. Luulisi jengin olevan tyytyväinen, että ylipäänsä on jotain ruokaa tarjolla ja sitä saa vieläpä syödä käytännössä rajattomia määriä.

No lautasella tietenkin! ;)

Joo mähän en tosiaan ole siellä kauheasti ollut, eli otanta todella pieni omalla kokemuksella. Viimeksi kun olin erään tänne kirjoittavan sponssi-kortilla, niin taisi olla jotain lasagnea ja jälkkäriks muistaakseni kakkua ja/tai jäätelöä. Ihan siis sellasta perus kotiruoka-tyyppistä siis.

Mutta tosiaan en ole siellä käyvien ihmisten kuullut kyllä kehuvan ruokia, joten onko sitten taso laskenut vai onko vaan aina niin neutraalia, ettei vaan ole juurikaan kommentoitavaa. Mutta nyt kehuit niitä, eli voin sanoa että petoklubin ruokia on kehuttu viimeksi tänään.
 

Torgny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild ja HIFK. Houston Rockets.
No lautasella tietenkin! ;)

Joo mähän en tosiaan ole siellä kauheasti ollut, eli otanta todella pieni omalla kokemuksella. Viimeksi kun olin erään tänne kirjoittavan sponssi-kortilla, niin taisi olla jotain lasagnea ja jälkkäriks muistaakseni kakkua ja/tai jäätelöä. Ihan siis sellasta perus kotiruoka-tyyppistä siis.

Mutta tosiaan en ole siellä käyvien ihmisten kuullut kyllä kehuvan ruokia, joten onko sitten taso laskenut vai onko vaan aina niin neutraalia, ettei vaan ole juurikaan kommentoitavaa. Mutta nyt kehuit niitä, eli voin sanoa että petoklubin ruokia on kehuttu viimeksi tänään.

Se on juuri näin, että kehuja harvemmin kukaan mihinkään kirjoittaa. Minä ainakin syön paljon mieluummin herkullista artesaanimakkaraa kuin jotain kuivaa lehmän ulkofilettä. Myös lisuke eli kuohkea perunamuusi osoittaa enemmän mielikuvitusta kuin iänikuiset kermaperunat tukusta.

Kannattaa myös huomioida se, että lehmän file on aina lehmän filettä, mutta artesaanimakkara mahdollistaa makuelämykset mm. peurasta, hirvestä, porosta, villisiasta, riekosta, teeristä ja metsosta.

Petoklubi on omalta osaltaan onnistunut hienosti, enkä ole ainoa kulinaristi, joka sitä kehuu.
 

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kerro minulle, missä minulla on artesaanimakkara.

Kommentoin aiempaa viestiä siksi, että siitä sai käsityksen, että klubilla olisi ollut jotain kabanossia tarjolla. Näin ei missään tapauksessa ollut, vaan tarjolla oli artesaanimakkaroita luonnonsuolessa.

Tunnelma Petoklubilla on ollut aina hyvä sekä kelvot tarjoilut. Luulisi jengin olevan tyytyväinen, että ylipäänsä on jotain ruokaa tarjolla ja sitä saa vieläpä syödä käytännössä rajattomia määriä.

Tota öö... Petoklubin hinta on about 120€ ja lipun hinta on viiskybää. 70€, hyvä että on ylipäänsä safkaa ja mättöä (kiusausta, slerbaa+kermaperunat...) saa vetää mielin määrin. Esim. Kuurnassa 3 ruokalajin menu 49€, Elitessä taiteilijamenu 50€...
 

Torgny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wild ja HIFK. Houston Rockets.
Tota öö... Petoklubin hinta on about 120€ ja lipun hinta on viiskybää. 70€, hyvä että on ylipäänsä safkaa ja mättöä (kiusausta, slerbaa+kermaperunat...) saa vetää mielin määrin. Esim. Kuurnassa 3 ruokalajin menu 49€, Elitessä taiteilijamenu 50€...

Petoklubilla panostetaan raaka-aineisiin, vaikka ei ole mitään taiteilijamenuita kiittämättömille. Onko sinulla edes mitään käsitystä, mikä on laadukkaan luonnonsuoleen käsin tehdyn artesaanimakkaran kilohinta?
 
Viimeksi muokattu:

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Petoklubilla panostetaan raaka-aineisiin, vaikka ei ole mitään taiteilijamenuita kiittämättömille. Onko sinulla edes mitään käsitystä, mikä on laadukkaan luonnonsuoleen käsin tehdyn artesaanimakkaran kilohinta?

Asiakkaat eivät ole kiittämättömiä jos eivät ole tyytyväisiä rahan tuomaan arvoon. He ovat tiedostavia asiakkaita jotka arvioivat ostamiensa palveluiden laatua jatkuvasti. Palveluntuottajan kannattaa panostaa asiakkaisiin.

Mitä tulee luonnonsuoli/artesaani stuffiin, eilen oli kyllä peruskamaa (runsaasti luunsiruja, kielii halvasta koneellisesti erotetusta lihasta) ja mukana oli ehtaa B-luokan viljatuotetta.
 

topdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Pari viikkoa sitten olin pitkästä aikaa petoklubilla. Poronkäristystä muusilla ja ei ollut hääviä. Ekalla erätauolla jälkkärit oli hyvät. Ei siinä kyllähän petoklubilla viihtyy ja ei tarvitse jonotella olutta.
 

wloff

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Petoklubilla panostetaan raaka-aineisiin, vaikka ei ole mitään taiteilijamenuita kiittämättömille. Onko sinulla edes mitään käsitystä, mikä on laadukkaan luonnonsuoleen käsin tehdyn artesaanimakkaran kilohinta?
Saa olla aika hilpeä kilohinta kyllä "artesaanimakkaralla", jotta tuo ~80e buffetin hinta tulisi perusteltua :) Samaan hintaan saa melkeinpä kokonaisen menun Michelin-tähditetyssä ravintolassa, missä myyntiargumentit tyyliin "aito luonnonsuoli" tai "perunamuussissa oikeaa voita" ovat vähän niin kuin itsestäänselvyyksiä.

Ei sillä, tavallaan juuri tuollaista "kiittämättömät paskat, olisitte onnellisia että on edes jotain ruokaa tarjolla [80 euron hintaan]" -henkistä ylimielisyyttä IFK-halliin kaivattaisiinkin. Mieluiten vain katsomon puolelle, ei asiakaspalvelun.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Minä syön ravintolassa, jos haluan hyvää ruokaa. En lätkämatsissa. Sama pätee juomiin. En keksi mitään järkevää syytä Petoklubille ylipäätään.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minä syön ravintolassa, jos haluan hyvää ruokaa. En lätkämatsissa. Sama pätee juomiin. En keksi mitään järkevää syytä Petoklubille ylipäätään.

Sen nimi on yritysasiakkaat. Vaikka monet puljut säästävät sieltä ja täältä, niin voihan sitä aina klubille vähän mennä humputtelemaan.

Siksi se tarvitaan.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Sen nimi on yritysasiakkaat. Vaikka monet puljut säästävät sieltä ja täältä, niin voihan sitä aina klubille vähän mennä humputtelemaan.

Siksi se tarvitaan.
Juottoporsaat kittaavat siellä muiden maksamia juomia ja ahmivat tarpeettoman paljon ruokaa ja vielä valittavat, että olipa huonoa. No, minä käyn silti urheilutapahtumissa urheilun takia. Pukupellet syököön paskaa.
 

Kreisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turbulenssissa
Pukupellet syököön paskaa.
Nämä pukupellet nyt sattumoisin tuo myös aika paljon rahaa tähän rakkaaseen seuraamme, eikö siinä ole jo riittävästi että joutuvat katsomaan tätä paskaa? "Me syödään tää paska yhdessä" sanoi joku aikoinaan. Kyllä sinne katakombiin mahtuu samaan aikaan sekä duunari, että riistokapitalisti joukkuetta kannattamaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nämä pukupellet nyt sattumoisin tuo myös aika paljon rahaa tähän rakkaaseen seuraamme, eikö siinä ole jo riittävästi että joutuvat katsomaan tätä paskaa? "Me syödään tää paska yhdessä" sanoi joku aikoinaan. Kyllä sinne katakombiin mahtuu samaan aikaan sekä duunari, että riistokapitalisti joukkuetta kannattamaan.

Sitä nyt vain on todella vaikea ymmärtää miksi jääkiekon pelaajalle pitäisi maksaa enemmän kuin kolmisen tonnia kuussa.

Jos tuollaista tilannetta ei olisi missä maksetaan naurettavia summia, niin ei tarvittaisi ketään kaksin käsin kantamaan rahaa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Nämä pukupellet nyt sattumoisin tuo myös aika paljon rahaa tähän rakkaaseen seuraamme, eikö siinä ole jo riittävästi että joutuvat katsomaan tätä paskaa? "Me syödään tää paska yhdessä" sanoi joku aikoinaan. Kyllä sinne katakombiin mahtuu samaan aikaan sekä duunari, että riistokapitalisti joukkuetta kannattamaan.
Toki mahtuu. Mutta mitä sillä rahalla on saatu?
 

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nämä pukupellet nyt sattumoisin tuo myös aika paljon rahaa tähän rakkaaseen seuraamme, eikö siinä ole jo riittävästi että joutuvat katsomaan tätä paskaa? "Me syödään tää paska yhdessä" sanoi joku aikoinaan. Kyllä sinne katakombiin mahtuu samaan aikaan sekä duunari, että riistokapitalisti joukkuetta kannattamaan.

Tämä on kieltämättä mielenkiintoinen kysymys. Käyn hallilla pukuroolissa (pellet on Ilmalassa) ja yksityishenkilönä omalla rahalla.

Yksityishenkilönä en mene Petoklubille. Hinta on korkea ja laatu heikko. Hallin hodarit, popparit ja bisset on hyvä (josko Koff on kyllä aika kuraa). Jos on käyty syömässä hyvin ennen peliä, Messenius on ihan ok.

Duuniroolissa käyn asiakkaiden kanssa Petoklubilla sikahinnalla. Ongelma on se että tällä hetkellä on vaikea luoda positiivista asiakastunnelmaa kun joukkue räpiköi taas kerran kriisissä tänäkin vuonna. Pari viikkoa sitten asiakas oli Sport-peliin niin kyrpiintynyt että lähti kesken pois. Jos ruoka edes olisi hyvää, mutta ei kun ei. Seuraavalla kerralla yritän nostaa tunnelmaa mainostamalla ruokaa ja juomaa artesaani etuliitteellä, esim Koffin punaista artesaaniolutta...
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse tuolla petoklubilla olin marraskuussa perjantai-illan HIFK-JYP ja kyllä sellainen fiilis siitä jäi, että mikäli maksanut olisin, niin pettymys. Ruoka itse asiassa oli ihan OK. Mikä siinä sitten tökki? Tietysti voidaan lähteä siitä jääkiekko-ottelun yleisestä tasosta, vaikka HIFK voitti. Meillä oli seurueessa kaksi HIFK:n kannattajaa ja sitten kaksi random katsojaa. Sain vielä valita sen pelin mihin mennään, niin sanoin, että ehdottomasti pe ja la illan pelit, että ei ihan kuollut ole se tunnelma, että jonain kokemuksena noille kahdelle random katsojalle. Ihan kuolluthan se nordiksen yleinen tunnelma on. Sellainen kiima joukkuetta kohtaan on kaukana ja se sitten kyllä vaikuttaa kaikkeen ja väittäisin, että jopa joukkueen suorituksiin.

Se petoklubi ei tilaltaan ole yhtään klubimainen, vaan lähinnä aitauksella muusta tilaste erotettu karsina. Brewer street on paljon viihtyisämpi paikka, kun vähän panostettu pintamateriaaleihin ja juomavalikoima on parempi. Lisäksi itselläni vain tökkii suunnattomasti joku kusinen perus Koff muovituopista. Oikein saa duunia tehdä, että menee alas. Luulisi, että petoklubilla ihan siitä hanasta saisi jotain muutakin, mutta suurin ongelma on se itse tuote. Muistan petoklubilla joskus muinoin viihtyneenikin, mutta silloin taisi juomat kuulua hintaan.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
...Brewer street on paljon viihtyisämpi paikka, kun vähän panostettu pintamateriaaleihin ja juomavalikoima on parempi. Lisäksi itselläni vain tökkii suunnattomasti joku kusinen perus Koff muovituopista. Oikein saa duunia tehdä, että menee alas. Luulisi, että petoklubilla ihan siitä hanasta saisi jotain muutakin, mutta suurin ongelma on se itse tuote. Muistan petoklubilla joskus muinoin viihtyneenikin, mutta silloin taisi juomat kuulua hintaan.

:D heh, toi oli hyvä heitto kyllä.

Niin jos joku pitää hifistelynä sitä, ettei peruskura enää maistu, niin sanoisin että eivät kyllä oikeen edes tiedä mistä puhuvat. Onhan noi peruskoffit, lapparit ja olvit ym. aika surkeita oluita, jos on yhtään tutustunut muihin vaihtoehtoihin.

Onhan Koffilla ipa-olutkin nykyään (ei nyt mikään ihan huippu, mutta Elmossa maistoin ja kyllä se nyt sen peruskoffin kolmosen voitti selkeästi). Outoa ettei edes sitä ole saatu Nordiksen hanoihin.
 

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juottoporsaat kittaavat siellä muiden maksamia juomia ja ahmivat tarpeettoman paljon ruokaa ja vielä valittavat, että olipa huonoa. No, minä käyn silti urheilutapahtumissa urheilun takia. Pukupellet syököön paskaa.

Enpä muista koska kohteliaat asiakkaat olisivat valittaneet ruuasta, kotijoukkueen pelistä kyllä ja runsaasti. Isännät sen sijaan ovat valittaneet ruuasta, vituttaa kun hyvät pitkäaikaiset asiakkat joutuvat syömään huonoa safkaa.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Enpä muista koska kohteliaat asiakkaat olisivat valittaneet ruuasta, kotijoukkueen pelistä kyllä ja runsaasti. Isännät sen sijaan ovat valittaneet ruuasta, vituttaa kun hyvät pitkäaikaiset asiakkat joutuvat syömään huonoa safkaa.
Läski-Bobia vaan vituttaa kun ei ole käynyt kutsua klubille ja joutunut itse ostamaan kylmät hodarinsa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Läski-Bobia vaan vituttaa kun ei ole käynyt kutsua klubille ja joutunut itse ostamaan kylmät hodarinsa.
Onko sulla enemmänkin ongelmia luetun ymmärtämisessä?
Minä syön ravintolassa, jos haluan hyvää ruokaa. En lätkämatsissa.
Sitä paitsi minulla on rahaa syödä kunnolla, kiitos vaan huolenpidosta. Voin ostaa sullekin sämpylän, jos et saa mutsiltas viikkorahaa enää ja kela nihkeilee. Olen valitettavasti ollut jonkun entisen asiakkaan vieraana tuolla enkä oikein hyvin tule toimeen pikkuhiprakkaisten konttorirottien kanssa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös