Tunnelma HIFK:n kotiotteluissa ja siihen liittyvät asiat

  • 1 081 654
  • 4 627

Mikehunt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kyröskosken Pärske
Olisin tulossa ensi lauantaina HIFK-Lukko matsiin, ensimmäistä kertaa Nordikselle. Kyselisin, että mistä katsomosta kannattaisi liput ostaa? Missä pääsisi haistelemaan parasta tunnelmaa ja meininkiä? Oma ajatukseni olisi F2-F5, olenko aivan kujalla?

Parhaaseen tunnelmaan pääset, kun jätät menemättä koko Nordikselle. Hör hör.

Omasta mielestäni Nordiksella ei ole niin väliä missä istuu tunnelman kannalta. Eli molempi parempi.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Tämän kauden esityksien pohjalta - niin kaukalossa kuin sen ulkopuolella - voisi sisääntulobiisiksi laittaa Kissin Psycho Circus. Sirkushuveja kansalle on kyllä piisannut.
 

Late97

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors
Nostan Annie's Songin takaisin pöydälle, vaikka se jo kerran ideana tyrmättiinkin.

Kappaleelle on tullut IFK:n jalkapallon kautta aivan oma merkityksensä kannattajille. Vaikka kyseinen biisi ei olekaan mitään tyypillistä jäähallimusiikkia, niin uskon, että se toimisi hyvin myös Nordiksella. Kappaleen saisi sovitettua joko sisääntuloa ennen olevan videon tilalle ns. fiiliksennostattajaksi, taikka sisääntulon jälkeen niin, että kannattajat jäisivät laulamaan "Taas täyttyy Bollis ja Nordis..." vielä kiekon tippumisen jälkeenkin.

Toivon, että hallilla kokeillaan soittaa Annie's Song vielä tällä kaudella ainakin kerran. Voin olla täällä yksin tämän mielipiteen kanssa, mutta se biisi kuuluu mun ja monen muun IFK:hon, lajista riippumatta.
 

Jo

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mitä ihmeen fiilistä tollainen lattea renkutus tuo?
Eiköhän se viime kauden juhlapelin kokeilu riittänyt kertomaan että, kyseinen kappale oli ihan väärässä paikassa.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Olisin tulossa ensi lauantaina HIFK-Lukko matsiin, ensimmäistä kertaa Nordikselle. Kyselisin, että mistä katsomosta kannattaisi liput ostaa? Missä pääsisi haistelemaan parasta tunnelmaa ja meininkiä? Oma ajatukseni olisi F2-F5, olenko aivan kujalla?

Onpas täällä ollut asiallisia vastauksia.

F2 / C1 / B4 ovat fanikatsomon vieressä, mutta siellä saa istua ihan luvan kanssa.
 

Isokissa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
KIITOS myös täältä

Valtavan suuri käsi Juzalle alkuperäisen sisääntulon palauttamisesta.

ja moninkertaisesti, tätä kuulin hallilla. Vanha oikein herkisty.

Peli on aika kuraa, mutta silti iso kiitos junnunurkkaan mökästä ja lammas yleisölle kun on niin vaisua. Toisaalta punainen fani on rehellinen mutta raaka, kannustus on _ansaittava_ ei kahta sanaa, tällähetkellä aika vähissä ansaitseminen.

Pelkään taas ke pahinta kun ei toi Bleg sytytä suurta yleisöä.

Eiköhän Annie's Songillekin löydy joku sopiva paikka, heti vierailijoiden esittelyn jälkeen tai just ennen alkuun; siitä alkais show.

Niin ja sitä TNT:tä jos sais johonkin "vakioväliin" vois toimii niinkuin ZigaZaga.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Duunien takia jäi ainakin syksypuolen kausari väliin ja tuli käytyä Nordiksella ihan irtolipuilla. Ihan loistava kokemus kaikkiaan, mutta iso mutta.

Liigan katsojaluvut laskussa – "Vielä on liian aikaista vetää johtopäätöksiä" - SM-liiga - Urheilu - Helsingin Sanomat Linkissä Pravdan juttua liigan katsojakeskiarvosta. Väitän kyllä, että HIFK (ehkä muiden joukkuiden tavoin) on hinnoittelemassa itsensä ulos. Kausarin hinta säällisille paikoille 800 euroa. (Vastaava paikka Jokereilla ja Bluesilla puolta halvempi ja vaikkapa Jypillä 600 euroa).

Irtolippu ok-paikalle 34 euroa ja (anteeksi kiroilu) saatana olutmuki 6,5 euroa.

Ymmärrän toki talouden tärkeyden ja ilman muuta siitä pitääkin pitää huolta ensimmäisenä, mutta kyllähän kipurajoilla mennään. Jos nyt ajatellaan vaikkapa kilpailevia ajankäyttömuotoja, niin verrokkina leffalippu maksaa 15 euroa. Elinkautisia (joihin itsenikin osittain lasken) asia ei tietysti koske, mutta kyllähän vaikka perheen kanssa (2 lasta) matsissa käyminen irtolipuilla alkaa varmaan montaa satunnaiskävijää mietityttämään. Laskuksi tulee nopeasti 250 euroa.

Yksi keino olisi ehdottomasti porrastettu hinnoittelu, jossa otteluita olisi hinnoiteltu arki-/vkonloppuotteluihin ja vastustajien mukaan.
 

Giorgio

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Torstain matsia mainostetaan 116-vuotisjuhlaotteluna. Onko jotain ekstraa luvassa? Tuskin Kiben paitaa näin äkkiä jäädytetään?
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Torstain matsia mainostetaan 116-vuotisjuhlaotteluna. Onko jotain ekstraa luvassa? Tuskin Kiben paitaa näin äkkiä jäädytetään?

On, lippujen hintaan lisätään 3,5 euroa TPS:n takia. Vakavasti ottaen, vuoden -83 mestarit ovat paikalla. Sen enempää ei ainakaan minulla ole tietoa.
 
Suosikkijoukkue
Hifk
Freen " All right Now" kappaletta ei saa koskaan poistaa , vaikka junnut kaipaa täällä jotain justinpiiperii. Myös Thorogoodin " Bad to the Bone" paikallaan. Muita vois sit tyylikkäästi kierrättää..
Cheerleaderit vois saada hallilta ilmaset hodarit , ei tollasia anorektikkoja , sorry vaan..
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Kuulin juttua, että IFK:n sisääntulobiisi olisi joskus ollut Judas Priestin Painkiller -kipale. Itse en tämmöistä muista. Jumalauta, äkkiä takaisin jos näin on joskus ollut! Jos ei sen kipaleen kuultua syty pelaamaan niin morjesta.
 

frozen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuulin juttua, että IFK:n sisääntulobiisi olisi joskus ollut Judas Priestin Painkiller -kipale. Itse en tämmöistä muista. Jumalauta, äkkiä takaisin jos näin on joskus ollut! Jos ei sen kipaleen kuultua syty pelaamaan niin morjesta.

Muutama vuos sitten playoffeissa, mutta tarkkaa vuotta en muista, ehkä n.5v sit. Yhden kevään kokeiluksi jäi, ei se kuitenkaan tainnut toimia kovin hyvin.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
Muutama vuos sitten playoffeissa, mutta tarkkaa vuotta en muista, ehkä n.5v sit. Yhden kevään kokeiluksi jäi, ei se kuitenkaan tainnut toimia kovin hyvin.

Keväällä 2005 soi pleijareissa - siis kolmen matsin verran. Ei hyviä muistoja; pysyköön naftaliinissa kyseinen biisi.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Keväällä 2005 soi pleijareissa - siis kolmen matsin verran. Ei hyviä muistoja; pysyköön naftaliinissa kyseinen biisi.
No soihan siitä se äärettömän hieno rumpualku tälläkin kaudella matseissa.
 

torpeedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lunkan väärintorjutut voitot
Positiivista oli kolme pinnaa, mutta suurempi juttu oli junnukatsomon "toinen puoli huutakaa meille".
Toimii.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Sellainen kuuluttaja sitten. En tiedä olenko liian tottunut Mickeen, mutta tämä uusi kaveri ei kyllä vakuuttanut millään lailla. Tietenkin alku on aina alku, mutta silti.
Ruotsin kieli minun mielestäni kuuluu kenttäkuulutuksiin eli uuden kuuluttajan tulisi olla kaksikielinen. Miten helppoa sellainen on löytää, sitä en tiedä.
Daniel Fernholmia olisi kannattanut tuolla ruotsin taidolla haastatella englanniksi. Hyvä sylvi sentään, mikä myötähäpeän aalto meni lävitse, kun haastis alkoi.

E. Ei kai Micke mihinkään ole lähtenyt ja tuo oli vain tuurari, mutta joskus Micke varmasti vaihtuu ja silloin noihin asioihin on syytä kiinnittää huomiota.
 
Viimeksi muokattu:

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Apua! Eihän Mikke mihinkään vaan pois ole lähtenyt?? Mä jotenkin kuvittelin et se lomailee jossain Thailandiassa ja palaa kohta taas ruoriin ja tämä oli joku stand in mies.

Ei jumaliste, ei tuo voi olla vakkari kuuluttaja? Ja samaa ajattelin että Mikke olisi suvereenisti kuuluttanut "nummer 55 välkommen tillbaka Daniel Fernholm", mut nyt jäi ihan pannukakuksi sekin homma.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Sellainen kuuluttaja sitten. En tiedä olenko liian tottunut Mickeen, mutta tämä uusi kaveri ei kyllä vakuuttanut millään lailla. Tietenkin alku on aina alku, mutta silti.
Ruotsin kieli minun mielestäni kuuluu kenttäkuulutuksiin eli uuden kuuluttajan tulisi olla kaksikielinen. Miten helppoa sellainen on löytää, sitä en tiedä.
Daniel Fernholmia olisi kannattanut tuolla ruotsin taidolla haastatella englanniksi. Hyvä sylvi sentään, mikä myötähäpeän aalto meni lävitse, kun haastis alkoi.

Boldaus oma.

Olen ruotsinkielinen ja osaan puhua. Paljonko maksetaan ja milloin aloitan?
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Boldaus oma.

Olen ruotsinkielinen ja osaan puhua. Paljonko maksetaan ja milloin aloitan?

Heh, jos minä siitä päättäisin, niin olisin itse siellä kuuluttamassa, koska toinen kotimainen taipuu täälläkin ja artikulointi on kuulemma selkeää.
Mitähän tosta hommasta muuten maksetaan?
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuuluttaja oli kökkö, mutta musiikkivalikoima tuntui hieman muuttuneen - tai sitten en vaan ole kiinnittänyt huomiota. Ainakin Offspring (en muista biisin nimeä), The Doorsin Break On Through ja Dionin The Wanderer eivät kai ole pahemmin aiemmin soineet? Ainakin kaksi viimeksi mainittua on ihan tervetulleita, vaikkeivat nyt ainakaan tee musiikkivalikoimaa nuorekkaammaksi...

Siltä erätaukohaastattelijalta ei sitten suju svenska ilmeisesti edes sen vertaa, että olisi voinut tehdä nopean käännöksen haastattelusta. Fernholm kyllä kuittasi hyvin peruskliseet vastaamalla "mitä pitää tehdä" kysymykseen "maaleja".
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Heh, jos minä siitä päättäisin, niin olisin itse siellä kuuluttamassa, koska toinen kotimainen taipuu täälläkin ja artikulointi on kuulemma selkeää.
Mitähän tosta hommasta muuten maksetaan?

Olisihan se täydellinen farssi mikäli Micke joskus vaihtuisi yksikieliseen kuuluttajaan. Toki, IFK:ssa kaikki on mahdollista. Liksasta ei tietoa mutta luultavasti pyörii jossain Koff-korillisen ja parin Snickersin nurkilla.
 

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Tai ehkä tuokin kuuluu siihen vapaaehtoistyöhön? ;)

Se Pettersson muistaakseni kovin raskaana olevan näköisenä haastatteli viime kauden lopulla pelaajia erätauolla, joten oletan että mammaloma on kutsunut ja tilalle ei sitten saatu ketään jok osaisi på svenska.

Ja juu sujuu se minultakin, mutta mulla on jo kokopäiväduuni.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Se Pettersson muistaakseni kovin raskaana olevan näköisenä haastatteli viime kauden lopulla pelaajia erätauolla, joten oletan että mammaloma on kutsunut ja tilalle ei sitten saatu ketään jok osaisi på svenska.

Juu, tuttu mimmi on Cata ja skidi tosiaan syntyi toukokuussa. Voisi tulla takaisin, jotta noissa haastatteluissa olisi joku tolkku mukana.

Ja juu sujuu se minultakin, mutta mulla on jo kokopäiväduuni.

Tuo on vain tekosyy. Kaikki tekemään vapaaehtoistyötä IFK:lle.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Mickeä kaivattiin täälläkin, toivottavasti on vielä jatkossa kehissä...

Fanikatsomolle ei kyllä tänään voi kauheasti ruusuja jakaa, olkoonkin etta viime matsit on olleet mitä on... Jengi taisteli ja pelasi kuitenkin tänään ihan hyvin. Yhtäkään laulunvärssyä en kuullut, pari perushuutoa maalien jälkeen... Katsojia oli mukavasti mutta tunnelmasta ei hajuakaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös