Tunnelma HIFK:n kotiotteluissa ja siihen liittyvät asiat

  • 1 068 019
  • 4 548

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nukkumassa erän aikana? My God mitä rienausta! Mieluummin tuodaan ne kersat huutamaan katsomoon väsyneenä, niin saadaan muutkin fanit vähän kovemmille kierroksille.
Ja ei, en aio ottaa äärimmäisen hyvää ideaani ensi kaudella käyttöön.

Sinulla ei ilmeisesti ole vielä kokemusta lasten kanssa lätkäkatsomossa :)? Haittaa ns. ihan helvetisti katsomista ja omaa katsomokokemusta, joten ne. yhden erän kestävät välikuolemat olivat mitä nerokkain keksintö. Ja lapsi keksi sen ihan itse!
 

444

Jäsen
Sinulla ei ilmeisesti ole vielä kokemusta lasten kanssa lätkäkatsomossa :)? Haittaa ns. ihan helvetisti katsomista ja omaa katsomokokemusta, joten ne. yhden erän kestävät välikuolemat olivat mitä nerokkain keksintö. Ja lapsi keksi sen ihan itse!
Ei, esikoinen syntyy kesällä. Ja viesti itsessään oli huumoria. Todella hienoa, että hallilla on korkea luottamuksen ilmapiiri. Olen joskus kokeillut käydä pelissä ex-kumppanini kanssa, toki silloisen nykyisen. Haittasi ns. ihan helvetisti katsomista ja omaa katsomokokemusta, kun ei ollut ihan jääkiekkonaisia hän. Nykyinen on ilmoittanut hyvin suoraan, että ei aio koskaan lähteä matsiin kanssani. Lähinnä naureskelee himassa, kun minä elän niin täysillä jokaista hetkeä.
 

hifk_rulez

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / Man Utd / BVB
Täällä 2 vierekkäistä lippua B3 ylimmälle riville uhkaa jäädä käyttämättä. Paikat täydellisellä sijainnilla keskellä punapäädyssä. Tiistaina samoilla paikoilla tuli oltua, mutta nyt valitettavasti varotoimenpiteenä kotistudiolla.
Saa ottaa yhteyttä, jos lipuille tarvetta.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Jätä rattaat oman katsomon oviaukkoon, siihen portaiden alle. En ole kuullut, että keltään olisi ikinä pöllitty mitään. Ei edes lapsia, jotka ovat olleet nukkumassa rattaissaan erän aikana :).
Siihen mäkin jätin rattaat vuosikausia, koska vaksit niin ohjeistivat. Koskaan ei sattunut mitään ikävää. Tosin näistä ajoista on jo iäisyys, joten systeemit ovat voineet muuttua.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

kaizu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Canucks
Onko syytä odottaa ongelmia ton sisäänoton kanssa? Meinaan kun eihän nyt mitään passeja tsiigailla?
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Siihen mäkin jätin rattaat vuosikausia, koska vaksit niin ohjeistivat. Koskaan ei sattunut mitään ikävää. Tosin näistä ajoista on jo iäisyys, joten systeemit ovat voineet muuttua.
Liekö paloturvallisuussääntöjen mukaista muuten tuo? Ei mulla mitään tuota vastaan, avara halli jo pienentää savuriskiä mikä tuossa on verrattuna rappukäytäviin, kunhan pohdin.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Liekö paloturvallisuussääntöjen mukaista muuten tuo? Ei mulla mitään tuota vastaan, avara halli jo pienentää savuriskiä mikä tuossa on verrattuna rappukäytäviin, kunhan pohdin.
Onhan siellä muutakin poltettavaa jos byromaani tulee hallille. Huden pahvinen veskari, pari puupöytää ja jakkaraa jne. Hymiö.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Onhan siellä muutakin poltettavaa jos byromaani tulee hallille. Huden pahvinen veskari, pari puupöytää ja jakkaraa jne. Hymiö.
Tosi tarkkoja taloyhtiöissä ollaan nimenomaan noiden rattaiden kanssa. Ei ole mitään saumaa säilytellä siellä, ilman että valituksia tulisi saman tien. Ilmeisesti roihahtavat sitten nopeasti ja tuottavat runsaan savun. Jotain puupöytää nyt ei ihan helpolla nuotioksi saateta.
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Liekö paloturvallisuussääntöjen mukaista muuten tuo? Ei mulla mitään tuota vastaan, avara halli jo pienentää savuriskiä mikä tuossa on verrattuna rappukäytäviin, kunhan pohdin.
Tätä samaa kysyin, kun ensimmäistä kertaa rattaat tuohon jätin. Vaksin vastaus oli suurin piirtein: ”Ei huolta. Kyllä me homma hoidetaan, jos tulee hätätilanne.” Unohdin siis koko asian.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei, esikoinen syntyy kesällä. Ja viesti itsessään oli huumoria. Todella hienoa, että hallilla on korkea luottamuksen ilmapiiri. Olen joskus kokeillut käydä pelissä ex-kumppanini kanssa, toki silloisen nykyisen. Haittasi ns. ihan helvetisti katsomista ja omaa katsomokokemusta, kun ei ollut ihan jääkiekkonaisia hän. Nykyinen on ilmoittanut hyvin suoraan, että ei aio koskaan lähteä matsiin kanssani. Lähinnä naureskelee himassa, kun minä elän niin täysillä jokaista hetkeä.

Paljon onnea, maailma tarvitsee lisää nimenomaan HIFK:n kannattajia.

Omat lapset eivät hirveästi pleijareita käyneet katsomassa, koska se on aikuisten juhla-aikaa ja itse olen ainakin niin hermostunut aina, ettei se ole lapsellekaan kivaa. Kiitos kaikille mummeille ja kummeille, jotka omiani hoitivat pleijareiden aikaan ja sain nauttia vapaudesta. Runkosarjassa sitten jonkun 30:sta matsista saattoi hyvin uhratakin sille säädölle ja ihmettelylle. Isommat ja itsenäisemmät sitten eri juttu. Eikä kaikilla tietysti ole vaihtoehtojakaan. En siis paheksu muiden ratkaisuja, mutta meillä mentiin tällä sabluunalla.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Bongasiko joku muuten ottelun lopussa tilannetta, kun yksi vatipää huivi kasvoilla yritti lähteä kiipeämään pleksin yli TPS:n vaihtoaitioon? Tämän jälkeen lähti järkkäreiden ohi karkuun ja sitten en tiedäkkään miten tämä saaga päättyi. En myöskään kerinnyt huomata tuliko tähän katsomoon vartavasten tätä temppua yrittämään vai oliko liput katsomoon. Joka tapauksessa toivottavasti ukko saatiin kiinni eikä tarvitse häntä enää Nordiksella nähdä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: HJL

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Bongasiko joku muuten ottelun lopussa tilannetta, kun yksi vatipää huivi kasvoilla yritti lähteä kiipeämään pleksin yli TPS:n vaihtoaitioon? Tämän jälkeen lähti järkkäreiden ohi karkuun ja sitten en tiedäkkään miten tämä saaga päättyi. En myöskään kerinnyt huomata tuliko tähän katsomoon vartavasten tätä temppua yrittämään vai oliko liput katsomoon. Joka tapauksessa toivottavasti ukko saatiin kiinni eikä tarvitse häntä enää Nordiksella nähdä.
Juu, näin. Kävi heittämässä tuopillisen jotain nestettä Nurmen päälle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös