Tumma vai vaalea? (osa 2)

• 2 410
  • 27

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Aikonaan Jatkoajan alkutaipaleella kyselin tälläisen gallupin jo, mutta nyt kun Jatkoaikaan on tullut porukkaa paljon lisää, niin tiedustellaanpa asiaa uudelleen. Pitkästä aikaa jotain naiskeskustelua taas aikaiseksi :).

Eli pitääkö naisen olla brunette vai blondi?

Itse vastaan ehdottomasti brunette.

juntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaikki tyttöystäväni ja yksi kihlattu ovat noudattaneet samaa linjaa, eli vaaleita ovat olleet. Jos ihminen seurustelee 8:n vaalean naisen kanssa eikä yhdenkään tumman on varmasti maku jo aika selvä.

(jenkeistäkin etsin sen intiaanitytön joka oli värjännyt hiuksensa....)

Eli siis vaalea.

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Brunette tietysti eli sama vastaus kuin siinä ensimmäisessä kyselyssä.

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oma tyttö on blondi, joten jotta selviän varmasti ilman hillitöntä huutorytäkkää niin vastaan blondi.

Ja koska se on blondi niin ei se näin pitkälle jaksa lukea ja voin sanoa, että brunette. Ehdottomasti.

Ristiriitaista.

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Brunette tietenkin, ei ole kahta sanaa.
Tosin jotkut blondit ovat ihan jees, mutta sellaiset tosi vaaleat blondit eivät säväytä yhtään.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
tumma JA vaalea

Niin, miksi ei voisi ottaa tummaa JA vaaleaa?
Mutta jos pakko on valita niin kaippa se tumma sitten olisi..

Täältä tähän

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joutui oikein miettimään asiaa, ja tulin siihen tulokseen että kumpikin käy. Tällä habituksella kun ei ole hirveästi varaa valita...

Kaikki naiset joiden kanssa olen muutakin kuin puheväleihin päässyt, ovat kyllä olleet vaaleita, pari ihan blondiakin. Sen sijaan muutama kaukaa ihailemani on ollut myös tummaverikkö.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joo, tummat naiset ja tummat oluet ovat parempia, mutta vaaleatkin kelpaavat jos tummia ei ole tarjolla. :D

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eipä sillä ole oikeastaan väliä. Olen pyrkinyt välttämään "hiusten/silmienvärirasismia".

Toisaalta, kun on itse vaaleahkotukkainen/sinisilmäinen vastakohdat viehättävät jossain määrin ja myöskin julkkisnaisista useimmiten viehättävät tummaveriköt. Toisaalta taas varsinkin kesäisin huomaa, että toppiin ja minihameeseen pukeutunut blondi kääntää päät takuuvarmasti.

Vaikkapa se eilen Miss Skandinavian voittanut Islantilaisblondi. Nam nam. Kisoista puheenollen, Islannista tuntuu sitä naiskauneutta pienestä koosta (ja sisäsiittoisuudesta :confused: ) huolimatta löytyvän. Eilisessä kisassa parhaat olivat ehdottomasti molemmat islantilaistypyt ja SUomen Susanna Tervaniemi.

Wolves

Jäsen
Re: tumma JA vaalea

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, miksi ei voisi ottaa tummaa JA vaaleaa?

Kerpele, Ervatsalo kerkesi lukemaan ajatukseni...omasta puolestani sanon, että tupeen värillä ei ole paljoakaan väliä...tosin tällä turvalla ei kannata olla niin nirso...:D

[Edit: Yleistyksen maailmanennätyksenä, huomasin lähipäivinä että blondit ovat todella tyhmiä.]:confused:

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
ILVES
Molemmat käy, mutta jos on aivan pakko valita, niin eiköhän valinta kumminkin osu vaaleaan. Aivan kuten oluessa.

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Ihan sama. Kunhan on nainen, se riittää. Kuitenkaan mieluiten ei kalju.

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Ei sillä oikein väliä, mutta ykkösääni menee punapäille...

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Tummaa sen olla pitää, melkein ehdottomasti. Nykyinen on tumma, samoin melkein kaikki edelliset. Ainoa vaalea tyttö, jonka kanssa olen "seurustellut", oli rippikouluheila. Siitä on jo jonkin verran aikaa :) Tummuusaste on toki vaihdellut. Tummin oli pikimustahiuksinen ja -silmäinen, nykyinen ja toivottavasti hyvin pitkäaikainen on keskiruskeahiuksinen ja vihertävänharmaasilmäinen.
Mutta oikeastihan värillä ei ole väliä, vaan sillä, minkälainen se nainen on ihmisenä. Eikö? :cool:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Viestin lähetti Designer
Mutta oikeastihan värillä ei ole väliä, vaan sillä, minkälainen se nainen on ihmisenä. Eikö? :cool:

No kuule aivan tuota mieltä olen minäkin.

Omalla mussukallani on kauniit luonnollisen vaaleat, ehkä hivenen ruskehtavat pitkät hiukset ja hyvin hoidetut sellaiset. Oo la bella signorina!
Kun vielä kemiatkin natsaavat niin tunnen itseni melko etuoikeutetuksi kaveriksi tässä maailmassa, koska olen löytänyt naisen jonka seurassa viihdyn, jota ihailen ja joka on myös paras ystäväni.

Niin, eli ehkä vastaan että ei blondi eikä brunette vaan vaalea ;)
Varsinkaan blondit tyyliin 'lindabrava' eivät nappaa

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Naisen pitää olla kalju ja öljytty, sekä pieni ja hikinen. Kaikki muu on hurskastelua.:D

Duvel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
Viestin lähetti Designer

Nainen ihmisenä?

Nainen - ihmisen paras kaveri:D

ok, tunnustan! Se oli mauton:(

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Molem...?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy