Tulosveikkaus päivän ottelulle

  • 503 971
  • 6 325

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eiköhän tämä 1-4 mene TPS:lle. Pajuniemi heittää hatullisen ja Kärppien ainoan tekee Sulak ylivoimalla.

Voitais alkaa veikkaamaan myös Mustosen miinus saldoa päivän otteluissa. Tänään olen positiivisella mielellä ja heitetään Muselle -2
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Kärpät vie 3-1. Luottoratsumme Mustosen Aleksi nakkaa hatullisen.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärpät voittaa 3-1. Jompikumpikampi Rädyistä tekee yhden, Koblizekin ketjusta joku yhden ja tyhjiin iskee Mustonen.
 

NahkaHagrid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Jesse Puljujärvi.
Siellä olisi jälleen ilmaista rahaa tarjolla. Veikkauksella 4.20 kerroin HPK:lle. Laatikainen laittaa ukot kopissa ruotuun, ja HPK vie 3-2 varsinaisella.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt on kyllä melkoinen mittari, kun vastassa on 17 ottelua ilman 3p voittoa pelannut Kerho.

Kerho tuskin siis varsinaisella voittaa, mutta jatkoilla kylläkin. 4-3
 

Matala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jos Kerholle Kärpät häviää, niin Mamballe jo aikuisten oikeasti monoa. Olen toiveikas ja sanon, että 1-2 Kärpille.
 

1971

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ensimmäinen jännityksenkohde on, että tekeekö Kärpät vieraskaukalossa maalin?

Monta muutakin kysymysmerkkiä on ilmassa, mutta silti pisteet Ouluun maalein 1-4.

Kärppien maalintekijöinä Aaltonen X 2, Kunyk sekä Byström ylivoimalla.
 
Suosikkijoukkue
Los Wengeles - Newcastle United - Ukraina
Hpk voittaa 5-2. Voi päättyä myös 5-1.
 

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärpät jatkaa hyviä otteita ja Kerho vie jatkoilla 1-0. Piste on kuitenkin ansaittu taisteluvoitto sarjajumbolta
 

Micol

Jäsen
Olen asiasta lähes varma, että tänään nähdään nihkeä, kusinen 1-2 voitto Kärpiltä sarjajumboa vastaan ja samalla paskalla repivällä pelaamisella. Ottelun jälkeen vastuuvalmentaja trollaa median edessä, kuinka pelattiin taas loistava peli ja puolustettiin jämäkästi voitto kotiin - ja valtakunnassa taas kaikki hyvin yhden voiton jälkeen - kuin mitään sukellusta ei olisi koskaan tapahtunutkaan. Sitten voikin taas hävitä hyvällä omallatunnolla parit seuraavat pelit...

Edit. Kärpiltä maalaa Ronkainen ja Mustonen - ihan vaan vittuiluna kaikkea kohtaan. Musen ansaittu maali tulee ansaitulla ylivoimalla, kun kiekko kimpoilee parin perseen kautta maaliin osuen viimeisenä Mustoseen. Ottelun jälkeen Mamba kehuu suosikkinsa maasta taivaaseen: "Olen luottanut häneen koko ajan sataprosenttisesti. Hänet hommattiin Kärppiin ratkomaan pelejä - ja niin kävi nytkin."
 
Viimeksi muokattu:

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Eiköhän tänään voiteta vielä syvempi kriisijoukkue. 2-3 Kärpille. Kärpät antaa maalin edestä pari ilmaista eteen, mutta ykkösketju tekee kolme maalia vastapalloon.
 

Koodari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärpillä on ollut tapana lopettaa kriisijoukkueiden kriisit ja niin käy tänäänkin. Napit auki sarjajumboa vastaan, HPK vie 5-1 ja alkaa HPK:n nousu

edit: olin näköjään jo aikaisemmin veikannut HPK:lle nihkeää voittoa mutta kai sitä saa useamman veikkauksen heittää :D
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Kaikki putket päättyy aikanaan, niin myös HPKn tappioputki.

6-2.
 
H

Hidas_ja_kankea

Huikea spektaakkeli tiedossa! Edellinen finaalipari ottaa mittaa toisistaan.

Olen muuten lempinimistä sitä mieltä, että ne pitää ansaita. Käytän mieluusti sukunimeä lempinimen sijasta.

Ottelun sisällä otetaan mittaa pörssikärjestä. Lukkaa peluutetaan aina Mustosen ollessa kentällä. Niinhän siinä sitten käy, että saadaan uusi pörssikärki. Hetkinen. Siihen tosiaan tarvitaan ainoastaan yksi maali molempien ollessa 5v5-pelissä kentällä.

Pelin jälkeen Manner kehuu ja kertoo Kärppien menneen ohitse HPK:sta peliotteiden osalta. Silmiinpistävää on Kärppien hyökkäyksen laajuus.

HPK-Kärpät 1-3. Ei armonpaloja.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Minulla on tästä varma hantsi.

Muse näyttää kentällä entistäkin vahvemmalle ja heittää varsinaisella peliajalla pari maalia. Kerho tasoittaa, kun Musen kahden suunnan sentteröinti ei jostain syystä tänään oikein pelitä, tuloksena -2. Jatkoilla Muse kuitenkin jatkaa viime peleissä tutuiksi tulleita vahvoja otteitaan ja pyssyttää jatkoilla voiton Kärpille ja hatullisen itselleen.

Vink vink. Tuolla on hattutemppuveto käynnissä ja osallistumisaikaa on illan pelien alkuun. Muse on jostain käsittämättömästä syystä yhä vapaana. Itse valitsisin, mutta en voi sääntöjen puitteissa vaihtaa hevosta.
 

Pedon kynnet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse tykkään kertoimien vuoksi laittaa ristin , tälläkertaa kotitasoituksella +2. Eli Kärpät voittaa kahdella maalilla, sanotaanko että 2-4??? Ihan senkin vuoksi, että ei ole tapana pelata suosikkiani vastaan lajissa kuin lajissa, vaikka järki sanoisikin joskus muuta, mutta kun se tunne....
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Sarjajumbo HPK pitää pisteet Hämeenlinnassa lukemin 4-2. Kärpiltä maalaa Pyörälä ja Jokinen.
 

Uraanitumppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blue Jackets, Bärilund
Liigan tämän hetken paskimmat joukkueet kohtaa ja peli on sen mukaista. Kärpät ottaa kolme pinnaa alun tehokkuudella, lopussa alkaa lorahtaa. Kärpät vie 4-3 ja Nelossentterimme painaa tauluun 0+0 ja -2.
 

Goner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, NHL
Kärpät on luonut kyllä maalipaikkoja, enemmän kuin vastustaja pääosassa pelejä. Ainoastaan taannoinen KalPa-matsi oli täydellinen alisuoritus.

Tänään ketsupit aukeaa, ja Kärpät voittaa 7-1.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös