Tulosveikkaus päivän otteluille

  • 351 181
  • 5 274

LukkoUkko79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
3-5
Dan, Tammela, Pa.Westerholm
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
2-3 Ei vieläkään ole asenne kohdallaan kun kotona ollaan selvä ennakkosuosikki pelkään minä.
 

#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Posin kautta.

6-2 (3-0, 2-1, 1-1).

Sopanen (1+1), Press, Danforth (1+1), Po.Westerholm (1+1), Reunanen (1+1) ja Klok tyhjiin.
Pathrik Westerholm 0+3.

Setänen 22/24 torjuntaa,
Tirronen 11/14 torjuntaa, Pohjanoksa 18/20 torjuntaa.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
En nähnyt KooKoo-matsia. Oltiin sotaharjoituksessa AU-kurssilla, veikkasin siitä matsista 4-2. Olin aika järkyttynyt lukemista, jäähymäärästä ja palstaveljien tekstien mukaan oli Lukon heikoin ottelu tällä kaudella.

Tästä matsista paluu takaisin tasolle. 5-2
Maalit Danforthille, Ponthukselle, Klokille, Sopaselle ja Pressille.
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
3 - 1

Pattu, Koivisto, Reunanen.
 

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
2-8

Lukon maalit: Koivistoinen
 

MäkisAtte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , O.Jokisen Jukurit, SJS
5-3
Setänen pommitetaan ekaan 5min vaihtoon kun joukkue pelaa kuin kasa paskaa. Siitä sitten sisuuntuneena lähdetään takomaan maaleja ja viimisen maalin tekee Lehtinen tyhjiin.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
0-0, Setämiehelle 16 torjuntaa.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ketjussa vahvaa hassutteluvaaran tuntua. No, mä olen maltillinen ja totean, että Lukko voittaa 4-0. Maalit: Pottu, Koivistoinen, Tammela ja JD.

Kaskinen kuvailee pressissä, kuinka energiatasot jäivät jonnekkin Mynämäen kulmille. Pelillisesti Palloseuran tekemisessä ei ollut moittimista, vaan Lukko rankaisi yksilötaidolla.

Virran suusta kuullaan vähintään 16x "don't let any easy goals".
 

Haka Maori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikeasti selitettävissä
Ketjussa vahvaa hassutteluvaaran tuntua. No, mä olen maltillinen ja totean, että Lukko voittaa 4-0. Maalit: Pottu, Koivistoinen, Tammela ja JD.

Kaskinen kuvailee pressissä, kuinka energiatasot jäivät jonnekkin Mynämäen kulmille. Pelillisesti Palloseuran tekemisessä ei ollut moittimista, vaan Lukko rankaisi yksilötaidolla.

Virran suusta kuullaan vähintään 16x "don't let any easy goals".

Haiskahtaa hieman ”forket tous reföriis” illalta.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Tänään on tiukka paikka, montako kertaa viimevuosina on 3 pistettä Raksilasta haettu?
Tuskin tänää on yksi niistä päivistä 4-1 maalin tekee Koivistoinen.
 

Gitsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tänään on tiukka paikka, montako kertaa viimevuosina on 3 pistettä Raksilasta haettu?
Tuskin tänää on yksi niistä päivistä 4-1 maalin tekee Koivistoinen.

15.1.2013 haettu viimeksi kolme pistettä. Edellisen kerran pisteitä ylipäätänsä haettu 22.10.2016 rankkareiden kautta 2p.

Oma veikkaus: 3-0.
 

mig24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
15.1.2013 haettu viimeksi kolme pistettä. Edellisen kerran pisteitä ylipäätänsä haettu 22.10.2016 rankkareiden kautta 2p.

Oma veikkaus: 3-0.
Oliko tuo se matsi missä Dufva komensi joukkueen pukukoppiin (poislukien laukojat) jotta ehditään junaan/lennolle?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös