Tulosveikkaus päivän otteluille

  • 351 198
  • 5 274

Tykittäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Veikkaan tosi nihkeää peliä. Lukon viisikkopuolustus ei toimi ollenkaan ekoissa kahdessa erässä ja omiin menee 3 maalia.

Vikassa erässä saadaan raavittua kasaan 2 lohtumaalia.

Eli 2-3.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
@Tykittäjä Olisi muuten eka kerta tällä kaudella kun Lukko päästää kotona 3, saatikka jo kahteen erään. Mutta kyllä tämä kieltämättä ennakkoon nihkeältä ja vaikealta peliltä vaikuttaa.
5-0.
 

RaumTiger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kolla/Rauma Tigers, New York Rangers
Luotan tulokseen jonka franchise hockey manager 9 antoi tämän illan pelistä. Lukko voittaa tänään lukemin 6 - 1
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
3-5
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Nää on just niitä santapaperi pelejä jotka olisi pakko voittaa.
Ei ole helppo rasti mutta uskon että Lukko hoitaa 3-1
 

J.Hetfield

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuparikiekko
Joskus ne häviöputketki katkeaa, meinaa 5 viimeisintä keskinäistä menny Kalakukon pureksijoil.

Mennää tyylillä 6-0 tennislumierä.
3 yyveel, yks aaveel. Repo tekee hatullisen
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Veikkaan tosi nihkeää peliä. Lukon viisikkopuolustus ei toimi ollenkaan ekoissa kahdessa erässä ja omiin menee 3 maalia.

Vikassa erässä saadaan raavittua kasaan 2 lohtumaalia.

Eli 2-3.
Hienosti analysoit 8 vuoden palstallaolon ja 28 viestin voimalla. Pelejä et liene katsonut, koska Lukko ei hirveästi ole eka eriä hävinnyt. Kukin toki tyylillään. Mutta mun puolestani Reposaaren trollina voit vetäytyä talvitelakalle.
 

Tykittäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hienosti analysoit 8 vuoden palstallaolon ja 28 viestin voimalla. Pelejä et liene katsonut, koska Lukko ei hirveästi ole eka eriä hävinnyt. Kukin toki tyylillään. Mutta mun puolestani Reposaaren trollina voit vetäytyä talvitelakalle.
@Mark Fox mulla ei ole mitään sanottavaa tuohon. En analysoi täällä mitään 28 viestin voimalla - toisilla vain on elämää tämän palstan ulkopuolellakin. Tää on tulosveikkausketju, ja mä veikkasin edellisen ottelun tulosta.

Tän päivän peliin mulla on vähän samat veikkaukset kuin edelliseenkin. Jos Lukko ei voita ekaa erää niin tämä peli päättyy tappioon. 2-3 Kalpalle.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Ja olihan Lukko just edellisessä pelissä avauserän hävinnyt, ekaa kertaa sitten syyskuun.

Ja kun Kalpa on viimeksi voitettu, niin elettiin aikaa jolloin Lukon mestaruudesta oli kulunut liki 60 vuotta.
Kyllä voitto tänään olisi erittäin kiva, mutta helpolla se ei tule ja varmaan vähämaalinen peli tiedossa.
6-3.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös