Tulosruutu 9.12.01

• 2 018
  • 19

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Pena ihan raivoissaan (punaisena) Tulosruudussa tänään! Sairas gubbe. "Calounia ei hankittu ulkopuolisen paineen takia!" "Minä en ole nähnyt mitään lakanoita, olen vain kuullut! Asiatonta!" "Olemme kartoittaneet koko Keski-Euroopan" jne...:eek:

KlapKlap

Jäsen
Suosikkijoukkue
NoMoreHockey
Viestin lähetti Janos
"Minä en ole nähnyt mitään lakanoita, olen vain kuullut! Asiatonta!"

Taas puhui mies PAS... ellei se ole sitten sokea :D

Kukahan oli föönille nimettömänä yöllä viestejä lähetellyt .. siitä se tuntui olleen erityisen vihainen :D

KlapKlap

Jäsen
Suosikkijoukkue
NoMoreHockey
No siitä siitä ... FÖÖNI-TAKATUKKA-MUOTI Matikaisesta tietenkin! Nauratti ko. haastattelu .. ihan kun olis pakon edestä suostunut siihen .. hyvän PR:n toivossa.

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Juh! Pilasoitot...khihii! Penttihän oli ihan pulteissa! Varmaan alko J. Uotilaakin pelottamaan, kun Pena löi nyrkkiä pöytään..

Muistakaa: Tämä nimimerkillä kirjoitteleminen on asiatonta toimintaa!

Pentti syö faxis oli siis totta!

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Pena on pelottava

Viestin lähetti Pihvi
Penttihän oli ihan pulteissa! Varmaan alko J. Uotilaakin pelottamaan, kun Pena löi nyrkkiä pöytään..

Maikkarin auto lähti salettiin Jäähallin takapihasta nii nopeesti ku kerkes... Kyl muaki pelottais jos ruma mies, jolla on takatukka, naama punaisena löis nyrkkiä pöytään mun edessä...

Woland

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, Suomen maajoukkue
Jääkiekkoväen keskuudessahan yksi kiehtovimmista ja kuluneimmista HIFK:n taaperrukseen liittyvistä kysymyksistä on eittämättä seuraava:Miksi kunnon vahvistuksia ei hankittu, kun niille joukkueen taaperruksen myötä oli suuri tarve ja niitä lisäksi oli tarjolla?

Mikä on teidän tulkintanne herra Matikaisen vastauksesta?Voitteko yhtyä seuraavaan:

HIFK vetää pelaajapolitiikassaan linjaa, jossa ulkoisen paineen vaikutus päätöksiin on minimoitu(lieneekö perua Calounin tapauksesta?). Uusien vahvistusten hankkiminen olisi ollut tämän linjan pettämistä:se olisi merkinnyt ulkoiselle paineelle altistumista.

Toisin sanoen: Joukkueen menestyksestä tingittiin tuon strategian vuoksi. Tämän pelaajapoliittisen linjan toteuttamiseen oltiin valmiita vaikka joukkueen menestyksen kustannuksella. Toimittiin vastoin joukkueen etuja-ihan vaan periaatteesta.

Tiedä sitten miten asiat todellisuudessa ovat. Tuskinpa nyt ihan näin karusti sentään. Tämä oli kuitenkin mielekkäin tulkinta minkä haastattelusta saatoin tehdä, siksi onnetonta selittelyä ja kiertelyä Matikainen esitti. Ehkä tämän tulkinnan mielettömyys heijasteleekin juuri Matikaisen toiminnan epämääräisyyttä.

Viimeksi muokattu:

pXi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, EPS
Viestin lähetti Pihvi
Juh! Pilasoitot...khihii! Penttihän oli ihan pulteissa! Varmaan alko J. Uotilaakin pelottamaan, kun Pena löi nyrkkiä pöytään..

Muistakaa: Tämä nimimerkillä kirjoitteleminen on asiatonta toimintaa!

Pentti syö faxis oli siis totta!
Sen verran olen samaa mieltä Penan kanssa,että tuollaiset häiriösoitot,joihin Pena viittasi ja joiden sisältöä ei tarvitse kahteen kertaan arvata,ovat todella asiattomia.Onko se muka jotain kritiikin antamista?Joku raja pitää näillä vittuiluillakin olla.
Muista Penan kommenteista ei sanottavaa ole - ei niissä ollut oikeen mitään yllättävää.
Asiasta toiseen,tämän ketjun voisi liittää mukaan tuohon "Huomenna tapahtuu"-ikuisuusprojektiin.

Bob77

Jäsen
Ehkä Pena sittenkin tietää mitä tekee (eli jättää tekemättä). Hän on tietoisesti antanut joukkueella työrauhan, ja nyt alkaa vihdoinkin näyttämään valoisammalta. Pena on loppujenlopuksi vetänyt jääräpäisesti tiukkaa linjaa, eikä ole ryhtynyt suurempiin pelaaja kauppoihin. Tästä hänelle kiitos näin jälkeenpäin ja vähän nolona.. Sillä nykyisessä joukkueessa on helvetisti potentiaalia (sehän nähtiin jo ennen kauden alkua ja ensimmäisissä peleissä) ja nyt näyttää siltä että homma alkaa pelaamaan uudestaan. Joukkueen nuoret ovat alkaneet ottamaan kunnolla vastuuta ja ovat jo monessa pelissä olleet joukkueen ehdotonta eliittiä. He eivät ole enää raakileita vaan heistä on kasvanut liigapelaajia. Tässä rohkeassa kokeilussa Matikainen on nyt onnistunut, omat junnut ovat täyttäneet sen ruudun mihin heidät oli ennen kauden alkua sijoitettu. Ja nyt peli alkaa sitä myöten näyttämään paremmalta. Siis minusta Matikainen on jokseenkin onnistunut siinä mitä on yrittänyt, vaikkakin tässä oli todella heikko 20 ottelun putki välissä. Mutta nyt homma alkaa näyttämään siltä miltä sen pitääkin näyttää. Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen, mutta minusta Matikainen on ehkä kaiken tämän rämpimisen jälkeen onnistunut toimitus johtajan virassaan. Tämä kausi on tälläinen, mutta tulevaisuutta ja ensi kautta silmällä pitäen Matikaisen linja alkaa kantamaan hedelmää. Olen ehkä niitä harvoja joka jaksaa uskoa, että sinä tiedät mitä teet. :) ;)

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Minä olen Bobin kanssa siinä samaa mieltä että joukkueessa on runko kunnossa ja olen myöskin varmaan niitä suht harvoja jotka jaksavat uskoa että tolla jengillä olisi mahdollisuudet pitkällekkin keväällä mikäli tohon saisi vahvistuksen tai pari, ok 1-2 huipputason kädet omaava hyökkääjä ja pakki. Ketjut alkaa olla toimivia ja Seppo tuo peliin selvää rauhallisuutta. Kuitenkin tuo Sepon kenttä pitäisi olla kakkonen menestyvässä joukkueessa( ja tällä menolla olisi hyvä kakkoskenttä). Suuria ilonaiheita on ollu Riksmannin peli, toivottavasti kaveri saa jatkaa vaikka tulisi välillä heikompia pelejä, kaverissa on potenttiaalia ja ottaa hyvin ne kulmatkin;) pelastanut monta maalia jalkatorjunnoilla. Kehutaan nyt Aigariakin, jatka samaa rataa Latvian Caloun. Matikaisesta mulla on sama mielipide mitä ennenkin, tuli millaista menestystä tahansa seuravina vuosina, se jätkä on mun silmissä koijjari aina.

K

kangaroo

Hmm ??

Kun katsoin Tulosruudun 22.20 version, ei siellä ollut mitään Penasta, siis mainittu pätkä lienee sisältynyt vain 19.15 lähetykseen.

Harmi, olisin tosiaan halunnut nähdä kun muotimiehellä keittää. :D

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Joo siellä pena oli 19.15 tai sinnepäin.

Ihmettelen vain penan ajatuksenkulkua.On tietysti oikein ja hienoa sekä taitavaa katsoa sopivat vahvistukset juuri Hifkille.Vaikeus piilee siinä että odotellessa on pleijaripaikka ehkä jo mennyt tai ainakin helvetinmoisen työn takana.Mitä enemmän pelejä kuluu sitä vähemmän mistään edes kuutamotason vahvistuksista on hyötyä.

Heti kun uusia tuulia tuli pelikin piristyi.Vai oliko se vain yhteensattumaa.Toive ainakin nousi uudestaan.

masaty

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Näin on

Saa nähdä miten IFKin pappaketju pärjää tulevaisuudessa. Sinänsä outoja hankintoja miehelta, jolta 1990-luvun alkupuolella kysyttiin miksi Raipe ei mahtunut joukkueeseen. "Se on liian vanha."

Pentti syö faxis oli muuten hauska.
Ja onhan niitä ollut muitakin, Tappara-pelissä oli "Pentti, katso mitä olet tehnyt" ja Saipa-JYP "Rakas Joulupukki, auta SaiPaa".

mikaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heh Tulipahan nähtyä äkäinen Matikainen. Siitäs saatte kun piiloudutte niiden nimimerkkien taakse. :p

Wolves

Jäsen
Täytyy myöntää, että "Syö Pentti Faxis" sai aikamoisen naurunpurskahduksen aikaiseksi. Hitto te olittekin tosissanne.

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
tota vauhtia ku jatkaa ni jo jää Paavo M Pet(t)äjäki kakkoseks :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy