Tulospalvelu?

  • 2 041
  • 5

St. James

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NUFC, AIK
Tietääkö kukaan mistä voisi seurata mestiksen tuloksia, realiajassa, netin kautta? Ylen teksti-tv ei taas kerran päivity... Onko siis olemassa jotain saman kaltaista kuin esim. sm-liiga.fi?
Ai miks et kato suoraan TV:n kautta teksti-tv:tä? No, kun olen työmaalla, eikä oo televisiota...
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Tuo finhockey on paras ja nopein. kyllä tuo mtv:kin on zobrax hidas jos on hidas modeemi!
 

zobrax

Jäsen
Suosikkijoukkue
EVU, Kiekko-Vantaa, TPS
Niin no hitaasta yhteydestä kärsivät kärsiköön! (olen yksi heistä..) Ehkä tuo finhockey on tosissaan paras, etenkin jos aukaisee sieltä oman joukkueensa ottelun Tilastot ja antaa sen päivitellä, niin näkee sieltä kaikki jäähyt ja maalit tekijöineen ja syöttäjineen.

Silti jäähalleissa istuminen kunniaan!
 

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
Olen zobraxin kanssa samaa mieltä: "Silti jäähalleissa istuminen kunniaan!", mutta minä käytän ottelun seuraamiseeen (esim. jos olen matkoilla kun on peli (sitä yritän kuitenkin välttää)) ylen tai maikkarin texti-teeveetä jotka on toiminut moitteettomasti ainakin kun olen itse sitä seurannut. Nettiä en käytä paitsi jos olen esim. kipeänä kotona se hoituu nopeasti ainakin pian aikomuksenani on vaihtaa nykyinen modeemi Netsafirin kiinteään mahd. pian!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös