Tullaanko internet sulkemaan kevään aikana?

  • 1 154
  • 9
Tila
Viestiketju on suljettu.

juba

Jäsen
Suosikkijoukkue
ässät
Kaikki merkit näyttää, että näin tulee käymään kun kansa on kaikkialla utelias ja hallinto kieltäytyy kommentoimasta.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Onneksi minä jo nuorena poikana poltin kaiken tarvittavan materiaalin internetistä DVD-levyille tätä uhkaa ajattellen omaa käyttöä varten. Bring it on.

edit: jos muuten arvata pitää, niin sensuurin raskas ies on lähempänä kuin arvaammekaan.
 
Viimeksi muokattu:

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Varmasti suljetaan, ihmisten kovalevyt myös kryptataan & hakkeroidaan ja mahdollisesti sähkötkin katkaistaan. Ei tule olemaan helppoa, onneksi olen jo täällä kairassa salakorsussa piilossa.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itse veikkaan myös, että intternetin sulkeminen alkaa tästä ketjusta.

Saa ottaa talteen.

Ketju menee lukkoon ja avaajalle tulee bannia. Niin ne toimii, mutta ei siitä voi puhua jos et halua että mustat helikopterit tulevat ja koputtavat yöllä ovellesi.

Resistance is futile. Ainut toivo on hankkia sauna täyteen sokeria. Ja hitosti tulostuspaperia ja printata koko internet talteen.
 

Jaska T

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärppäinen-fanitus tauolla (poliittiset syyt)
Varmasti suljetaan.

Kannattaakin aloittaa miettimään hyvissä ajoin mitä täältä haluaa printata mukaansa perunakellariin.

Itse ajattelin Jatkoajan foorumilta Patu vs. Pulju -väittelyä iltalukemisiksi, lisäksi kyseeseen voisivat tulla Arto Laurin videoiden tekstitykset.
 

laalki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Philadelphia Flyers
Mikäs läppä tää ny on?

Avausviestin alustus on vähän laihanlainen, että voisi kummemmin ottaa kantaa.

1. Ei, ei suljeta.
2. "Kaikki merkit"? Tätä voisi vähän avata enemmän.
3. Kansa on aina utelias.
4. Hallinto kieltäytyy kommentoimasta mitä? Onko siltä kysytty jotain?

Toivottavasti auttoi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös