Tukea Tepsille

  • 24 353
  • 100

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Antakaa tulitukea. Väittelen kaverini kanssa, joka on Kärppäfani siitä, että mikä joukkue on tällä hetkellä Suomessa ykkönen juniorituotannossa. Minä sanoin Lukkofanina, että TPS on, mutta kaverini väittää kiven kovaan Kärppiä ykköseksi tässä asiassa. Kertokaahan perusteluja minulle miksi TPS on parempi junioreiden tuottaja tällä hetkellä kuin Kärpät?

Itse olen vilpittömästi sitä mieltä, että TPS ja Jokerit tuottavat tällä hetkellä eniten Liigaan junioreita.

TPS:n juniorituotantoa on pakko ihailla ja varsinkin kun Liigassa isossa roolissa oli TPS:n nuoria tähtipelaajia.

Hyvä TPS!


Tuohon on varmaan aika vaikeeta antaa oikeaa vastausta. Mikä on se mittari, jolla mitataan. Onko se määrässä, laadussa vai jotain muuta.

Määrässä voisi kuvitella, että eteläinen suomi päihittää pohjoisen, vaikka Kärpät kuinka isolta alueelta pelaajia haalii. Laadussa tällä hetkellä uskaltaisin väittää. että TPS on korkealla sillä mittarilla mitattuna. Valittiinhan meidän junnuista 2 kaveria jopa alkaviin MM-kisoihin Slovakian joukkueeseen.

Jos mittari on omien junnujen saaminen liigaan, niin siinä varmaan aikaväli on aika ratkaiseva tekijä. Kahden viime vuoden ajan varmaan TPS on lähellä ykkössijaa. Pidemmällä aikavälillä varmaan Kärpät vielä ykkönen.

Tosiaan käytetty mittari on merkitsevä tekijä siihen, kuka on ykkönen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös