Tsekit rautaa

  • 1 548
  • 5

Lil'devil

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koska tänäkin vuonna näyttää SM-liigassa tuo Tsekkibuumi jatkuvan, niin selailin ajankulukseni SM-liigan historiaa läpi Tsekkimestareita nimetäkseni. Pikaisella silmäyksellä vuodesta 1990 lähtien haaviin tarttui kaksi nimeä:

Otakar Janecky v. 92,94,96,97
Jan Caloun v. 98

OK. Nämä kaksi herraa on ollu mestaruusjoukkueissa tärkeissä rooleissa, mutta samalla myös joukkueiden ainoat Tsekkivahvistukset. Oiskohan tätä tilastoa syytä miettiä "mestaruusjoukkueita" kootessa? llmeisesti onkin mietitty - ainakin niissä mestaruuden voittaneissa.

Saadaankohan ensi vuonna tähän listaan uusia nimiä? Mä veikkaan ettei saada - muita veikkauksia?
 

King Harvest

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flyers, Seahawks, Die Mannschaft
Tottakai saadaan!

Kun Robert Kantor, Jan Kobezda ja Marek Zidlicky voittavat mestaruuden HIFK:ssä. :D :cool:
 

Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, St. Louis Blues
Re: Tottakai saadaan!

Viestin lähetti Lemieux#68
Kun Robert Kantor, Jan Kobezda ja Marek Zidlicky voittavat mestaruuden HIFK:ssä. :D :cool:

Kobezda on slovakki, eli vain kaksi tsekki mestaria tulossa ensi kaudella...
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Re: Re: Tottakai saadaan!

Viestin lähetti Chief


Kobezda on slovakki, eli vain kaksi tsekki mestaria tulossa ensi kaudella...

Eli siis et oleta että Zidlicky jatkaa HIFK:ssa, jos vain kaksi tsekkimestaria joukkueessa on.
 

Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, St. Louis Blues
Re: Re: Re: Tottakai saadaan!

Viestin lähetti Tommy


Eli siis et oleta että Zidlicky jatkaa HIFK:ssa, jos vain kaksi tsekkimestaria joukkueessa on.

Kantor, Zidlicky --> eikö tuossa ole kaksi nimeä joista toinen vielä Zidlicky?? Eli siis oletan Marekin jatkavan...
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Re: Re: Re: Re: Tottakai saadaan!

Viestin lähetti Chief


Kantor, Zidlicky --> eikö tuossa ole kaksi nimeä joista toinen vielä Zidlicky?? Eli siis oletan Marekin jatkavan...

Ai saatana mä oon viel unessa :)
Okei.. Chief - Tommy 1-0

Voitit tän erän mutta ottelu on kesken.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös