TS: Mika Lehtinen TPS:n Testissä.

  • 21 846
  • 76

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tervetuloa vaan. Lehtinen nousee helposti kunnossa ollessaan Tepsin kolmanneksi parhaaksi pakiksi. Se on sitten eri asia, kertooko se enemmän TPS-pakiston surkeudesta kuin Lehtisen hyvyydestä.
 

tintti44

Jäsen
Ohmi kirjoitti:
Tervetuloa vaan. Lehtinen nousee helposti kunnossa ollessaan Tepsin kolmanneksi parhaaksi pakiksi. Se on sitten eri asia, kertooko se enemmän TPS-pakiston surkeudesta kuin Lehtisen hyvyydestä.

Olen täsmälleen samaa mieltä.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Ohmi kirjoitti:
Tervetuloa vaan. Lehtinen nousee helposti kunnossa ollessaan Tepsin kolmanneksi parhaaksi pakiksi. Se on sitten eri asia, kertooko se enemmän TPS-pakiston surkeudesta kuin Lehtisen hyvyydestä.

Aika kauaksi on päädytty syyskuun tilanteesta, jolloin Tepsillä oli "SM-liigan paras pakisto". Berg-Kiprusoff ovat toki aatelia mutta sitten heikkenee ja pahasti. Lesi haastaa terveenä ollessaan sekä Saarisen, Backmanin että Jokisen melko helposti. Että tervetuloa vaan.
 

Huilumestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Koittaisikohan kohta vihdoin se päivä jona Backman tiputetaan kokoonpanosta tai ainakin 7 pakiksi. Ai että mä olen odottanut tätä jo useamman vuoden, välillä jopa oikeutetusti. Ei kyllä ollut mikään kovin suuri ylläri pylläri että hankittiin joku jo ennestään tuttu pelaaja, siltikin olen ehdottomasti hankinnan takana.

Honkanen sinähän se nykyään ihme uutistykki olet. Mennyt uutisoiman tämän uutimen jo 3 ketjuun joista yksi on itse avaamasi.

Tulipas positiivinen viesti
 

Honkanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + Washington Capitals + Leijonat
Huilumestari kirjoitti:
Koittaisikohan kohta vihdoin se päivä jona Backman tiputetaan kokoonpanosta tai ainakin 7 pakiksi. Ai että mä olen odottanut tätä jo useamman vuoden, välillä jopa oikeutetusti. Ei kyllä ollut mikään kovin suuri ylläri pylläri että hankittiin joku jo ennestään tuttu pelaaja, siltikin olen ehdottomasti hankinnan takana.

Honkanen sinähän se nykyään ihme uutistykki olet. Mennyt uutisoiman tämän uutimen jo 3 ketjuun joista yksi on itse avaamasi.

Tulipas positiivinen viesti
Miksipäs en?? Huomasin vasta kun olin kirjoittanut kahteen ketjuun saman uutisen, että voisin aloittaa uuden ketjun.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Ohmi kirjoitti:
Tervetuloa vaan. Lehtinen nousee helposti kunnossa ollessaan Tepsin kolmanneksi parhaaksi pakiksi. Se on sitten eri asia, kertooko se enemmän TPS-pakiston surkeudesta kuin Lehtisen hyvyydestä.


Taitaa kertoa paremminkin koko sm-liigan tasosta, kuin pelkästään polttopalloseuran materiaalista ja sen leveydestä.
Kyllä syvälle ollaan menty, kun Lehtistä otetaan avosylin vastaan. Huoh.. Lehtinen... Voi yhyren kerran!
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Kaiser Soze kirjoitti:
Taitaa kertoa paremminkin koko sm-liigan tasosta, kuin pelkästään polttopalloseuran materiaalista ja sen leveydestä.
Kyllä syvälle ollaan menty, kun Lehtistä otetaan avosylin vastaan. Huoh.. Lehtinen... Voi yhyren kerran!

Realismia se on, ei idealismia. Näillä mennään!
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Kaiser Soze kirjoitti:
Taitaa kertoa paremminkin koko sm-liigan tasosta, kuin pelkästään polttopalloseuran materiaalista ja sen leveydestä.
Kyllä syvälle ollaan menty, kun Lehtistä otetaan avosylin vastaan. Huoh.. Lehtinen... Voi yhyren kerran!

Entisen toimitusjohtajan aikana tämä hankinta olisi haukuttu pystyyn pienenä, vanhana ja entisenä tepsiläisenä, jotka ovat ainoita potentiaalisia palaajia. Ei mulla silti mitään Lesin palkkausta vastaan ole, tulkoon nyt jos kerran vaihteeksi on motivoitunut ja kunnossa, ei meillä taida olla yhtään parempaankaan kukkarossa krediittiä. Joulupukkia ja Humlin korvaajaa odotellessa....
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
kausi kirjoitti:
Entisen toimitusjohtajan aikana tämä hankinta olisi haukuttu pystyyn pienenä, vanhana ja entisenä tepsiläisenä, jotka ovat ainoita potentiaalisia palaajia. Ei mulla silti mitään Lesin palkkausta vastaan ole, tulkoon nyt jos kerran vaihteeksi on motivoitunut ja kunnossa, ei meillä taida olla yhtään parempaankaan kukkarossa krediittiä. Joulupukkia ja Humlin korvaajaa odotellessa....

Rahat on loppu ja viinat on juotu jo edellisen toimarin aikana ja nyt vietetään kuningaskrapulaa. Nyt elämme kriittistä vaihetta, jonka aikana nähdään selvitäänkö krapulasta pääkivulla vai pitääkö helpostusta olotilaan hakea syleilemällä posliinia. Lesin tulemiset tai tulematta jättämiset ei vaikuta krapulan tilaan millään tavalla - krapula on.
 
Lesi halvalla, pitää Pukat kaukana. Parempi vain näin, Mika pääsee pelaamaan ja meillä on täysimiehistys, kunnes joku loukkaantuu. Ja muistakaa asiat voisivat olla paljon, paljon huonommin....Eronen, Paukkunen, Pukka.... Lehtinen on näihin verrattuna kuitenkin pyhimys.
 

tony

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Southampton, Deutsches Afrika Korps
Niinkuin Ohmi asian ilmaisi "Rahat on loppu ja viinat juotu..."

Sitten joudutaan hankkimaan mitkä vaan marjanpoimijat, jotka kuuluvat kiviharjutuokko -sarjaan eikä edes lähellekään sitä tasoa johonka tarvetta olisi. Rahat on menny eikä ketään halua tänne ilmaiseksi tulla, se on se surullinen ja raaka totuus.

Kai tästä kaverista nyt jotakin hyötyä/iloa löytää jos oikein mikroskopilla kattelee. Ainoa jota itse ajattelen on hyvin pieni laastari pakkipulaan.
 

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
tony kirjoitti:
Niinkuin Ohmi asian ilmaisi "Rahat on loppu ja viinat juotu..."

Sitten joudutaan hankkimaan mitkä vaan marjanpoimijat, jotka kuuluvat kiviharjutuokko -sarjaan eikä edes lähellekään sitä tasoa johonka tarvetta olisi. Rahat on menny eikä ketään halua tänne ilmaiseksi tulla, se on se surullinen ja raaka totuus.

Kai tästä kaverista nyt jotakin hyötyä/iloa löytää jos oikein mikroskopilla kattelee. Ainoa jota itse ajattelen on hyvin pieni laastari pakkipulaan.
Perustele vähän miksi Lesi on niin huono hankinta? Ei tässä nyt mitään profiilipakkia olla hakemassakaan. Lehtinen on juuri oivallinen 3-kentän pakki. Kiekkovarma ja luotettava.
 

tony

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Southampton, Deutsches Afrika Korps
kiekko-ollie kirjoitti:
Perustele vähän miksi Lesi on niin huono hankinta? Ei tässä nyt mitään profiilipakkia olla hakemassakaan. Lehtinen on juuri oivallinen 3-kentän pakki. Kiekkovarma ja luotettava.
Perusteluja ei asia sen enempää kaipaa. Kaveri on pieni, pehmeä ja ollut aina hasardialtis. Kirjoitin että laastariksi pakkipulaan ja siinä se onkin, ei muuhun.

Ja eri asiahan on myös se TPS-background, joka haisee ku sataman paskalaitos. Eli sitä uudistumista ei vaan saada millään aikaiseksi, vaan vanhoissa kaavoissa pysytään.
 

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
tony kirjoitti:
Perusteluja ei asia sen enempää kaipaa. Kaveri on pieni, pehmeä ja ollut aina hasardialtis. Kirjoitin että laastariksi pakkipulaan ja siinä se onkin, ei muuhun.

Ja eri asiahan on myös se TPS-background, joka haisee ku sataman paskalaitos. Eli sitä uudistumista ei vaan saada millään aikaiseksi, vaan vanhoissa kaavoissa pysytään.
Kyllä se kaipaa. Yhtä pieni kuin Kimmo Timonen ok. Pehmeä? Ei. Hasardialttiimpia on vaikka kuinka. Mikään ei osunut. Tähän tilanteeseen ideaali pelaaja.
 

tony

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Southampton, Deutsches Afrika Korps
kiekko-ollie kirjoitti:
Kyllä se kaipaa. Yhtä pieni kuin Kimmo Timonen ok. Pehmeä? Ei. Hasardialttiimpia on vaikka kuinka. Mikään ei osunut. Tähän tilanteeseen ideaali pelaaja.
Yleensä en jaksa harrastaa lapsellista juupas eipäs -väittelyä mutta pistetään vielä yks viesti. Ihan loman alkamisen kunniaksi.

Hasardialttiimpia toki on, mutta Lesi kuuluu kuitenkin niihin jotka aiheuttavat turhia sydämentykytyksiä. Ja Kimmo Timonen, voi jeesus mikä vertailu. Jos miehellä olisi edes kymmenesosa Timosen pelinlukutaidosta, niin asia olisi täysin erilainen, viis koosta siinä tapauksessa.
Pehmeä-kyllä, eli minä en ole ainakaan koskaan nähnyt muunlaista Mika Lehtistä. Vähän helvetin monta matsia olen nähnyt hänen pelaavan, joten eiköhän väittämässäni ole perää.
 

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
tony kirjoitti:
Yleensä en jaksa harrastaa lapsellista juupas eipäs -väittelyä mutta pistetään vielä yks viesti. Ihan loman alkamisen kunniaksi.

Hasardialttiimpia toki on, mutta Lesi kuuluu kuitenkin niihin jotka aiheuttavat turhia sydämentykytyksiä. Ja Kimmo Timonen, voi jeesus mikä vertailu. Jos miehellä olisi edes kymmenesosa Timosen pelinlukutaidosta, niin asia olisi täysin erilainen, viis koosta siinä tapauksessa.
Pehmeä-kyllä, eli minä en ole ainakaan koskaan nähnyt muunlaista Mika Lehtistä. Vähän helvetin monta matsia olen nähnyt hänen pelaavan, joten eiköhän väittämässäni ole perää.
Viimeinen viesti tähän. Koko ei ole syy johon voit nojata. Tällä tarkoitin kun vertasin Timosta ja Lehtistä. Itse olen seurannut Lehtistä junnuista asti. Pelannut samoissa porukoissa jne. ei sitä nyt pehmeäksi voi sanoa. Ja kyllähän se Bergkin aiheuttaa joskus ylimääräisiä sydämentykytyksiä...Joka tapauksessa Lehtinen on pakistoon vahvistus
 
Viimeksi muokattu:

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
kiekko-ollie kirjoitti:
Joka tapauksessa Lehtinen on pakistoon vahvistus

Mies ei ole pelannut vuoteen. Vanha, pieni ja viimeksi meillä pelatessaan vahvasti motivaatio-ongelmainen. Ja silti vaan menee ja vahvistaa kalustoa... em kun sisäistää niin ymmärtää ettei keväällä tartte henkeä pidätellä sarjaa ratkottaessa.
 

Jet-Ace

Jäsen
Minusta Lehtisen tulosta joukkueeseen voi tehdä kaksi päähuomiota:

1) TPS:n rahat ovat loppu ja siksi otetaan jo kertaalleen hylätty pelaaja takaisin joukkueeseen. Tällä kertaa pitkän pelaamattomuuden jälkeen. Ei voi kuin toivoa parasta ja pelätä pahinta...

2) Tämä kertoo myös yleisemmin liigan nykyisestä tasosta. Nykyliiga on semiMestis verrattuna vielä muutaman vuodenkin takaiseen.

Koko SM-liiga on nykyään sarja, jossa pääasiassa pelaavat sellaiset, jotka eivät kelpaa Pohjois-Amerikkaan tai Euroopan 4-5 parempaan liigaan. Parempaan ainakin huippujen palkkojen suhteen. Ja tietenkin lisäksi juniorit.

Canal+ auki Elitserienin pelin aikana. Tasoero on huikea pelaajien taitotasossa ja myös pelin viihteellisyydessä.

Kun ei TPS:llä muuhun resursseja ole, niin toivotaan Lehtisen löytävän joukkuetta hyödyntävän roolin.
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
Jet-Ace kirjoitti:
2) Tämä kertoo myös yleisemmin liigan nykyisestä tasosta. Nykyliiga on semiMestis verrattuna vielä muutaman vuodenkin takaiseen.
Tätä kuvastaa tilanne, että Lesi vahvistaisi käytännössä jokaisen nykyliigan joukkueen puolustusta...valitettavasti.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
kosh kirjoitti:
Tätä kuvastaa tilanne, että Lesi vahvistaisi käytännössä jokaisen nykyliigan joukkueen puolustusta...valitettavasti.


Eipä vuoden huilanneella Lesillä kyllä mitään asiaa esim. Kärppien tai Jokereiden pakistoon olisi. Vahvistamisesta puhumattakaan. Turkkusessa taidetaan nyt muistella menneitä, jolloin TPS:n nelosketjukin oli maajoukkuetasoa. Se aika ei enää palaa.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Kertokaa nyt ihmeessä miten tämä puolirampajunnuissahöntsäileväpelaamattomuudenperikuva pystyy mitenkään vahvistamaan mitään, paitsi kun sitä penkin lämmitys puolta.
Kyllähän tepsillä heikosti menee, mutta sitä ei ymmärrä jotta tällaisestakin pelaajasta ollaan jollain tapaa tyytyväisiä. Maunula hakkaisi tässä tilanteessa sata-nolla tämän "vahvistuksen".
Mää vaan ihmettelen kun ei oo minnekkään menny pelailemaan, kun tuntuu semmonen vahvistus olevan viivalle ja sinne tänne. Ny mä ei vaa ymmärrä.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Katsotaanko kuitenkin ensin missä kunnossa kaveri oikeasti on? Siis jos saa sopparin. Eikä lyötäisi lyttyyn jo koeajalla. Jos ei ole kunnossa, siinä tapauksessa käsittääkseni Lesi ei mahdu joukkueeseen?!
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Mas@ kirjoitti:
Katsotaanko kuitenkin ensin missä kunnossa kaveri oikeasti on?


Ei vaan pysty ymmärtämään, miksi tällaisia koiran vinkuleluja vedetään perässä, kun Maunulan kaltaisiakin prospekteja olisi tarjolla. Ei ole kovin kaukonäköistä toimintaa moinen pelleily.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös