Tyhmä kysymys, kuka on Järä? Mulla lyö ihan tyhjää kenen lempinimi.... Joonas Järvinen aikanaan tuli vain mieleen....Tulee Järä mieleen tästä kaverista!
Tyhmä kysymys, kuka on Järä? Mulla lyö ihan tyhjää kenen lempinimi.... Joonas Järvinen aikanaan tuli vain mieleen....Tulee Järä mieleen tästä kaverista!
Tyhmä kysymys, kuka on Järä? Mulla lyö ihan tyhjää kenen lempinimi.... Joonas Järvinen aikanaan tuli vain mieleen....
Eiköhän Järä ole Joonas Järvinen?Veikkaisin, että Martti Järventie.
Kaikella rakkaudella Lädää kohtaan, mutta ensimmäisen matsin perusteella Trent on selvä upgrade.Melartin tämän kauden esityksiin pystynee vastaamaan.
Bingo.Tyhmä kysymys, kuka on Järä? Mulla lyö ihan tyhjää kenen lempinimi.... Joonas Järvinen aikanaan tuli vain mieleen....
Tää kaveri on paljon parempi luistelija kuin Jardine joka oli myöhässä joka paikasta.Hyvä startti mutta niin oli Jardinellakin pari kautta sitten.
Katsellaan rauhassa.
Amerikan mantereella selvästi opetetaan puolustajia sekä syöttämään hyvin että ottamaan syöttöjä hyvin vastaan. Molemmat taidot ovat hallussa myös Luke Martinilla. Pitäisiköhän näitä samoja oppeja ammentaa myös suomalaiseen valmennukseen?Syöttöjä jakoi todella kovalla prosentilla omille ja tosi solidi avaus.
No, onhan Martinkin hidas ja kankea jos aivan rehellisiä ollaan. Hän toki kompensoi muilla avuilla eikä liigassa pelaisi jos luistin kulkisi paremmin. Mutta totta on, että isokokoinen ja hyvin luisteleva eivät sulje toisiaan pois ja näillä molemmilla ominaisuuksilla siunattuja pelaajia katselisi mielellään enemmänkin IFK:ssavaikka kundi on täsmälleen samoissa mitoissa kuin Martin.
Hyvä startti mutta niin oli Jardinellakin pari kautta sitten.
Katsellaan rauhassa.
Offtopic, mutta mietin tekeekö muistini tepposet ja olisikin ollut paska debyytti. Kurkkasin miehen vanhaa ketjua ja oikeastaan pelkkää kehukommenttia debyytin jälkeen.Olen täysin eri mieltä Jardinen debyytistä.
Offtopic, mutta mietin tekeekö muistini tepposet ja olisikin ollut paska debyytti. Kurkkasin miehen vanhaa ketjua ja oikeastaan pelkkää kehukommenttia debyytin jälkeen.
Siellä sinä myös kehuit kaveria.
Lopussa haki jo vanhan liiton vastapalloa riskillä. Ville antaa tästä palautetta kyllä. On se Motinkin nuo lopettanut.
Itselle piirtyi vahvasti mieleen se kun Trent kerran nousi kiekon kanssa rohkeasti ylöspäin katsomatta heti mihinkä sen kiekon dumppaisi. Martin dumppaa kiekon aina parin sekunnin päästä jollekin, oli se hyvä vaihtis tai ei. Pelirohkeutta tuntuu riittävän näin ekan pelin perusteella, voi tosin tietty olla ekan pelin adrenaliiniakin, mutta toivottavasti pitää ton.Itse asiassa hyvin samantyylinen pelaaja kuin Martin näin ensinäkemän perusteella! Toivotaan että taso pysyy jatkossakin.
Nojoo, koska Ruotsin toinen sarjataso eli sikäläinen mestis on alimmista alasarjoista niitä ihan alimpia.Erikoisintahan Liigan kannalta on sen että ei näköjään löydy niin alasarjaa, etteikö sieltä tuleva pelaaja olisi Liigassa vahvistus, jopa huippuseuralle. Mutta se ei haittaa, hyvä startti.