Täh? Eikös siellä prospektia haluttu tilalle ja Bostonissa on Zboril/Lauzon joiden varaan voisi rakentaa kauppoja.
Eikös se pyyntö ollut leftin pakki joka olisi samaa tasoa ja ikäluokkaa?
Täh? Eikös siellä prospektia haluttu tilalle ja Bostonissa on Zboril/Lauzon joiden varaan voisi rakentaa kauppoja.
Oon aina miettinyt, millä määritetään potentiaali. Onko se miten pelannut junnuissa, vai kenties henkilön mentaalipuoli?Jostain olin lukevinani, että potentiaalin tulisi olla samaa luokkaa kuin Trouballa, mutta ei välttämättä samalla tasolla tällä hetkellä. En nyt kyllä muista tarkalleen, joten saatan olla väärässä.
Oon aina miettinyt, millä määritetään potentiaali. Onko se miten pelannut junnuissa, vai kenties henkilön mentaalipuoli?
Mitäköhän Yakupovista lähtis sitten toiseen suuntaan? Pokka ny tuli ekana mieleen kun on rightin pakki ja olisi samalla Puljujärven juttukaveri. Mutta ihan yks yhteen ei kyllä toi diili menisi.
Kumman pitäis maksaa?
Aiemminhan huhuttiin, että Yakupovista tarjoillaan 3rd round pickiä. Pokka ois taas yksi arpalipuke Edmontonin pakistoon. Jos ei hyviä saa hankittua niin sitten vaan riittävästi niitä arpalipukkeita niin kai joku arpa voittaakin.
Ilmeisesti Blackhawks vaatii Chiarellia pitämään osan/puolet Yakupovin liksasta, joten joku kombo mallia van Riemsdyk/Pokka + McNeill kuulostaa ihan hyvältä mun näkökulmasta.
On todellakin Yakupovin arvo pohjalla jos pitää vielä osa palkastakin pidättää. Tosin onhan tuo aika jäätävää, että kolmelta viime kaudella Yakupovilla on enemmän miinuksia kuin tehopisteitä.
Jeremy Rutherford ✔ @jprutherford
According to league sources, the #stlblues are on the verge of acquiring Edmonton forward Nail Yakupov.
Jason Gregor twiittasi jo varmaksi. Ei hajua kuka tämä heppu sitten on.
JR on nuottien insider. Veikkaan jos pakki vaihtuu niin se vois olla Lindbohm.
BREAKING NEWS: #stlblues acquire Nail Yakupov from Edmonton in exchange for Zach Pochiro and a conditional pick.
hAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH, MÄÄÄÄÄ NAAAURAAAN.