TPS-Winnipeg Jets 4-3 1975

  • 1 635
  • 1

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Heikki Riihirantaa koskevassa jutussa tänään mainittiin, että TPS voitti Winnipeg Jetsin vuonna 1975 harjoitusottelussa. Internetistä löytyi päivämäärä 12.9.1975 ja tulos 4-3.

Onko kellään muistikuvaa, missä pelattiin? Nordiksella kai? Olihan TPS:lla tuolloin erittäin kova ryhmä Repoineen, LIndströmeineen, joten voitto ei ollut mikään ihme. Harva Jatkiksen kirjoittajista tuskin on tuota nähnyt, itse olin 5-vuotias.
 
Heikki Riihirantaa koskevassa jutussa tänään mainittiin, että TPS voitti Winnipeg Jetsin vuonna 1975 harjoitusottelussa. Internetistä löytyi päivämäärä 12.9.1975 ja tulos 4-3.

Onko kellään muistikuvaa, missä pelattiin? Nordiksella kai? Olihan TPS:lla tuolloin erittäin kova ryhmä Repoineen, LIndströmeineen, joten voitto ei ollut mikään ihme. Harva Jatkiksen kirjoittajista tuskin on tuota nähnyt, itse olin 5-vuotias.

Matsi pelattiin Kupittaalla. Oltiin junnujoukkueemme kanssa Citymarketin päädyssä.
Bobby Hullin nimmari oli ikuistettu puretun Kupittaan tiiliseinään ja ko. tiili muiden muassa, on Marli Areenan vitriinissä siellä jossain pelaajakuvien ym. vieressä. Toki joku neropatti on selventävään tekstiin tiilien vieressä kirjoittanut Bobby Hall ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös