TPS - Tuppura 5.3 Elysée Arena, Turku

• 946
  • 7
Tila
Viestiketju on suljettu.

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No eipä ole mitään maalijuhlia odotettavissa.
TPS on Tampereella hävinnyt kaikki pelit tuppuraa vastaan 0-3 ja Turussa voittanut 2-1. Olisi suorastaan rikos, ellei putki jatkuisi, joten TPS - tuppura päättyy lukemin 2-1 Fidon ja Altsin maalatessa Tepsille ja Ojasen tuppuralle.

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Veikkaan, että tämän viestiketjun otsikko muuttuu! Minusta itse viesteissä saa nimitellä, jos tykkää, mutta ottelukohtaisissa viestiketjujen otsikoissa ei! Veikkaan, ketjun otsikko muuttuu!

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Hyvä Juha Salminen! way to go Töpseli! Moderaattorit voisivat sulkea tämän viestiketjun sillä kuka jaksaa ennakoida Töpseli-Tuppura pelistä mitään kun sen nimisiä joukkueita ei ole edes olemassa.

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Arvoisa Salminen,

Jos tarkoituksesi oli avata ketju pelistä TPS-Tappara, miksi et käytä molemmista joukkueista niiden oikeita nimiä? Tämä palsta on viimeksi tänään ollut SportFM:ssä esillä päätoimittaja Liljaniemen edustaessa hienosti joukkoamme. Tämän lajinsa ylivoimaisen ykköspalstan statukseen ei kuulu tuollainen yläastetasoinen "törkeä nimenväärentely" (kts. Kiekkopesän keskustelut ). Etenkään ketjun otsikkotasolla.

Onhan se hyvä purkaa henkilökohtaiset paineet jotakin joukkuetta vastaan vai näin juu. Joo, mun joukkue ei koskaan missään ole mitenkään huono eikä siinä ole mitäään vikaa. Itse ottelusta tulee tiukka, jos Tappara pelaa normaalitasolla, mutta jos Tapparan peli on kuin Ässiä vastaan, TPS murskaa Tapparan aika ikävin luvuin.

Kossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
PARAS SEURA
Aika rajusti on kaksi viimeistä peliä Palloseuralta mennyt. Niittymäki ja Norrena nollissa.

Veikkaan kuitenkin, että SaiPa-pelin viimeisen erän vääntämättömyys ja tahdoton voitonhimo tärkeällä hetkellä kääntyy kotitappioksi. Niukasti.

3-4 Tapparalle.

Raimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tiedossa Tapparalaisille ja Turkulaisille faneille kova ja tiukka peli, mutta ketään muuta tämmönen ottelupari ei kiinnosta yhtään!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.