Tämmöinen satsi pureskeltavaa ennen viimeistä taukoa. Mukana tasausmatsit Ipaa vastaan. Suluissa vastustajan sijoitus tämän päivän pelien jälkeen.
ti 28.12. TPS - JYP (1.)
to 30.12. TPS - HPK (4.)
ti 4.1. Kärpät - TPS (10.)
to 6.1. TPS - Jokerit (7.)
la 8.1. Lukko - TPS (5.)
ti 11.1. TPS - Ilves (11.)
to 13.1. Ässät - TPS (3.)
la 15.1. TPS - Pelicans (12.)
ti 18.1. KalPa - TPS (8.)
ke 19.1. SaiPa - TPS (13.)
la 22.1. TPS - Kärpät (10.)
ti 25.1. HPK - TPS (4.)
to 27.1. Ilves - TPS (11.)
la 29.1. TPS - Ilves (11.)
ti 1.2. Tappara - TPS (9.)
to 3.2. TPS - Lukko (5.)
la 5.2. Ilves - TPS (11.)
Jos jollakulla elää vielä toivo, niin mulle samat lääkkeet kiitos. Tässä ennemminkin itse toivoo, että jos ei kerta minkäänlaiseen lentoon tai edes nousukiitoon päästä, niin otettaisiin sitten kunnolla turpaan heti tammikuun alkuun. Pääsisi sitten keskittymään vaikka lintujen talviruokintaan kunnolla. Jos edellisessä seurantaketjussa tuli todettua, että siihen stinttiin mahtui paljon sarjataulukossa alhaalla olevia vastustajia, niin nytkin tuoppi on noin puoliksi täynnä, kiitos Ipan, joka kohdataan neljästi.
Asetetaan tavoite yksinkertaistamalla rankasti. Voitto jokaisesta 10+ sijan joukkueesta. Noita joukkueita on 8, eli 24p, eli 1,4 p/o. Tuolla keskiarvolla ei nousta mihinkään, paitsi ehkä voittamalla juuri oikeita joukkueita ja toivomalla samojen joukkueiden konttaamista. Tepsille on kyllä tarjottu tuolta kantilta nousua jo kuukausitolkulla, mutta ei ole kelvannut.
ti 28.12. TPS - JYP (1.)
to 30.12. TPS - HPK (4.)
ti 4.1. Kärpät - TPS (10.)
to 6.1. TPS - Jokerit (7.)
la 8.1. Lukko - TPS (5.)
ti 11.1. TPS - Ilves (11.)
to 13.1. Ässät - TPS (3.)
la 15.1. TPS - Pelicans (12.)
ti 18.1. KalPa - TPS (8.)
ke 19.1. SaiPa - TPS (13.)
la 22.1. TPS - Kärpät (10.)
ti 25.1. HPK - TPS (4.)
to 27.1. Ilves - TPS (11.)
la 29.1. TPS - Ilves (11.)
ti 1.2. Tappara - TPS (9.)
to 3.2. TPS - Lukko (5.)
la 5.2. Ilves - TPS (11.)
Jos jollakulla elää vielä toivo, niin mulle samat lääkkeet kiitos. Tässä ennemminkin itse toivoo, että jos ei kerta minkäänlaiseen lentoon tai edes nousukiitoon päästä, niin otettaisiin sitten kunnolla turpaan heti tammikuun alkuun. Pääsisi sitten keskittymään vaikka lintujen talviruokintaan kunnolla. Jos edellisessä seurantaketjussa tuli todettua, että siihen stinttiin mahtui paljon sarjataulukossa alhaalla olevia vastustajia, niin nytkin tuoppi on noin puoliksi täynnä, kiitos Ipan, joka kohdataan neljästi.
Asetetaan tavoite yksinkertaistamalla rankasti. Voitto jokaisesta 10+ sijan joukkueesta. Noita joukkueita on 8, eli 24p, eli 1,4 p/o. Tuolla keskiarvolla ei nousta mihinkään, paitsi ehkä voittamalla juuri oikeita joukkueita ja toivomalla samojen joukkueiden konttaamista. Tepsille on kyllä tarjottu tuolta kantilta nousua jo kuukausitolkulla, mutta ei ole kelvannut.
Viimeksi muokattu: