TPS:n uusi logo?

  • 3 451
  • 3
Tila
Viestiketju on suljettu.

Antonius

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viesti on johtanut viikon pelikieltoon
Hei, onko mulla mennyt ohi, että TPS on vaihtanut logonsa sateenkaarireunalliseen? Näin ainakin mikäli uskomme Ilta-Sanomia. Onko tälle vahvistusta?


Jos uutinen onkin ankka, niin miksi on ok, että Ilta-Sanomat harhaanjohtavasti käyttää väärää logoa, ilman että siitä ilmottaa?
 

Oddmanrush

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun joukot,Leijonat,Colorado, NyR.
Hei, onko mulla mennyt ohi, että TPS on vaihtanut logonsa sateenkaarireunalliseen? Näin ainakin mikäli uskomme Ilta-Sanomia. Onko tälle vahvistusta?


Jos uutinen onkin ankka, niin miksi on ok, että Ilta-Sanomat harhaanjohtavasti käyttää väärää logoa, ilman että siitä ilmottaa?

Uutisen avaamalla näkee ettei juttu käsittele logoa vaan tuoreinta try-out miestä ja uutinen ei ole ankka. TPS itse on juuri käyttänyt kyseistä logoa Pride-ottelussa, joten tuskin toimistolla tästä mieltänsä pahoitetaan. Sitä onko TPS rekisteröinyt tämän logon voi ymmärtääkseni kysyä patentti-ja rekisterikeskuksesta. Is toimitukselta voi kysyä miksi he ovat käyttäneet juuri tätä logoa. He eivät ole niin tyhmiä, että sotkisivat tähän priden ja kansallisuuden.

Tepsillä on keskusteluketju jonka nimi on:"TPS, media ja julkisuus."

Ketjun voinee sulkea.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Kuten huomaat taustalla Jokerien pelipaitojen värit. Nyt kun Jokerien ja liigan sopimus on todettu laittomaksi, niin Jokereista tulee Tepsin farmi. Logo on näemmä vuotanut julkisuuteen ennen ensiviikon julkistusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös