Onko Korpikoski pelannut yhtäkään matsia tällä kaudella? Olin unohtanut koko miehen mutta huomasin loukkaantuneet listalla että olisi vielä mukana kuitenkin.
Gatoraden uumenista kantautui sellaista tietoa että Intosen kausi olisi ohitse.
Intonen on käynyt kokeilemassa harjoituksissa mutta jalka ei kestänyt sitä ja mahdollisesti uusi jalka operaatio edessä.
Taisi odottaa Kalliokin, kun miettii millä senttereillä lähdettiin kauteen. Oma henkilökohtainen mielipiteeni on, että Intonen kuuluu laitaan ja sitten tarvittaessa stunttaa kakkosen keskellä.No voi nyt vittu. Odottelin Intoselle sellaista kunnollista läpimurtoa tälle kaudelle, mutta ei nyt ihan siltä vaikuta. Jos näin on, niin ei muuta kun tsemii kuntoutukseen Aarnelle ja ens kaudella kahta kovempaa!
Kuuluu laitaan? Pelannut koko elämänsä keskellä, niin miten helvetissä se laitaan kuuluu?Taisi odottaa Kalliokin, kun miettii millä senttereillä lähdettiin kauteen. Oma henkilökohtainen mielipiteeni on, että Intonen kuuluu laitaan ja sitten tarvittaessa stunttaa kakkosen keskellä.
Itse näkisin sopivan tehoketjujen osalta paremmin laitaan ja olemaan ns. tehoketjujen varasentteri.Kuuluu laitaan? Pelannut koko elämänsä keskellä, niin miten helvetissä se laitaan kuuluu?
Joo tottahan se on, että ei kärkiketjujen sentterin tasoa ole ainakaan vielä. 3keskellä olisi se ideaali paikka omasta mielestä. Laitaan en silti laittaisi kaveria.Itse näkisin sopivan tehoketjujen osalta paremmin laitaan ja olemaan ns. tehoketjujen varasentteri.
Ei ollu ainakaan voittojuhlissa mukana eli varmaan loukki?Mun silmään ei Nurmea näkynyt pariin erään. Oliko penkitettynä vai loukkaantuneena?
Toivottavasti ei oo pöpö samaa laatua Anttilan pöpön kanssa. Siellä kuitenkin koko hesa odottaa Makkea vajaan kahden viikon päästä.Otteluennakosta lainattu:
TPS:n kokoonpanossa nähdään pieniä muutoksia, kun Terry Broadhurst nousee sairastuneen Markus Nurmen tilalle kakkoskenttään, ja Topias Haapanen palaa kokoonpanoon neloskentän laidalle.
Turun Sanomissa kerrotaan, että Intonen on jo todella lähellä pelikuntoa.Intonen on ollut nyt reilu 2 kuukautta loukissa, mahtaako palata kokoonpanoon vielä tällä kaudella?
Entäs onko Palmusta mitään uutta tietoa?
Oon varmaan nähny jotain unta mut mun mielestä oli TPR vastaan askissa?Turun Sanomissa kerrotaan, että Intonen on jo todella lähellä pelikuntoa.
Pelasi Tapparaa vastaan.Oon varmaan nähny jotain unta mut mun mielestä oli TPR vastaan askissa?
Varmaan unta.
En tiedä muista näkemisistä mutta sitä et vissiin nähnyt että tuo viesti oli lähetetty ennen Tappara peliä.Oon varmaan nähny jotain unta mut mun mielestä oli TPR vastaan askissa?
Varmaan unta.
Jotain tullut, perkele.Mikä mahtaa super-maxilla olla? Pelannut Helsingissä vain minuutin.
Minuutin ja kymmenen sekuntia*Mikä mahtaa super-maxilla olla? Pelannut Helsingissä vain minuutin.