Hieno idea nuo pinkit paidat ja tärkeä asia.
Mutta kuka nuo kirjaimet on tuohon paitaan tehnyt? Berg pienissä häissä? Vai onko niille joku tarina?
En tiedä, mutta melko vahva veikkaus on, että tuo "fontti" on kyllä vanhempi eli eiköhän nuo T-P-S-kirjaimet ole otettu suoraan logosta...?Vaikka ajatus on hieno, on kauheaa katsella...90-luvun alun fontilla vielä.
"Ovelan laukauksen vetää Sointu kaukalon reunalta ja kiekko leijuu Ässät-maaliin, nyt ollaan enää maalin päässä!TÄÄLTÄ TULLAAN!"
Eiköhän siellä tosiaan ole joku palkattu tähänkin hommaan?Oisko se niin helvetin vaikeaa pitää niitä sivuja ajan tasalla? Minulle ainakin on kotisivut NE tiedon lähde kun jotain faktaa haluan. Miettiä vaikka tulevan kauden joukkuetta.
Eikö siellä ole ketään palkattu tähän hommaan?
3) Mun moka.Eiköhän siellä tosiaan ole joku palkattu tähänkin hommaan?
Todennäköisesti kaksi vaihtoehtoa:
1) kotisivujen päivitys ei kiinnosta vittuakaan tai
2) prioriteetit päin persettä
Tämä ei sitten ole oma ajatukseni, vaan "Twitter/Facebook kertoi...".
Mitä useampi kokki, sitä paskempi soppa. Ainakin alkuvaiheessa. Tuota Tepsin faniristeilyäkin voisi mainostaa jossain muualla kuin Musta-lehdessä aikoinaan. Itse sain tuon tietooni, kun Iku mainitsi asiasta Edisonin jälkipeleissä joskus ja sitten sain kaverilta kuvankaappauksen lehden mainoksesta.Miksi HC TPS on tällä kaudella ollut kaukalon ulkopuolellakin näin tumpelo? Mainoksiin lyödään vääriä päiviä, kellonaikoja ja lipunhintoja. Myynnissä on hienoja lippupaketteja, muttei niitä markkinoida. Kausikirja kustaan täysin. Ja eilisessä pelissä kuulutettiin jostain matkasta, joka on myynnissä 25 euron hintaan. Löysin sivuiltanne, että järjestätte matkan ensi tiistain Lukko-peliin -- miksette ole kertonut tästä missään esimerkiksi Facebookissa ja Twitterissä? Jotain rotia tähän touhuun, kiitos.
Mietin itseasiassa samaa kun mediassa on kritisoitu että Suikkasen treenit puuduttavat joukkueen, että olisiko niin että kun peli ei kulje, niin kovin helposti rangaistus on ne kuuvuoren portaat tai vastaavaa. Kerran kaksi tämä toimii, mutta tappioputkessa alkaa kyllä ketuttamaan.Niclas Lucenius twiittaa tänään olevan saunaillan. Ilmeisesti kartingin päätteeksi ja ei olla twiitistä päätellen selvinpäin. Ihan helvetin hyvä, jos nyt kaikki vetäisivät huolella kunnon pleksit, jos se pelirentous ja huumorikin löytyisi jälleen.
Niclas Lucenius twiittaa tänään olevan saunaillan. Ilmeisesti kartingin päätteeksi ja ei olla twiitistä päätellen selvinpäin. Ihan helvetin hyvä, jos nyt kaikki vetäisivät huolella kunnon pleksit, jos se pelirentous ja huumorikin löytyisi jälleen.
Ja eilisessä pelissä kuulutettiin jostain matkasta, joka on myynnissä 25 euron hintaan.
Samaa olen kironnut itsekin, vaikka matsit olen livenä katsonutkin. Kuvaaja siellä kyllä on ollut paikalla. Mitään käryä ei kyllä ole, miksi koosteita ei enää ilmesty.Onko kellään tietoa miksi kolmesta viimeisestä a-nuorten kotipelistä ei ole tullut maalikoosteita. Ne ovat kuitenkin toisiksi katsotuin sisältötyyppi TPS:n Youtube kanavalla heti pressien jälkeen. Jopa suositumpia kuin edarin haastattelut. Minusta oli ainakin kiva saada vähän videolta katella mitä a-junnuissa tapahtuu.
Tepsin kokoisessa kioskissa tuskin on varaa tai tarvetta palkata erikseen somevastaavaa. Varsinkaan jos viestintä on samaan aikaan täysin tuuliajolla kokonaisuutena. First things first, vaikka Supercell-guru mitä sanoisi.
Ja eikö muka Liiga velvoita palkkaamaan viestintävastaavaa?
Kunnariin asia liittyy siten, että viestintävastaava varmasti osaisi roolittaa ulkoisen viestinnän oikein. Ja varmistaa sen, että sisäisessä viestinnässä on tieto menettelytavoista eri tilanteissa, Jotka ovat per urheilumedia erittäin helposti ennakoitavissa. Tekohauskuudet kartingradalla eivät siinä kohdassa paljoa paina.
Itse en oikein näistä kaikista nykyisistä titteleistä ymmärrä mitä joka firmassa on, mutta yksi asia on noussut mieleen tästä uudesta miehestä uudessa roolissa. Mikäli hän on jonkinlainen yhteyspäälikkö, joka vastaa yhteistyöstä fanien ym kanssa niin aika omituista on että miestä ei missään näy. Miten siis voi olla että jollekkin maksetaan palkka vaikkei miestä näy missään. Mahtaako mies olla jotain sukua österille koska samanlainen olo miehestä tulee, ylimielistä käyttäytymistä, eikä mies jalkaudu ainakaan näkyvästi katsojien luo.