Jet-Ace kirjoitti:
Ja nyt voisi Jortikalle kertoa, että paskan jauhamisen ja tekosyiden aika on ohi ja loppu . Piste. Ja Jortikalla on vain yksi viestittävä asia, sarjasijoitus. Ei yhtään mitään muuta ja pitäköön turpansa kiinni nyt ja ikuisesti. Kaikesta.
Tuolla fiiliksellä itsekin olin vielä ennen tätä ottelua,mutta yksi peli kaiken muutta voi,ehkä.Täytyy kyllä myöntää,että edelleenkin vaihatisin koska vain Jortikan ja Tolvasen työpaikkoja päittäin.Ainahan keväällä TPS varmistaa hyvissä ajoin tuon suoran play off-paikan.
Itse olin hyvinkin skeptinen noiden lukon uusien ketjujen toimivaisuudesta ja nyt joudun onneksi syömään sanani.Tosin en vielä 100 % kaikkea ota takaisin.Itse luen vielä tämän osastoon,ailahtelevat otteet kuten tähänkin asti.Kunnes saadaan muutamia voittoisia otteluita lisää näillä ketjuilla niin sitten nostan olematonta hattuani omalle joukkueelleni.
Täytyy kyllä sanoa,että vähän on paljon ja pienillä muutoksilla voidaan saada isoja muutoksia aikaan.Aika uskomattomalta tuntuu,että lukko sai Levokarin (ässistä tulleen) ja Tuomaisen (mestiksestä tulleen) takaisin pelaavaan kokoonpanoonsa ja heti rupesi peli kulkemaan.Niinkö pieni ero on mestiksen/ässien ja liigan ero (huumoria).Tietysti pitää huomata,että ketjuja sekoitettiin aika tavalla muutenkin ja Saarela taitaa olla lukon heikoin lenkki tällä hetkellä.Tosin pitää huomauttaa,että Topokn pääsi pisteille jälleen kun palasi sentteriksi.Pisteet Tolvaselle näistä ketjumuutoksista tai kenelle kunnia kuuluukaan?
Turkulaisille tiedoksi:Kunhan Alatalo ja Aalto palaavat kokoonpanoon täysin kuntoutuneina niin itse ainakin uskon TPS:n purren seilaavan myöttäsillä vesillä.On se niin velho äijä tuo Jortikka.