Groove Armada kirjoitti:
Kiinnostaako tämä ketään?
Ei kiinnosta, mutta paikalle raahaudun, koska kotiovelta noudetaan eikä näin ollen tarvitse ainakaan selvin päin peliä katsella.
En minä JYP:iä 57 sarjapisteellään kriisijoukkueena voi pitää millään tavalla. On siinä ainakin minulle noin 10 sarjapisteen verran ihmettelemistä ylisuorituksena. Ainakin kevään pelaajaliikenteen jälkeen. Jos taas viime aikojen muutamia pelejä tarkastelee, niin ehkä sitten, mutta ne ovat vain pieniä töyssyjä tiessä.
TPS sen sijaan pelaa yhtä koko liigahistoriansa synkintä kautta monellakin tavalla. Seurassa on tällä hetkellä kutakuinkin kaikki asiat pielessä ja toisin kuin Jokereilla, niin ilman tammikuun ihmettä (pelaajaliikenteen suhteen) ei keväältä ole muuta odotettavaa kuin ainutlaatuisen häpeällinen päätös kirkkaasti TOP5-kategoriaan seuran liigahistoriassa.
Joukkueen itselläänkään ei ole enää juurikaan arvostusta kotiyleisön silmissä, vaikka kaikki toki samalla ymmärtävät sen, että rosterista puuttuu suunnileen kentällisen verran pelaajia. Kotipelien suorittaminen on kuitenkin ollut, väittäisin näin, koko Tepsin liigahistorian heikointa kaikilla tavoilla mitattuna.
Eilisestä pelistä väsynyt ja suunnattomien kotipaineiden alla pelaava joukkue tulee olemaan hyvä kohde JYP:ille pisteiden viemiseen haudanhiljaisesta hallista. Ok, humalaiset voivat perjantain kunniaksi jotain huudella, mutta muuten halli seuraa hiljaisena sitä, miten TPS pelaa. Vasta selvä johto saisi melun aikaiseksi.
Ja kuitenkin paperilla tämän pelin pitäisi olla Tepsille pelaajistoja vertaamalla aika selkeä kotivoitto. Valitettavasti nyt on kuitenkin niin, että TPS:n pelaajat ovat olleet itse sitä paperia koko kauden. Pelaisin siis Jyppiä näin ennakkoon.