TPS-faneille: Jokerit vai HPK vastustajaksi?

• 733
  • 7

Kumman haluaisit vastustajaksi pronssipelissä?

• Jokerit

Ääniä: 8 47,1%
  • HPK

Ääniä: 4 23,5%
  • Aivan sama kumpi tulee

Ääniä: 5 29,4%

• Äänestäjiä
    17

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eli yksinkertainen kysymys TPS-faneille, kumman haluat mieluummin pronssipelissä vastaan, Jokerit vai HPK.
Oman ääneni annan Jokereille, koska TPS on viimeisten keskinäisten otteluiden perusteella etulyöntiasemassa ko. joukkuetta vastaan. Lisäksi Jaffa Areena on selvästi helpompi paikka pelata kuin Ritarihalli.

jyp17

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP.
Epäreilua. Me muutkin (no, ainakin minä) halutaan vastata.:p
..Jokeritjokerit.

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti jyp17
Epäreilua. Me muutkin (no, ainakin minä) halutaan vastata.:p
..Jokeritjokerit.

No mikäs siinä, mää vaan kato funteerasin et olis kiva kuulla mitä muut meikkäläiset simmottös sit vaan funteeraa.

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Tähän on pakko vastata, sillä ei kovin paljoa ole äänestäjiä ollut. Minä sanon että Jokerit, pitkästä aikaa pikkukaupunkikin finaalissa ja HPK antaa satavarmasti kovemman vastuksen Tapparalle kuin leijuva Jokerit.

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
HPK sinne tuli!

HPK sitten tuli Tepsukoita vastaan pronssipeliin ja Jokerit ja Tappara pelaavat kullasta, mulle on aivan sma kumpi ottaa pronssia. Mutta toivottavasti HPK ottaa pronssia.

Hese

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme
Alkaa vahvasti näyttämään siltä että TPS jää pitkästä aikaa ilman mitaleita, vaihtelu virkistää...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy