TPS – strategia, arvot & identiteetti?

  • 59 109
  • 255

Saksipotku

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Miksei Uramalle yksinään anneta urheilujohtajan tehtävään kuuluvaa valtaa ja vastuuta? Eikö hänen kompetenssiinsa lopulta uskotakaan vaikka muuta väitetään? Mihin tarvitaan Sakua ja Erkkaa? Äänestetäänkö ryhmässä, jos ei olla jostakin asiasta yhtä mieltä? Paljon jäi vielä taas kerran arvailujen varaan sen suhteen, mistä lopulta onkaan kysymys.

Tässä on kyllä hyviä pointteja. Jo aluksi vähän mietitytti, että mikä on urheilujohtaja Uraman varsinainen työnkuva. Mitä hän siis käytännössä tekee, kun ei valmenna mitään eikä varsinaisesti skouttaakaan pelaajia. Mihin tuossa tarvitaan Erkkaa ja Sakua? Kovia nimiä kaikki, ei siinä mitään, mutta ei kai vaan tämä ole jotain hyvävelikerhon kokoontumista suojatyöpaikalle. Kiinnostaisi ainakin itseä mikäli seura vähän avaisi paremmin näitä urheilujohdon hommia.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Sakulla oli tuolloin niin paljon muuta käynnissä, että tietoisesti otettiin breikki ja nyt takaisin.

Hah!!

Aitoon lehtimetsätyyliin ei halunnut olla näkyvillä, kun haistoi veren ennen viime kautta. Nyt uusi yritys kun voi jakaa riskiä liiton miesten kanssa.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Muistan vielä hyvin, kun jo potkut saanut/omaehtoisesti eronnut (valitse mieleisesi vaihtoehto) tj Eskola aikoinaan totesi, että TPS:n toimitusjohtaja vastaa hallitukselle sekä urheilullisesta että taloudellisesta tuloksesta. Pystyisikö joku tämän päivän tietojen perusteella tekemään TPS:n organisaatiokaavion, josta näkyisi valta-ja vastuusuhteet?
 

Islandhill

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, USA:n maajoukkue
Hyvä fiilis julkistuksesta ja erittäin hyvä juttu, että Saku on hommissa mukana. Hyvä merkki myös, että Erkka julkisesti pistää myös itsensä peliin eikä ole vain taustahenkilönä, luulisi ainakin motivaatiota onnistumiseen olevan kun näin tekee!
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nimet on kovia mutta ihan aiheellisesti tuossa nousee esille nämä vastuukysymykset. Samat kysymykset joihin ei ole ollut vastausta vuosikausiin.

Kuka tuossa nyt saa potkut jos hommat menee metsään? Kannetaan niinku silleen yhteisesti se vastuu näistä hommista.

Siinä ei paljon Uraman siunaukset auta, jos Kallio ei saa riittävän hyvää materiaalia skoutattua neuvottelupöytään asti.

Toisaalta kontaktit Suomen jääkiekkomaailmassa on tuolla porukalla valtavat. Westerlundin osaaminen huippuluokkaa, eikä tietämys Uramallakaan voi olla huonoa kun maajoukkuepiireissä pyörinyt.

Aineksia on siis taas vaikka mihin. Paperilla näyttää hyvältä ja osaamista pitäisi löytyä.

En jaksa innostua saati lannistua. Nyt on se näytön paikka!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Siis Saku jolla ei vuosi sitten ollut aikaa, löysi aikaa? Ja Kallio jolla ei ollut halua, löysi halun?

Eihän nyt kannata hirveästi ihmetellä jos joku ihmettelee.

Nyt tarvitaan tekoja, eikä niinkään sanoja. Ja niitä tekoja tarvitaan aika nopeasti tämän kauden kyykyn jälkeen.

Ai niin tehtiinhän jo niitä tekoja. Raimo...
 
Suosikkijoukkue
TPS
Pystyisikö joku tämän päivän tietojen perusteella tekemään TPS:n organisaatiokaavion, josta näkyisi valta-ja vastuusuhteet?

Ihan maalaisjärjellä kuvittelisin sen olevan näin:

Toimitusjohtaja organisaatioineen vastaa taloudesta annetuissa raameissa, myynnistä, viestinnästä, puitteista, ottelutapahtumasta, sidosryhmistä ym

Tämä uusi urheilujohtoryhmä on vastuussa joukkueen ja valmennuksen kokoonpanosta ja urheilullisesta strategiasta

Hallitus on TPS:n tapauksessa käytännössä omistajat, he vastaavat edellämainittujen toimielinten kokoonpanosta ja koko organisaation strategiasta ja toki tässä tapauksessa istuvat myös kirstun päällä mitä tulee talouteen pitkässä juoksussa

Tämä on siis arvaus, mutta ei se ole mielestäni mitään rakettitiedettä. saisi tosta varmaan hienon kaavionkin joku seppä piirrettyä.

Tässä en nyt ota kantaa edellämainitun mahdollisen skenaarion toimivuuteen tai henkilöiden pätevyyteen
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Terry Broadhurst
Se olisi ihan sama mitä nimiä sieltä oltaisiin julkistettu tai millä tavalla, Jatkiksen erikoismiehet tietävät kyllä että perseelleen menee.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Se olisi ihan sama mitä nimiä sieltä oltaisiin julkistettu tai millä tavalla, Jatkiksen erikoismiehet tietävät kyllä että perseelleen menee.
En itsekään nuku öitäni rauhassa ennen kuin Aurajoki vastaa diktaattorin otteella kaikesta Tepsiin liittyvästä.
 

Centre Bell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Entisaikojen TPS.
Siis Saku jolla ei vuosi sitten ollut aikaa, löysi aikaa? Ja Kallio jolla ei ollut halua, löysi halun?

Enkä tämä kertoo vain sitä, että vanhat sotaratsut haluavat auttaa kaikin keinoin kasvattajaseuraansa nyt kun hätä on suuri.
Tähän vielä toivottavasti nuorempi Koivu johtamaan joukkoja kentälle seuraavaksi kolmeksi kaudeksi, niin katsotaan mitä tästä tulee.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Miettikää nyt helvetti hetki ketä tuonne ollaan saatu??!! Ihan järjettömiä nimiä, Erkkaa enemmän tietoutta valmennuksesta tässä maassa on aika harvalla, Urama saanut Liitossa nähdä läheltä ammattimaista työtä jääkiekosta ja Saku nyt on Saku, ei tarvi kaiketi esitellä sen enempiä, rahaa luvattu taakse ja varmasti siellä on myös roolit kunnossa. Kallion vaatimustaso on korkealla ja jostain syystä on luotto siihen mieheen. Ainoa mikä ei vakuuta, ainakaan vielä on Raipe mutta onneksi vain vuosi sopimusta. Toki, en mä Raipea vielä tuomitse, antaa näyttää ja tulitukea saa edellämainituista. Hyvä fiilis ainakin mulla enkä mä jaksa miettiä kuka raportoi ja kenelle, ei se oo mun homma.
 

Wanhajalka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Isot Totovoitot, Gracefull Swamp
Kyllä tuntuu koronavirus pieneltä ongelmalta näihin johtoryhmän henkilö-, vastuu- ja potkukysymyksiin. Maailman lapset sentään... Täällä on pakko olla osan kirjoittajien veriryhmäkin ----.
 

MaMiJu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Suurmestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä oli oikein mukava ja piristävä uutinen kaiken koronavirus hässäkän keskellä. Mistään toisesta suomalaisesta jääkiekko organisaatiosta ei löydy näin paljon osaamista, kokemusta ja tietotaitoa. Westerlund, Urama ja Koivu omaavat sellaisen määrän tietoa ja osaamista, ettei Tepsin menestys tulevaisuudessa jää ainakaan tästä kiinni. Westerlund on ollut menestyvä valmentaja vuosikaudet ja nähnyt maailmaa. Kontakteja on erityisesti Venäjälle. Koivulle Pohjois-Amerikka on varmaan yhtä tuttua aluetta kuin omat taskunpohjat ja kontakteja sinne on varmasti. Omalta pelaaja uralta on kerynyt myös kaikenlaista tietoa ja kokemusta, jota voi varmasti hyödyntää kaikessa seuran toiminnassa. Uramalla on taas toisenlaista kokemusta ja tietoa. Uskoisin hänen tuntevan aika hyvin eurooppalaista jääkiekkoilua. Tämän kaikki, kun saadaan tehokkaaseen hyötykäyttöön, niin hyvää tulee.

Mielenkiinnolla jään seuraamaan, mitä tuleman pitää. Tässä pitää nyt kuitenkin muistaa kaikkien olla kärsivällisiä, koska muutokset eivät näy heti, eikä kaikki muutu paremmaksi Tepsissä sormia napsauttamalla. Tässä on hyvä alku Tepsin uudelle tulemiselle ja katsotaan, mitä tämä johtoryhmä saa aikaiseksi. Ainekset hyvään lopputulokseen olemassa.

Muutama asia minua tässä mietityttää:

1) Riittääkö Kallion kyvyt ja osaaminen pelaajakoordinaattorin tehtävässä? Onko hänellä tarvittavaa näkemystä siitä millaisilla pelaajilla ja miten rakennetulla joukkueella pärjätään? Minulle jäi syksyllä myös vähän sellainen mielikuva, että hän haluaa viettää enemmän aikaa perheensä kanssa, kuin reissata ympäriinsä katsomassa ja hankkimassa pelaajia. En tiedä kenen hankinta Squires oli, mutta Olsson oli täydellinen floppihankinta Kalliolta. Päivänselvää on, ettei maailmalta löydy yhtäkään pelaajakoordinaattoria tai urheilutoimenjohtajaa (+GM), joka ei olisi joskus epäonnistunut pelaajahankinnassaan. Virheitä tulee kaikille ja joskus voi olla niinkin, ettei pelaajan kanssa lähde hommat toimimaan, vaikka sinänsä hyvä pelaaja olisikin. Mielelläni olen väärässä ja Kalliosta tulee hyvä pelaajakoordinaattori. Urama hyväksyy lopulta pelaajahankinnat, joten ei Kallio uusista pelaajista yksinään päätä. Jos Urama oikeasti katsoo vähän perään, niin lopputulos voi olla hyvä.

2) Minä en nyt ihan ymmärrä sitä, mihin tarvitaan tämä uusi johtoryhmä. Minusta ainakin tuntuisi selkeämmältä esim. seuraavanlainen järjestely: Koivu olisi pelaajakehityspäällikkö. Uutisen perusteella ymmärsin, että hänen on nimenomaan tarkoitus tuoda osaamistaan pelaajien kehittämiseen liittyen. Westerlund voisi olla valmennuspäällikkö, kun hänen on ilmeisesti tarkoitus olla valmentajien ja valmennusasioiden kehittäjä. Urama voisi sitten olla urheilutoimenjohtaja. Tepsin uutisen perusteella hänen vastuualueensa jäi minulle epäselväksi, mutta hänen on kai tarkoitus tuoda tietotaitoaan vähän kaikkeen, mikä liittyy seuran urheilutoimintaan. Tämä kolmikko sitten tietenkin tekee tiivistä yhteistyötä ja keskustelee asioista
sekä suunnittelee tulevaisuutta. Minulle ei nyt ole täysin selvää, että mitkä ovat tämän kolmikon vastuualueet ja mistä he vastaavat. Tämä herättää nyt vähän kysymysmerkkejä valta- ja vastuukysymyksiin liittyen. Tämä varmaan täsmentyy ja selkiytyy ajan kanssa. Onhan tuossa kolmikossa nyt ihan älytön määrä osaamista ja tietoa suoraan lajin huipulta. Tämä homma nyt vain pitää organisoida hyvin ja miettiä miten saadaan asiat sujumaan ja päätöksiä tehtyä. On tuossa järjestelyssä riski, ettei kukaan lopulta ota vastuuta tai tee päätöksiä.

3) Osittain edelliseen liittyen, niin sellainen kävi mielessä, että onko sopassa turhan monta kokkia. Niinhän sitä sanotaan, että mitä useampi kokki, niin sen huonompi soppa. Jakaantuuko vastuu vähän turhan monella taholle ja onko vähän liikaakin tekijöitä, kun otetaan vielä huomioon, että organisaatiossa on näiden kolmen lisäksi vielä Kallio ja Suoraniemi. Jokisen tehtävä nyt vastata taloudesta ja kaikesta mikä ei suoraan liity urheilupuoleen. Olen ollut töissä organisaatiossa, jossa oli johtajia, päälliköitä, esimiehiä, yksiköitä, johtoryhmiä ja tiimejä varmaan miljoona. Lopputuloksena oli pelkkää sotkua, vastuunpakoilua ja kyvyttömyyttä päätöksentekoon. Kukaan ei ottanut mistään vastuuta, eikä uskaltanut laittaa toiminnalle selkeitä raameja ja tehdä linjanvetoja. Yhteistyö ei toiminut kenenkään kanssa. Lopputuloksena oli umpisurkeasti toimiva organisaatio. En sano, että tässä näin tulee käymään, mutta riski on olemassa ja se on syytä tiedostaa.

Mutta tässä on myös todella paljon mahdollisuuksia ja jos asiat sujuvat hyvin, niin tulevaisuudessa tulee tapahtumaan hienoja asioita ja nähdään ihan toisenlainen Tepsi. Jos tiimityöskentely sujuu ja asioita hoidetaan yhdessä, niin tuolla tietomäärällä saadaan paljon hyvää aikaiseksi. Kun pidetään huolta keskinäisen kommunikaation sujumisesta ja hommassa on positiivinen tekemisen meininki, niin kaikki on mahdollista. Onhan se yhteistyö ja yhdessä tekeminen päivän sana. Tällä kolmikolla on kontakteja ja tietoa, vaikka kuinka paljon, niin onhan tässä ihan älyttömästi mahdollisuuksia. Haluan olla nyt optimistinen ja nähdä kuitenkin tässä enemmän mahdollisuuksia kuin uhkia. Paperilla tämä näyttää tosi hyvältä ja toivottavasti myös käytännön toteutus toimii. Olihan tämä nyt mahtava uutinen kaiken korona ankeuden keskellä.

ps. Jos Raipe ei saa joukkueen peliä sujumaan voittavassa mielessä, niin Westerlund voi vetää klubitakin päälle ja tulla penkin taakse isällisesti mentoroimaan Raipea ja näyttää kuinka joukkueen peli laitetaan toimimaan.
 

Hantta#23

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pitkään aikaan hyviä uutisia Tepsin kohdalla.
Saku jättäytyi toiminnasta sivuun henkilökemioiden vuoksi mutta oli näköjään valmis tekemään paluun kun toinen osapuoli ei enää seurassa vaikuta.
Tuossa kolmikossa on osaamista, tietoa ja taitoa valtava määrä ja nyt täytyy toivoa että he saavat mahdollisuuden toteuttaa näitä asioita.
Sakulla mm. valtavasti annettavaa juniorien kiekollisten taitojen opettelussa, taitojen ja asioiden joita vaaditaan jos aikoo ammattilaiseksi, kontakteja kun puhutaan pelaajahankinnoista, Urama ehtinyt hankkia melkosen määrän tietoa ja kokemusta liiton hommista ja Erkalla melkosen hyvät meriitit Liigasta ja kansainvälisiltä kentiltä valmentajana ja myöskin omaa hyviä kontakteja Suomalaisten ja ulkomaalaisten pelaajien suhteen.
Tulevaisuuden suhteen isoin kysymysmerkki on Helminen johon ei tahdo luottoa löytyä mutta sillä nyt mennään ja näin mahdollisuus annettava.
Toivottavasti toimiston piirongin laatikossa on jo allekirjoitettuna sopimus K. Jalosen kanssa kaudesta 2021 eteenpäin.
Siinä olisi sitten jo melkosia tekijöitä nostamassa Tepsiä pohjilta takaisin kohti Liigan ja Euroopan kaukaloiden huippua.
Samalla uskoisin sen vaikuttavan positiivisesti myöskin Tepsin vetovoimaan pelaajien suhteen ja näin olisi helpompi koota menestyvää joukkuetta jatkossa.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Omasta mielestäni postiivinen asia, että kokonainen tiimi vastaa urheilullisesta puolesta. Ei siellä rapakon toisella puolellakaan yksi kaveri niitä orkestereja vedä. Tolla poppoolla on niin paljon tietämystä ja kontakteja lätkästä, että ei tässä voi kuin mielenkiinnolla odottaa.
 

mtallskog

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näkisin tämän urheilunjohtoryhmän positiivisena asiana. Etenkin kun saman ryhmän alle kuuluvat sekä edustus, että junioriorganisaatio. Tässä ryhmässä on kuitenkin huikea määrä ammattitaitoa moneen asiaan ja kokonaisuuden kehittämiseen alusta loppuun asti.
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Osalle palstaveljistä tuntuun vieraita käsitteitä olevan mm. : tiimityö, yhdessätekeminen, keskustelu, kommunikointi, kehitys, opitimismi, -Eiköhän asioita hoideta yhteistyössä niistä keskustellen kuten nykyään monessa organisaatiossa on tapana.

Tuossa hieman valoa vastuisiin ja rakenteisiin Saku Koivu, Erkka Westerlund ja uusi urheilujohtaja Rauli Urama vastaavat johtoryhmänä TPS:n kehittämisestä

Kyllä mulla edelleen jää tuon lukemisen jälkeen epäselvä kuva että kuka vastaa loppupeleissä mistäkin. Siis onhan siellä lueteltuna monenlaisia laajoja kokonaisuuksia mutta mitään käytännön esimerkkejä kunkin toimenkuvasta ei tuosta saa irti.

Vastuista tuolla on:

Westerlund:"HC TPS ja TPS Juniorijääkiekko ry antavat johtoryhmälle kokonaisvastuun urheilun kehittämisestä. Me toteutamme päätöksiä ja vastaamme tuloksista. "

"Urheilun johtoryhmä toimii HC TPS:n hallituksen hyväksymän strategian ja budjetin puitteissa ja vastaa seuran pitkäjänteisestä kehittämisestä hallitukselle. Urheilujohtaja Urama vastaa urheilun operatiivisesta toiminnasta. Hän vahvistaa pelaajavalinnat, ja päävalmentajaa valittaessa esittää ehdokkaansa hallitukselle, johtoryhmässä käytyyn keskusteluun ja analyysiin perustuen. "

On tuo melkoinen lauseke. Ainoa selvästi mainittu vastuu on Urama ja urheilun operatiivinen toiminta. Enää puuttuu se selitys, että mitä tuo nyt sitten todellisuudessa tarkoittaa. A-junnujen ja Liigajoukkueen urheilullista suoritusta kai. Millä mittareilla?

En minä sitä sano, etteikö tuo voisi olla täysin selkeää tuolle porukalle ja tiimi toimii kuin rasvattu salama. Mutta on tuossa se toinenkin puoli jos homma ei toimikaan. Vastuullisia saa silloin etsiä kivien ja kantojen alta. Mut ehkä sitten on taas Kaikille Kenkää -ketjun aika?

Kuten totesin,en enää toivo vaan näyttöjen aika. Sanahelinät on kuultu jo moneen kertaan. Nyt usvaa putkeen ja tulosta taululle! Ei se ainakaan nimistä jää kiinni!
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Urama vahvistaa pelaajavalinnat, mutta hän ei itse siis tosiaan osallistu siihen kädet mullassa työhön eli kierrä halleja, soittele puheluita, osallistu palavereihin, tutki videoita, ota selvää pelaajien taustoista ym? Eli Kallioko on Ralen juoksupoika ja Rale itse toimii kumileimasimena ja ns. kasvoina urheilujohtajuudelle seurassa?

Nyt on niin monta kokkia taas kyökissä, että jokainen toivottavasti pysyy lestissään. Mahdollisuudet on hurjat kun kootaan samaan koriin kaikki munat ja kanat, mutta kun isojen egojen kanssa joutuu törmäyskurssille, siinä kabinetti- ja valtapelissä koko seuran toimi on toissijainen seikka.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Lukekaa ny ju@#€auta toi Tepsin uutinen aiheesta. Olen työskennellyt toistakymmentä vuotta kansainvälisissä pörssiyhtiöissä, mutta vastaavaan corporate bullshittiin en ole törmännyt vielä missään.

Esimerkiksi ”...luomme edellytykset pitkäjänteiselle ja kokonaisvaltaiselle toiminnalle sekä urheiluseurakulttuurille. Työtä tehdään jatkossa entistä strategisemmin ja tiiviimmin yhdessä...” tai ”Uusi urheilutoimen johtoryhmä on TPS Juniorikiekon näkökulmasta loistava, toivottu ja myös meidän puolelta edistetty ja tuettu ratkaisu...”

About wincapita-tason länkytystä. Ei sovi jääkiekkoeetokseen. Turpa kiinni ja konkretiaa sekä tuloksia tiskiin, kiitos.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Lukekaa ny ju@#€auta toi Tepsin uutinen aiheesta. Olen työskennellyt toistakymmentä vuotta kansainvälisissä pörssiyhtiöissä, mutta vastaavaan corporate bullshittiin en ole törmännyt vielä missään.

Esimerkiksi ”...luomme edellytykset pitkäjänteiselle ja kokonaisvaltaiselle toiminnalle sekä urheiluseurakulttuurille. Työtä tehdään jatkossa entistä strategisemmin ja tiiviimmin yhdessä...” tai ”Uusi urheilutoimen johtoryhmä on TPS Juniorikiekon näkökulmasta loistava, toivottu ja myös meidän puolelta edistetty ja tuettu ratkaisu...”

About wincapita-tason länkytystä. Ei sovi jääkiekkoeetokseen. Turpa kiinni ja konkretiaa sekä tuloksia tiskiin, kiitos.
Ei ole helppoa kyllä TPS:n mediatiimillä tai muilla duunareilla.. Teet niin tai näin niin aina menee päin persettä. Mä oon vain tavallinen logistiikkaduunari enkä tosiaankaan huomaa että tuo on nyt mitenkään väärin uutisoitu ja onneksi mun kaltaisia on muitakin. Tosin mun cv:llä ymmärrän sen että nyt eletään aivan vitun karmaisevaa aikaa.. Tauti rymistelee lujaa, ihmisiä sairastuu, osa kuolee, firmat lomauttaa kuten myös moni Liigaseurakin. Meidän Seura tulee kovilla nimillä esiin ja kerrankin ainakin mulla on luottavainen olo.. No, mä ilmeisesti luin jotain väärin. Jostain syystä mä en osaa odottaa vielä tuloksia.. Kun on kuitenkin tää korona ja toiseksi, tuo trio ei ole vielä edes aloittanut duuniaan.. Mutta helvetti, silti täällä jo odotetaan tuloksia!!?? Antakaa niille nyt edes viikko..
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
@HC Hetu Lähinnä tarkoitan konkretialla ja tuloksilla sitä, että ihan turha länkyttää tollaista taskulämmintä paskaa tässä tilanteessa kun mitään ei ole vielä tehty tai saavutettu. Tiedote on myös kielenkäytön suhteen huonosti kirjoitettu.

Olisivat tehneet yhden-kahden lauseen uutisen aiheesta, kyllä varmaan olisi käynyt selväksi. HIFK:n malli tiedottamisessa on hyvä. Tekeminen ratkaisee, ei lupaukset.

Tämä tästä mun osalta - onnea tiimille matkaan.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Toiset haluavat yhden-kahden lauseen asiasta, toiset taas pitkän romaanin, jossa selitetään jokaisen ukon vastuu-alueet millintarkasti. Ei oo helppoo Tepsin some kaverillakaan.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
@Jay Low kuten tuossa @Spine mainitsikin, toiset tyytyy vähään, toiset haluaa enemmän. Mä kuulun siihen porukkaan joka olis halunnut lukea vielä lisääkin mutta eiköhän mun nälkää vielä helpoteta lisäinfolla. Turhaan täällä on sun tai mun mitään vittusaatanaa tai jumalautaa tuosta huudella, annetaan mahdollisuus ja näytöt kertoo.. Vasta vuoden päästä voidaan arvioida edes vähän miten tuo trio toimii.. Mulle tuo on just nyt Trio Erectus.. Katsotaan miten seisokki kestää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös