TOP3 paskat maat – omat valinnat

  • 4 098
  • 11

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Nämä provokatiiviset omat valinnat perustuvat omakohtaisiin kokemuksiin kyseisten maiden kansalaisista sekä saatavissa oleviin tietoihin ja uutisiin.

1. Pakistan. Olen tavannut henkilökohtaisesti tusinan verran pakistanilaisia. Ovat omasta mielestään ylivertaisia, valehtelevat ja petkuttavat surutta ja ovat loputtoman sinnikkäitä jankuttajia. Ydinpommin ovat osanneet tehdä, mutta mitään hyödyllistä en tiedä heidän saaneen aikaan. Osaavat rääkätä omia kansalaisiaan ja silpoa heistä tahdottomia rottaihmisiä. Tappavat omia sukulaisiaan surutta "kunnian" takia.

2. Syyria. Olen asunut talossa, jossa eli muutama syyrialainen perhe. Röyhkeitä ja epäkohteliaita, mikään muu ei kiinnostanut kuin mustan pörssin kauppa. Maassa typeriä johtajia toisensa perään, joista viimeisin onnistunut tapattamaan jo miljoonia maanmiehiään eikä loppua näy. Ainoa asia, joka maassa toimi tehokkaasti, oli diktaattorin salainen poliisi. Sekään ei enää.

3. Afganistan. Miehet laiskoja nahjuksia, paitsi kun pitää leikkiä kukkulan kuningasta pyssyillä. Naiset pakotetaan solmimaan mattoja ja tehtailemaan lapsia ja puukosta tulee jos eivät tottele. Saaneet kymmeniä miljardeja kehitysapua, joka mennyt lähes kokonaan pienen hallitsevan eliitin taloihin ja autoihin. Ja talebanit vielä kaupan päälle... Ei mitään toivoa paremmasta seuraavaan pariin vuosisataan. Sama holtiton meno jatkuu niiden toimesta, jotka ovat päässeet katettuihin pöytiin täällä viheliäisessä lännessä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
1. Tunisia. Sukulaisia on tuossa maassa noin 10 kappaletta ja jokainen heistä on täysi paska. Kävin maassa ensimmäisen kerran 20 vuotta sitten, jolloin pääsin aika hyvin perille tunisialaisesta mentaliteetista ja kun palasin rikospaikalle vuonna 2008, mikään ei ollut muuttunut, ainakaan parempaan.

2. Kiina. Kiinalaiset turistit (ainakin St. Peterlinelle matkaavat) ovat varsin suorasukaisella tavallaan jättäneet sekä itsestään että kansastaan todella vastenmielisen kuvan. Keskiluokkalaisiahan nuo Euroopassa matkaavat kiinalaiset ovat ja mikä pelottavinta, heidän määränsä tulee kasvamaan jatkossa, kun maa vaurastuu. Mutta jos keskiluokkalaiset kiinalaiset käyttäytyvät kuin eläimet (räkivät, kusevat ja paskovat paikasta riippumatta), niin pelottaa ajatella, mitä loput tekevät.

3. Intia. Intia, tuo kaikkien yksinmatkaavien naisten ykköskohde. Joo, tiedän, että Intiassa on paljon nähtävää ja kulttuuri on hieno, mutta maan tilanne on nykyään sellainen, ettei sinne uskalla tai edes halua mennä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
3. Intia.

maan tilanne on nykyään sellainen, ettei sinne uskalla tai edes halua mennä.

En toki kyseenalaista mielipidettä, vaan lähinnä ihmettelen että miksi ei uskaltaisi? Turismi on Wikin mukaan kasvanut (kolminkertaistunut) viimeiset 13 vuotta yhtä notkahdusta (2009) lukuunottamatta ja maailmassa on myös valtava määrä vaarallisempia maita, matkustaa sitten yksin tai ryhmässä ja olivat pissavehkeet millaiset tahansa.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
En toki kyseenalaista mielipidettä, vaan lähinnä ihmettelen että miksi ei uskaltaisi? Turismi on Wikin mukaan kasvanut (kolminkertaistunut) viimeiset 13 vuotta yhtä notkahdusta (2009) lukuunottamatta ja maailmassa on myös valtava määrä vaarallisempia maita, matkustaa sitten yksin tai ryhmässä ja olivat pissavehkeet millaiset tahansa.

Minäkään en kyseenalaista tuota mielipidettä, että Intia on paska maa. Vaarallinen se ei kyllä ollut uuden vuoden tienoilla kun siellä tuli 2 viikkoa vietettyä. Matkaan sisältyi vierailut Delhissä, Agrassa (Taj Mahal), Mathuran juna-asemalla, juna Mathura-Mumbai, lento Mumbai-Goa ja viikko Goalla.

Missään vaiheessa ei tuntunut siltä, että nyt on vaarallista. Tuolla Mathuran juna-asemalla kyllä tuijotettiin 6 länsimaalaisen joukkiota koko sen 4h kun siellä odotimme junaa. Tulivat ottamaan myös selfieitä kanssamme sekä luonnollisesti pyytämään nimmareita. Nyt sille osaa jo nauraa, mutta kieltämättä hieman ahdistavaa rupesi olemaan kun niitä nimmareita oli sellaisen 30 rustaillu. Naiset ei tulleet rintoihin pyytämään jostain syystä....

No joo, kaiken kaikkiaan paska maa johtuen kaikesta kaaoksesta ja siitä ettei mikään toimi. Poislukien Goa, josta jopa tykkäsin.

Eli mun lista:

1. Venäjä (perustuu kokemuksiin venäläisistä)
2. Intia
3. Syyria
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Salam! Sob beheir! Chetori?

Ai nii, siis joo! Huomenta ystävä! Parhaiten mä opin seurustelemalla iranilaisen naisen kanssa ja hengailemalla paljon iranilaisten seurassa, joista osa ei osannu suomea liki lainkaan. Samalla tavalla päähän on iskostunut mm. venäjän kieli, jota en koulussa oppinut sitten millään, mutta venäläiseltä vaimolta sanat tarttuivat mieleen kuin grillattu vaahtokarkki vieressä istuvan tytön hiuksiin. Näin on osani tässä maailmassa. Tällä hetkellä arabia esittää tätä näytöstä elämässäni, ku ruvennu hengailee noiden muutaman uuden pakolaisen kaa. Ja ohan täs elämän varrella kaduilta ja kavereilta tarttunu sananen somalia, toinen turkkia, kolmas ukrainaa... Tällee mä opin hyvinkin nopeesti: ihmiseltä ihmiselle.
...
Itse olen samalla motivaattorilla oppinut liettuaa, hollantia ja osin saksaakin (tosin sitä tuli opiskeltua myös muutamaan otteeseen eri oppilaitoksissa). Sanasen olen jaksanut opetella myös farsia, mutta kielenoppimismotivaattori oli "ainoastaan" hetkellinen työtoveri (vaikkakin kovin viehättävä), joten jäi pokailufraasien opettelu ainakin vähemmälle.

Ba ehteram,
Wiljami
 

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Omien kokemusten perusteella Pakistan ja Intia eivät pääse lähellekään, vaikka jälkimmäinen karmiva ulkoilmakaatopaikka onkin.

1) Saudi-Arabia. Todellinen helvetti maan päällä. Demarit toki ihastelevat kiiltävää ulkokuorta, fiksummat näkevät läpimädän todellisuuden.
2) Iran. Lievempi versio edellisestä, ihmiset fiksumpia ja mukavampia. Kaikki kynnelle kykenevät muuttaneet aikoja sitten USAhan tai Eurooppaan, loput fiksut haaveilevat samasta. Teheran voisi olla upea kaupunki.
3) Kuwait. Kts. Saudi-Arabia.

muaddib
 

Christian74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins ja Tappara
Salam! Sob beheir! Chetori?

Ai nii, siis joo! Huomenta ystävä! Parhaiten mä opin seurustelemalla iranilaisen naisen kanssa ja hengailemalla paljon iranilaisten seurassa, joista osa ei osannu suomea liki lainkaan. Samalla tavalla päähän on iskostunut mm. venäjän kieli, jota en koulussa oppinut sitten millään, mutta venäläiseltä vaimolta sanat tarttuivat mieleen kuin grillattu vaahtokarkki vieressä istuvan tytön hiuksiin. Näin on osani tässä maailmassa. Tällä hetkellä arabia esittää tätä näytöstä elämässäni, ku ruvennu hengailee noiden muutaman uuden pakolaisen kaa. Ja ohan täs elämän varrella kaduilta ja kavereilta tarttunu sananen somalia, toinen turkkia, kolmas ukrainaa... Tällee mä opin hyvinkin nopeesti: ihmiseltä ihmiselle.

Sit Iranissa Teheranin yliopistossa on oma osasto, jonne voit hakea halutessasi. Oli joku "dehod" tai joku. En muista enää. En ite oo tietenkää opiskellut siellä.

Suomessa ei mitää hajuu missä opiskella, jos kieli kiinnostaa.

Hoda fes, dooste man!

Pakko kysyä tässä välissä, että kumpi näistä sinut raiskasi kun tuntui niin vieraalta ajatukselta sopimus siitä että saa naida koska vaan jos toinen on vaikka sammunut? Ihan vaan siksi kysyn että selventäisin itselleni onko kyseinen "tapa" jonkun vieraan maan tavallista kulttuuria.
 

Christian74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins ja Tappara
Itse asiaan vielä vastaus.

1. Venäjä. Ei sieltä ole mitään hyvää koskaan tullut eikä tartte odottaa tulevankaan. Ryssä on ryssä vaikka voissa paistais.
2. Kiina. Uhkaava suurvalta joka vie työtkin Suomesta ja valtava ehkä joskus vielä hallitsematon väkimäärä.
3. Afganistan. Eikös tuolta aika paljon näitä hyysäreiden palvomia partalapsia ole tänne rantautunut. Näyttävät muotikuteissaan
todella suurta hätää kärsineiltä. Kuolaavat nuorten likkojen perään ja kulkevat laumoittain uudet älypuhelimet kourassa rehvakkaina.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
1. Pakistan. Maa täynnä idiootteja, 200 miljoonaa niitä on yhteensä mutta mitään ne ei osaa. Mikään maassa ei toimi, kukaan ei koskaan puhu totta, naisia tapetaan huvin vuoksi ilman rangaistusta. Kiinassa kerran olin puuhailemassa Pakistaniin toimitettavien jutskien kanssa, ja sinne tuli paikalle näitä pakistanilaisiakin hengitysilman tuhlaajia. Nää kusinaamat vittuili koko ajan kaikesta mitä olivat siellä Kiinassa nähneet, niinku että kaduilla on roskia ja ruoka pahaa ja kiinalaiset ei osaa englantia ja kattokaa miten vammaisilta ne näyttää. Saatanan parta-apinat. Kiina nyt on jotain saanut joskus aikaankin, mitä vittua Pakistanista on koskaan tullut maailmalle? Terroristeja ja vitun typeriä paviaaneja. Ja Pakistanissa on vittu kaduilla jotain eläinten ruhoja ja ihmisen paskaa ja kusta, liikenteessä mennään aasikärryillä ja lammaslauman kanssa motareita väärään suuntaan, ja jollain vitun paskoilla mopoilla joissa on parhaimmillaan 5 henkeä yhden menopelin päällä. Sähköt katkee joka päivä, ilma on ties minkä paskan poltosta savusumusta harmaana. Täys saatanan paskaläjä koko maa ja totaalipaviaaneja kaikki kansalaiset, toivottavasti onnistuvat vielä joku päivä räjäyttämään ydinpomminsa bunkkereihinsa siten että koko maa häviää maailmankartalta.

2. Intia. Täällä ruttopesäkkeessä en ole itse käynyt enkä tule toivottavasti koskaan käymäänkään, mutta koska nää saatanan torspot ei näköjään osaa muuta ku lisääntyä joko vapaaehtoisesti tai väkisin, on kaikki helvetin kolkat täynnä intialaisia, jos et juuri nyt sellaista näe missään niin soitappa mihin tahansa helpdeskiin niin siellä vastaa joku yltiöraivostuttava ihmisen ja puhelinvastaajan risteytys intianenglantia mongertaen. Raivostuttavia vatipäitä kaikki, tuntuu että maan geeneissä on joku helvetin yläraja ÅO:lle, oon 100% varma että kellään intialaisella se ei ole yli 90. Kukaan näistä torspoista ei osaa sanoa mihinkään kysymykseen "ei" tai "en ymmärrä", vaikka meet kadulla 50 vuotta eläneeltä jalattomalta leprapotilaalta kysymään että kuinka maratonille tulisi treenata, se alkaa suu vaahdossa solkottamaan jotain number one vinkkejä riisin syönnistä ja lehmien nussimisesta. Kyllä vai ei -kysymyksiin vastaus on aina, AINA, kyllä, vaikka kysyt että saanko vetää sua jakoavaimella turpaan, intialainen nyökyttää vajaaälyisesti virnuillen jes, jes. Tai, ei se oikeastaan ees nyökytä, koska näillä sammakkoakin typerimmillä ihmisen kuvatuksilla pään sivuttainen keikuttelu merkkaa myöntymistä, eli samaa kuin normaalien ihmisten maailmassa nyökyttely. Intiasta on ehkä joskus jotain hyödyllistäkin saatu aikaan, siksi se on Pakistania edellä, kuin myös sen takia että intialaiset itsekin inhoavat intialaisia, muutamalta intialaiselta oon kuullut mielipiteitä että intialaiset ovat kuulemma maailman vittumaisempia työkavereita. Niin olettekin, saatana! Tai ainakin ihan tasoissa pakistanilaisten kanssa.

3. Venäjä. Tietty. En oo vielä tavannut minkäänmaalaista tyyppiä, jonka mielestä venäläiset eivät ole perseestä. Niitä vihaa kaikki. Minä oon maassa vieraillut vain kerran, muutaman tunnin ajan Viipurissa, ja henkilökohtaisesti oon tavannut aika vähän venäläisiä, ja ne ovat oikeastaan kaikki olleet oikein mukavia tyyppejä, mutta ihan perseestähän se koko maa on, muutama poikkeus vain vahvistaa säännön. Matkoilla voi olla varma, että jos näkee jossain jonkun ryhmän, joka kivittää lepakoita kookospähkinöillä, tai änkeää sisään maksamatta lippuja, tai ottaa kuvia "no photography" kylteillä varustetussa tilassa, tai jotka muuten vaan ovat raivostuttavia säännöistä ja kanssaihmisistä välittämättömiä kusipäitä, niin nämä sankarit ovat aina ja iänkaikkisesti venäläisiä. Venäläisissä on sellainen ominaisuus, että jos jossain on kuumaa vettä, ei kestä kauaa kun sinne veteen on ilmestynyt lauma ryssää solkottavia kuvotuksia lillumaan. Täytyy toivoa, että jossain suurkeittiöissäkin käy sama ilmiö jos siellä vaikkapa keitetään jollain keskivertopaljun kokoisella kattilalla perunoita.

Bubbling under osastolla on Belgia. Belgialaiset on jotenkin todella itsetärkeitä ja rasittavia urpoja. Takapajuinen ja turha maa, mutta niin ovat belgit jostain paskanmakuisesta suklaastaan ylpeitä, ja siitä vitun töyhtöotsaisesta piirroshahmosta, joka näyttää lapselta ja on yhtä vittumainen besserwisser kuin Mikki Hiiri, eli ihan ku keskivertobelgi. Mitä maailma olisikaan menettänyt, jos Belgiaa ei olisi? Muutaman pedofiilin, ei muuta.
 

SgtMarkov

Jäsen
3. Pohjois-Korea. Satojatuhansia maan asukkaita kuolee nälkään joka vuosi, samalla kun "hallitus" työntää rahaa kulissien ylläpitämiseen. Keskitysleirit, uhittelu milloin mistäkin asiasta ja kansalaisten järjetön aivopesu jo ties kuinka pitkältä ajalta nostavat P-Korean helposti top kolmoseen.

2. Somalia. Tästä paskamaasta ei ole ikinä tullut mitään muuta positiivista kuin hiv-testien tulokset. Eikä tule jatkossakaan. Ei niin pitkään kuin maata saavat hallita huumediilerit ja sotahullut. Ei somaleita suotta sanota Afrikan omiksi manneiksi.

Jaetulla ykkössijalla irak ja afganistan.

Ainoat tilastot joihin näillä perslävillä ikinä on mahdollisuus nousta kärkeen ovat pommi-iskuissa ja sisällissodissa kuolleiden määrät. Ja ehkä juhlapaikan hakijoiden määrä. Sehän ei tietenkään ole huono asia kun ottaa huomioon, minkälaisia arvoja maissa kannatetaan. Pedofilia, naisiin kohdistuva väkivalta ja kaikki muu islamiin liittyvä kurapaska mitä normaalit ihmiset eivät harrastaneet edes kivikaudella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös