Ettet sotkisi nyt Fifth Geariin? Siinähän Tiff Needell oli pitkään mukana ja Vicki Butler-Henderson ollut koko ohjelman historian ajan mukana. Molemmat toki oikein originaalin (77-01) Top Gearin "kasvatteja", mutta siinä ei kyllä The Stigiä (tai no ennen kuin joku ehtii, Ben Collins oli jonkin aikaa) ollut ja ohjelma muutenkin hyvin erilainen kuin Clarksonin ja Andy Willmanin ideasta syntynyt reboot.Mutta joo, eilen siis katselin Neloselta uusintana, oli kyllä tolkuton määrä mainoksia mutta itse ohjelma oli hyvä, tykkäsin. Varsinaista Top Gearia en ole enää nykyään katsellut yhtään kokonaisia jaksoja, aikanaan olin ihan ns. fani kun Tiff Needell ajeli vehkeillä, Stig oli kehissä toki ja oli se mimmijuontaja eli se aikalailla vanhan koulukunnan Top Gear alkuperäisessä muodossaan, nykyisestä sitten ollut lähinnä joidenkin some-nostojen tai satunnaisten YouTube-pätkien varassa.
Fifth Geariäkin tuli aikoinaan kyllä katsottua varsin paljon, hyvä ja asiantunteva ohjelma. Joku siinä Vicki Butler-Hendersonissa erityisesti sytytti, en osaa edes selittää mikä. Kai se on naiset ja autot, onhan esim. CHM-ajan TG:n vieraista Amy McDonald upean aksenttinsa kanssa mulle ihan parhaita studiovieraita. Vastaavasti ne huonoimmat vieraat olivat voittopuolisesti myös naisia, koska autoista ei ollut sanottavaa eikä muutenkaan mitään mielenkiintoista juttua saanut irti. Kunhan olivat uutta levyä/leffaansa promoamassa.