Top 5:t

• 2 151
  • 20

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Oletteko huomanneet miten törkeästi ylen kisastudio vetää kotiinpäin noissa valinnoissa, ai että Viitakoskenko maali koko kisojen paras, ei vaan mun mielstäni, kyllähän se kuuluu top-5 listalle, muttei kumminkaan kärkeen.

Mua huvitti kun tuli top 5-fanit, olin ihan varma että Latvian fanit olisivat ykkösiä, mutta eipä tietenkään, Suomen joku "Erkki" fanihan se siellä ykkösenä oli, oikein nauratti tämä ylen valitsemispolitiikka.

Aamen

Vaicci#63

Jäsen
entäs sitten???Kotimaasta minä ne kaikki topit ottaisin.Olenhan suomalainen.

on siellä yksi hyvä toppi.Se missä maskotti tippuu ja taisi sattua arkaan paikkaan

Ferris

Jäsen
Kaivatuin Top 5

Olen odotellut, että milloin näyttäävät sen Top 5:n, jota ainakin mitä kattelisin mieluiten eli Topless Top 5(kauniimmasta sukupuolesta totta kai)! Saattaapi olla, että tuota Toppia saa odotella vielä jonkin aikaa....

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Onko kukaan muu pistänyt merkille sitä kuinka taklauksien Top5:sta löytyy yksi törkeä ns. submarine taklaus jossa vastustajan polvet vedetään solmuun todella alhaalle suuntautuvalla lonkkataklauksella? Ei noita pitäisi mielestäni näyttää, pistäkää sitten vaikka sikailut top5:n jos ei muuta.

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Äkkiä katsottuna se lonkkataklaus näytti puhtaalta. Nykyjääkiekossa ei kunnon lonkkataklauksia näe enää kovinkaan usein. Hatcherin taklaus, jossa italiaano lensi vaihtoaitioon on aivan top-kamaa. Samoin Kapasen eilinen pommi.

Playmaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Helsinki
Viestin lähetti Daespoo
Onko kukaan muu pistänyt merkille sitä kuinka taklauksien Top5:sta löytyy yksi törkeä ns. submarine taklaus jossa vastustajan polvet vedetään solmuun todella alhaalle suuntautuvalla lonkkataklauksella? Ei noita pitäisi mielestäni näyttää, pistäkää sitten vaikka sikailut top5:n jos ei muuta.
Pistin kyllä merkille.
Kiekotonta miestä suoraan polviin.
Hyvää esimerkkiä junnuille miten taklataan erihienosti.

Ei tainnut olla Hatcher joka laittoi miehen boksiin, vai oliko?

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti Playmaker

Ei tainnut olla Hatcher joka laittoi miehen boksiin, vai oliko?

Jos meinaat tilannetta jossa enmuistakuka taklattiin vaihtoaitioon niin muistaakseni se oli E. Brewer...

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
kyllä se oli Eric Brewer kuka taklasi makaroonimaasta tulevan miehen Kanadan vaihtoaitioon.

maskotti:
se oli kyllä mahtava kun se maskotti putos siit kaiteelta tais pallit sattuu hiukan aikaa. Muutenkin tämä kisamaskotti on ollut huvittava omilla tempauksillaan. Tuollainen tarvii palkata Suomen mm-kisoihin myös vaikka Duudsoneista joku. :)

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Se maskotin sisällä oleva tyyppi on nainen...

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti Siirappi
Muutenkin tämä kisamaskotti on ollut huvittava omilla tempauksillaan.

Yhdessä matsissa peli viivästyi kun maskotti yritti väkisin kiivetä maalituomarin koppiin :)

Re: Kaivatuin Top 5

Viestin lähetti Ferris
Olen odotellut, että milloin näyttäävät sen Top 5:n, jota ainakin mitä kattelisin mieluiten eli Topless Top 5(kauniimmasta sukupuolesta totta kai)! Saattaapi olla, että tuota Toppia saa odotella vielä jonkin aikaa....

Sama vika. Bile-Anssi lupasi kyllä kisojen alussa keräväänsa Göteborgin parhaat topit kunhan ilmat lämpeävät.

Klimentievin taklaus tosiaan näyttää komealta vauhdissa, mutta hidastuksesta näkee, etää se tuli suoraan polviin. Huonolla tuurilla Puolan kaveri olisi voinut loukata pahemminkin.

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Ikijokeri
Oletteko huomanneet miten törkeästi ylen kisastudio vetää kotiinpäin noissa valinnoissa, ai että Viitakoskenko maali koko kisojen paras, ei vaan mun mielstäni, kyllähän se kuuluu top-5 listalle, muttei kumminkaan kärkeen.

Mua huvitti kun tuli top 5-fanit, olin ihan varma että Latvian fanit olisivat ykkösiä, mutta eipä tietenkään, Suomen joku "Erkki" fanihan se siellä ykkösenä oli, oikein nauratti tämä ylen valitsemispolitiikka.

Aamen

Ei kuulu Viitakosken maali edes top 5 listalle, sillä paljon hienonpiakin löytyy. Lydmanin ykköstila taklauksissa on myös selkeää kotiinpäinvetoa, sillä Brewerin niittiä on vaikea voittaa. Ja sitten vielä jätetään Latvian ja Saksan fanit pois koko listalta ja otetaan joku F*kin Erkki sinne mukaan.

greatLeo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Spurs
Huippu 5 -maaleista

Kisojen hienoin maali on tällä hetkellä top 5:ssä kolmantena. Se on se joku nikkari, oisko Smyth, joka vie jonkun saksalaisen (?) ihan pihalle komealla lavankärkikikalla (tämä salibandysta tuttu "taaksepäinveto"), ja sitten vippaa kiekon sinne kuuluisaan ylämuoriin.
Myös Jagrin coast-to-coast on komeaa katseltavaa. Sen sijaan tämän ruotsalaisen, olisiko Andersson, rannikolta rannikolle ei ole niinkään komea, siinähän Slovakian puolustus käytännössä lakoaa miehen edestä pois. Sinänsä hupaisa maali kyllä, mutta ei niinkään hieno.
Lisäksi Bondran ja Dusan Milon ylänurkkakudit ovat todella upeita. Tamihan nosti Bondran maalin kisojen hienoimmaksi, mutta se onkin Tami se... :cool: OJ:n maali on hieno yksilösuoritus, laukaus lähtee vaikeasta asennosta, ja kiekkokin on hankalassa paikassa, liian lähellä Oltsan vartaloa. Silti yläpelti kolisee komealla tavalla.

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Sen sijaan tämän ruotsalaisen, olisiko Andersson, rannikolta rannikolle ei ole niinkään komea, siinähän Slovakian puolustus käytännössä lakoaa miehen edestä pois. Sinänsä hupaisa maali kyllä, mutta ei niinkään hieno.

Tuo maalihan on myös Top 5-mokissa, Slovakian puolustus.

Nuo mokat ovat ihan hauskoja, se kisamaskotin kaatuminen, mutta myös se tyylikäs käsiohjaus :D

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Top 5 mokat: Kisamaskotti

Varmasti sitä maskottia esittävää tyttöä sattui, mutta mä en voi olla nauramatta joka kerta, kun nään sen jutun. Se on niin koomista kun ihminen tuon puvun sisällä irvistelee taatusti tuskasta, mutta katsojille tilanne näyttää siltä, kuin maskotilla olisi huippuhauskaa kun häpyluussa tuntuu niin pahalta... Julmaa, mutta totta, hauskaa se on.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Re: Top 5 mokat: Kisamaskotti

Viestin lähetti Chip
Varmasti sitä maskottia esittävää tyttöä sattui, mutta mä en voi olla nauramatta joka kerta, kun nään sen jutun. Se on niin koomista kun ihminen tuon puvun sisällä irvistelee taatusti tuskasta, mutta katsojille tilanne näyttää siltä, kuin maskotilla olisi huippuhauskaa kun häpyluussa tuntuu niin pahalta... Julmaa, mutta totta, hauskaa se on.

Joo, ei mitenkään mukavan tuntuista todellakaan tuollainen varmaan. Vieläkin pahaa tekee (ja melkein kipeää), kun sitä pätkää pyöritetään.

Jaa se on nainen siellä maskotin sisällä? Missä mun korvani oikein on ollut, kun en tuotakaan aiemmin tiennyt.. No, joka tapauksessa nainen tai mies sen sisällä, niin todella kipeää tekee pudota haaroilleen tuollaisen suht ohuen reunan päälle.

Niin ja jos siellä sisällä olisi mies, ei ne temput olisivat niin notkeita, joten olisi siitäkin pitänyt arvata :D

TheAnimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ikijokeri

Jagr pujottelee omalta maalilta USA:n pelaajien läpi ja kuljettaa(!) kiekon reppuun. Uskomaton maali kovia pelaajia vastaan. Ei tarvitse ihmetellä miksi miehelle maksetaan omaisuuksia ja reppu heiluu maailman parhaassa liigassakin tiuhaan tahtiin.

Enemmän kuin koomista on, että sen jälkeen tulee paremmaksi arvostettu Viitakosken läpiajo. Hieno maali, mutta ei sinällään mitään ihmeellistä ja erikoista. Tyypillinen läpiajo.

Hupiahan nuo tietysti ovat, mutta jos TOP-koosteita joku ammatikseen tekee ja meidän rahoillamme, niin voisi siltäkin mieheltä edes jonkinlaista ammattitaitoa odottaa.

Ylen tiimissä on ties monettako kertaa mukana muuten sellainen herra kuin Jonni Aho, siinä herrassa olisi potkua vaikka mihin. Sääli ettei miestä hyödynnetä enempää. Olisi kiva nähdä mies vaikka studio-isäntänä ensi vuonna tms. Ui kuin kala vedessä haastatellessaan maailman supertähtiäkin. Karisma on jännä juttu. Joko sitä on tai sitten ei ole.

Taito-Ojanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Kärpät
Viestin lähetti Siirappi
maskotti:
se oli kyllä mahtava kun se maskotti putos siit kaiteelta tais pallit sattuu hiukan aikaa. Muutenkin tämä kisamaskotti on ollut huvittava omilla tempauksillaan. Tuollainen tarvii palkata Suomen mm-kisoihin myös vaikka Duudsoneista joku. :)

Aivan samaa mieltä! Saakeli, että on naurattanut koko ajan se maskotti. Se keksii aivan älyttömiä tempauksia. Näittekö, kun yhdessä tilanteessa kiekko lensi päädyn yli katsomoon, ja joku äijä hyppäsi sen perään. Ukko tietenkin onnessaan esitteli saamaansa kiekkoa siinä, kun maskotti ampaisi takaa päin suoraan äijän kimppuun! Kyllä nauratti.

Hauskaa oli sekin, kun Ruotsi-Slovakia-ottelussa maskotti oli kaukalon laidalla, siellä vasemmassa alakulmassa. Ruotsi oli häviöllä 2-1, ja aina kun se maskotti vilahti alakulmassa, niin näkyi vain, kuinka sen pää kääntyili kiekon mukaan. Oli niin jännät paikat, että Snowielta jäi se yleison kannustaminen ja hauskuuttaminen, mutta jostain syystä sekin näytti hauskalta.

Ja se maalituomarin kiusaaminen... On se aika härdelli!

raksipoi

Jäsen
Kyllä Viitakosken maali sinne top 5 listalle kuuluu mutta esim Jagrin ja Niclas Anderssonin maalit oli paljon hienompia kyllähän sieltä kotiinpäin vetoa löytyy

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Siitähän lähdetään, että jokaiselle top5-listalle on pakko repiä jokin suomalaissuoritus. Muutenkin tuntuu, että maaleja ja torjuntoja näytettäessä sinne lisätään aina uusimpia suorituksia ja kisojen alussa tehdyt huipputorjunnat putoavat listalta jonkun eteen torjuntun tilanteen takia joita tapahtuu kymmeniä yhdessä pelissä.

Erkki sen sijaan on mun mielestä ihan ehdoton! Se jaksaa jostain syystä naurattaa, ja pitihän se vetäistä videonauhallekin arkistoon.

JP

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Outo valinta

Yksi outo valinta TOP 5- maaleissa oli pitkän aikaa Dusan Milon laukaus Ruotsia vastaan välierässä. Hieno laukaus tärkeässä paikassa, ei siinä mitään. Uskon, että maalia ei olisi otettu koosteeseen mukaan ollenkaan, jos juomapullo ei olisi lentänyt.

Luin hesarista, että Snowieta esittää ainakin Ulf Söderström-niminen mies. Toki heitä on enemmän, mutta kaiteelle putoamien taisi tapahtua Skandinavium-hallissa. Maskottina heiluminen on rankkaa työtä, sillä puvun sisällä on 45 astetta lämmintä ja hikeä valuu ottelussa 5 litraa.

Yksi maininnan arvoinen taklaus oli Pärssisen ja Miettisen niitti, jonka väliin jäi Magnus Johansson. Mahtoi äijältä mennä ilmat pihalle.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy