Mainos

Toni Nieminen olympialaisissa...

• 1 070
  • 11

HIFK-mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Suomen maajoukkueet,McLaren
Paljoa en odota,mutta normaalimäessä mies varmasti nähdään ja kenties 10 parhaan sakissa.Mitäs luulette?

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Tonista voisi ottaa moni mallia. Mies oli huipulla ja vaikka tipahtikin, jonka jälkeen kaikki puukottivat selkään, hän tuli takaisin. Nykyisin vain puhtaasta ilosta lajiinsa ja mikäs sen hienompaa.

Itse ainakin kannustan Tonia, vaikka olisi kisan viimeinen, loppuun saakka.

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Toni yllättää kaikki ja palautuu kymmenen vuoden hiljaiselon jälkeen mitalikantaan...

Suosikkijoukkue
IFK Helsinki , Liverpool ,sympatiat HPKlle
Lostava kausi Tonilta mies näytti että mihin pysytytään kun ei anneta periksi . Siinä on monella juniorilla opittavaa kuinka asennoidutaan jos halutaan pohjalta ylös .
Vielä kun natsaisi kisoissakin niin siinä olisi Hannavaldit sun muut ihmeissään .

kallu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Selkeästi viides miesjoukkueessa. Pääsee hyppäämään lähinnä siinä tapauksessa, jos Lindströmiltä pettää kantti totaalisesti.

Onhan Nieminen väläytellyt välillä oikeinkin lupaavasti, mutta kuitenkin mies on jo menneen (menneiden) talven lumia. Hyppyvarmuus ei ole riittävää luokkaa kansaivälisesti ajatellen, ja ikääkin alkaa jo olemaan liikaa oppimismielessä.

Onhan hän aiempina vuosinakin ollut "melkein maajoukkuemies", joten ei tämä vuosi nyt niin kauhean suurta triumfia ole ollut, tai nousua.

Hyvä nousu kuitenkin vuosien saatossa, ja tsemppiä sinne kisoihin, toivottavasti yllättää (ainakin minut :)).

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Hienoa, että Toni on päässyt joukkueeseen vuosien epäonnen jälkeen. Toivon Tonille kaikkea hyvää, mutta en odota kovinkaan paljon.

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
IS:ssä tai IL:ssä oli jokin aika sitten pieni kolumni Niemisen Tonista, jossa Tonia kuvailtiin osuvasti komeetaksi, jonka kiertoaika oli 10 vuotta ja joka palasi hieman entistä himmeämpänä. Mutta eipähän ollut tähdenlento, niin kuin väitettiin. Uskon, että lähes kaikki mäkihyppyä seuraavat suomalaiset tuntevat todellista sympatiaa Niemistä kohtaan. Minä ainakin.

rautis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kertokaapas mulle miksi nää meidän mäkimiehet haastatteluissa on kun justiinsa itkuun pillahtais,ei kai se nyt niin vakavaa hommaa ole?

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Viestin lähetti rautis
Kertokaapas mulle miksi nää meidän mäkimiehet haastatteluissa on kun justiinsa itkuun pillahtais,ei kai se nyt niin vakavaa hommaa ole?

Niillä on niin kauhee nälkä, että alkaa itkettää, kun vatsa murisee ja joku kyselee tyhmiä...

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Toni oli Falunin MM-kisoissa 1993 viides, olikohan Kuopiossa 1995 maailman cup-voittaja, ja oli samana vuonna ennen MM-kisoja 15 parhaan joukossa Maailman Cupissa. Silloin vain Ahonen, Nikkola, Soininen ja LAITINEN olivat huippuvireessä ja Tonia parempia, eikä mies mahtunut mukaan.
Eli ei Toni koskaan ole kokonaan ollut kuvioista pois.
Ajatellaan vaikka vuoden 1992 Maailman Cupin kakkosta Werner Rathmayeria. Missä kalkutassa mies on sittemmin ollut?

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
"Ajatellaan vaikka vuoden 1992 Maailman Cupin kakkosta Werner Rathmayeria. Missä kalkutassa mies on sittemmin ollut?"

Sanoisin että tavallaan samassa paikassa missä Tonikin on ollut.
Tonihan saavutti voittonsa, ei pidä häntä huonona tms., kuitenkin vain ja ainoastaan siksi että hän hallitsi uuden hyppytyylin selkeästi muita paremmin. Nykyajan amisviiksille ja luurangoille hä ei olisi parhaassakaan iskussaan pärjännyt. Monelle perinteisen hyppääjälle tuli pahat paikat eteen hyppytyylin muuttuessa ja jotkut eivät koskaan oppineet hyppäämään kunnolla ja joutuivat lopettamaan.

HIFK-mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Suomen maajoukkueet,McLaren
Mä oon seurannu Niemisen uraa aika tarkasti pikkupojasta/teinistä saakka.1995 jo juhlin ja julistin,et mies tai siis sillonen teini oikeestaan on palannut huipulle

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy