Toni Dahlman

  • 3 743
  • 6
Suosikkijoukkue
Lukko. Koiramäki, juhlamokka, lokapalvelu eerola.
Tämä herra ansaitsee oman ketjunsa Lukko-osiossa. Toni Dahlmania koskevat jutut voitaneen sitten kirjoitella tähän ketjuun.

Kahdeksi vuodeksi Lukkoon (toinen vuosi optio) kiinnitetyllä Dahlmanilla on kausi lähtenyt numeroiden valossa erinomaisesti liikkeelle. Kuudessa ensimmäisessä ottelussa mies on paukuttanut 4+2=6 tehopisteet, eli tällä tahdilla Dalla romuttaisi entiset piste-ennätykset selvästi. Onhan kausi toki alussa, mutta suunta on ainakin ollut hyvä. Olisiko Dahlmanilla nyt viimeinkin se The Kausi tuloillaan?
Tämä potentiaalinen hyökkääjä voisi parhaimmillaan olla vaikka NHL/maajoukkue tasoa. Harmi, että visiitti P-Amerikassa jäi varsin lyhyeen, toistaiseksi.
Itse olen aina pitänyt Dallan pelityylistä. Mies on hyvä liikkumaan ja tarvittaessa verkkokin heiluu. Lukko tarvitsee hänen kaltaistaan pelaajaa. Mitä muut olette mieltä Dahlmanista?

Mikäs muuten Dallan tilanne on? Vieläkö käsi muistuttaa Riku Kirin kättä, vai onko se jo pelaamiseen soveltuva?
 

Trekolmestar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jukan takahiukset kirjoitti:
TKahdeksi vuodeksi Lukkoon (toinen vuosi optio) kiinnitetyllä Dahlmanilla on kausi lähtenyt numeroiden valossa erinomaisesti liikkeelle. Kuudessa ensimmäisessä ottelussa mies on paukuttanut 4+2=6 tehopisteet, eli tällä tahdilla Dalla romuttaisi entiset piste-ennätykset selvästi. Onhan kausi toki alussa, mutta suunta on ainakin ollut hyvä...
Suunta on tosiaan hyvä ja tehojahan on yli piste peliä kohden (6 p./5 ott.). IFK-pelihän jäi väliin sen porilaisen hybridiampiaisen armottoman hyökkäyksen seurauksena. Ihmettelinkin, kun jossain yhteydessä oltiin jossain keskustelussa Dallaakin potkimassa pois, kun ei osu riittävällä teholla Strakan passeista. No eipä taida sellaista nimeä joukkueesta löytyä, jonka erottamista joku ei olisi jo ehtinyt vaatia.
Itse olen aina pitänyt Dallan pelityylistä. Mies on hyvä liikkumaan ja tarvittaessa verkkokin heiluu. Lukko tarvitsee hänen kaltaistaan pelaajaa. Mitä muut olette mieltä Dahlmanista?
Mulla olisi ollut ensimmäinen kerta mahdollisuus nähdä Dalla livenä sinikeltaisissa juurikin tiistaina. Ampiaisepisodin takia jäi näkemättä, joten isommin en osaa kommentoida. Aiemmin en juuri ole kiinnittänyt huomiota, koska on pelannut väärässä vormussa. Mutta kyllä, ilman muuta Lukko tarvitsee tällaista pelaajaa, joka pystyy verkkoa tuohon tahtiin heiluttamaan. Liikaa sellaisia ei raumalaisten riveissä ole, joskaan vastuu ei yksin Dallankaan harteille jää.
Mikäs muuten Dallan tilanne on? Vieläkö käsi muistuttaa Riku Kirin kättä, vai onko se jo pelaamiseen soveltuva?
Näkyy ainakin ilmoitetun illan kokoonpanoon ja vielä aloituskenttään, jossa siis ketjuna nyt jo tiistaiksi kaavailtu Dalla-Straka-Hannus. Mielenkiintoinen trio, toivottavasti JYP:in maalissa pelaavalla Tuokkolalla on tiedossa hikinen iltapuhde kuten odottaa sopii.
 

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
Dahlman

Nostetaas tätäkin ketjua taas julkisuuteen.Dahlman pelaa pisteidensä valossa siis parasta kauttaan,nyt jo samat pisteet kuin viime kaudella yhteensä.Jotain hyvää siis Helsingistäkin tulee.

No tämän jutun takana on oikeastaan sellainen pikku tietopläjäys,että käykääs kiinnostuneet lukemassa lukon omilta nettisivuilta juttua Dahlmanista ja vähän muutakin siinä on.Ihan hyvää läppää.
 

Korinekki

Jäsen
Pistetäänpä tuo linkki vielä Dahlmanin haastatteluun.

Kyllähän Toni Dahlman on ainakin pisteiden valossa pelannut hyvän alkukauden. Ja omasta mielestänikin mies on ollut hyvä hankinta. Vähän mies vajosi muun joukkueen mukana tuskaisessa vaiheessa, mutta Dahlman on kyllä hyvä pari Strakalle. Positiivisin mielin odotan jatkoa.
 

Korinekki

Jäsen
Dalla

Dahlmanillahan oli sopimuksessaan optio ensi kaudesta. Mikäs tämän option kohtalo on? Oliko optio vain seuralla, pelaajalla vai molemmilla?
Mieshän on piste-ennätyksensä tehnyt, ja kaikesta huolimatta, pelannut mielestäni ihan hyvän kauden. Itse pitäisin miehen rosterissa.
 

Boris

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiigaEura
Korinekki kirjoitti:
Dahlmanillahan oli sopimuksessaan optio ensi kaudesta. Mikäs tämän option kohtalo on? Oliko optio vain seuralla, pelaajalla vai molemmilla?

Ainakin pelaajalla, sillä ymmärtääkseni ei ole itse jatkamassa. Ulkomaat kutsunevat.
 

Yare

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Korinekki kirjoitti:
Dahlmanillahan oli sopimuksessaan optio ensi kaudesta. Mikäs tämän option kohtalo on? Oliko optio vain seuralla, pelaajalla vai molemmilla?
Mieshän on piste-ennätyksensä tehnyt, ja kaikesta huolimatta, pelannut mielestäni ihan hyvän kauden. Itse pitäisin miehen rosterissa.

Olen samaa mieltä. Vaikkaa Dallaa onkin viime aikoina dissattu oikein urakalla, pitää tosiaan muistaa tuo piste-ennätys. Monet taisivat vain yksinkertaisesti odottaa mieheltä liikaa. Strakan korvaajaksi pätevä sentteri, laidoille Dalla ja Torkki :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös