Tommi vai Marko

  • 8 327
  • 27

Kumpi on rumempi?

  • Tommi Läntinen

    Ääniä: 66 21,6%
  • Marko Kiprusoff

    Ääniä: 136 44,6%
  • Yhtä kauniita

    Ääniä: 103 33,8%

  • Äänestäjiä
    305

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kiitos sopuli! Mä arvostan tätä suuresti.

Mä en edelleenkään itse tiedä vastausta.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Seti
Jostain syystä tämä oli unohtunut vaihtoehdoista.

Juu, eikä niitä vaihtoehtoja pääse enää muokkaamaan. Tosin tuollainen asettelu sotii alkuperäistä ongelmaa vastaan, kun kysymys oli ainoastaan näistä kahdesta henkilöstä.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Voiko muka markoa rumempi olla?
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
= sopuli.

Ihan kivaa sinänsä että vielä omaa identiteettiään löytämätön finnienpuristelijateini pääsee pätemään tällä tavalla.

Sopulin lisäksi vastaan vielä varavastauksena notta marsu - sopulin isoveli, jonka antaa sopulille ympäri korvia ihan koska tahansa. Name the day, name the place.
 
Kyllähän Marko Kiprusoff on aika hirvitys, mutta miksi äänestyslistalla ei ole Markon ilmiselvää esikuvaa, eli 80-luvun suosikkisarja Miami Vicen Castillonakin tutuksi tullutta kraaterinaamojen kuningasta Edward James Olmosia.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
kauneus katsojan silmässä?

Olen kuullut kerrottavan, että MK:lla ei ole koskaan ollut puutetta naispuolisista ihailijoista - vaikka miespuoliset hardcore-kannattajat kuinka irvistelisivät..
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Predator
Ihan kivaa sinänsä että vielä omaa identiteettiään löytämätön finnienpuristelijateini pääsee pätemään tällä tavalla.

Noh noh, onpas setä tänään totisella tuulella. Olen minä ennenkin huomannut, että sitä ollaan vähän totisia, mutta kommentointi virolaisen vahvistuksemme hieman omalaatuisiin viesteihin ja tämä täyttävät totisuuden merkit totisestikin.

Mitä taas tulee pätemiseen, niin yksi pätemisen muoto taitaa olla muiden avaamien ketjujen jatkuva arvostelu.

Jos haluaisin kiusata, sanoisin, että ilmeisesti sitä HN:n kommenttia hmmm.. mauttomasta pukeutumisestasi ei olisi saanut laittaa parhaat letkautukset -ketjuun:)

Loppuun vielä totean, että tein tämän ketjun ainoastaan ja vain hyvää hyvyttäni. Kaikki ihmiset ovat kauniita. Naminami.
 
Johannes Virolainen + kulhollinen porkkanaraastetta = Tommi Läntinen.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti sopuli




Jos haluaisin kiusata, sanoisin, että ilmeisesti sitä HN:n kommenttia hmmm.. mauttomasta pukeutumisestasi ei olisi saanut laittaa parhaat letkautukset -ketjuun:)

Ja ihan tosissasiko luulet että minä muistin nimenomaan sinun laittaneen tuon a.o. kommentin parhaat letkautukset-ketjuun? Noh, jokainen saa luulla ihan vapaasti mitä haluaa.

Sitäpaitsi minähän voin valehdella täällä koko ajan milloin mistäkin asiasta - vaikkapa pukeutumisestakin. Tämä kun on niin helppoa netissä.

Niin ja siis minä äänestin tässä sinun kyselyssäsi vaihtoehtoa MUU. Nyt se MUU sattuu olemaan sopuli. Ei tässä sen kummempaa. Piis mään.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Predator
Ja ihan tosissasiko luulet että minä muistin nimenomaan sinun laittaneen tuon a.o. kommentin parhaat letkautukset-ketjuun? Noh, jokainen saa luulla ihan vapaasti mitä haluaa.

Juu, en nyt sentään ihan tosissani tuota viestiä kirjoittanut. Piis, laav.
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Predator
Ja ihan tosissasiko luulet että minä muistin nimenomaan sinun laittaneen....

...siis minä äänestin tässä sinun kyselyssäsi vaihtoehtoa MUU. Nyt se MUU sattuu olemaan sopuli. Ei tässä sen kummempaa. Piis mään.

Tämän vuodatuksen jälkeen en ainoastaan luulisi, vaan olisin täysin varma. Jos siis olisin sopuli.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Re: kauneus katsojan silmässä?

Viestin lähetti finnjewel
Olen kuullut kerrottavan, että MK:lla ei ole koskaan ollut puutetta naispuolisista ihailijoista - vaikka miespuoliset hardcore-kannattajat kuinka irvistelisivät..

No jaa? Aikanaan oli Tussarissa stoori, jossa Tepsin pelaajat kertoivat totoharrastuksestaan. Naisvalokuvaajan laatimassa kuvatekstissä luki: "Tepsin pelaajat ovat tunnettuja raviharrastuksestaan. Kuvassa Marko Kiprusoff ja hevonen (hevonen oikealla)"
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Markon en ole kuullut laulavan, mutta Tommin olen nähnyt pelaavan kiekkoa Riverside Gladiators -joukkueessa.

Vastaan että karun näköisiä kumpainenkin.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Lukitsen vastauksen Tommi Läntinen ja vastaan myös Tommi Läntinen. Kyllähän nyt Kostaja katsoo peiliin ainakin kerran kuukaudessa, Läntinen ehkä kerran vuodessa. Hyvää pelikautta Markolle Ranskaan!
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tommi on jo 50 v, mutta Marko ei vielä neljääkymppiäkään. Silti Läntiselle pointsit. Hänelle olen enemmän aplodeja katsomosta antanut. Svengaa kuin hirvi!
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aluksi mietin, että mitähän nyt taas joku avannut urpoimman ketjun yöaikaan pienessä kumarassa. Sitten tipahdin jokseenkin kun näin vaihtoehdot ja huomasin, että ketju on helmi vuosien takaa.

Lukitsen Markon. Tommi Läntinen on komea mies ja olen heittänyt via dolorosan jälkeen yläfemmat herran kanssa.
 
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kaikki muut voi haistaa vitun paitsi Kirka, Tommi lähtee nyt nussimaan. Eli Tommi ei ole vielä kauniimpaa nähnyt.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Sekalaisten kysymysten ketju II:n kuudes viesti johdatti pyytämättä ja yllättäen tällaiseen ketjuun: nostetaan siis aina ajankohtainen aihe ylös ja takaisin tapetille kolmen vuoden hiljaiselon jälkeen.

Jätin tosin äänestämättä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Sekalaisten kysymysten ketju II:n kuudes viesti johdatti pyytämättä ja yllättäen tällaiseen ketjuun: nostetaan siis aina ajankohtainen aihe ylös ja takaisin tapetille kolmen vuoden hiljaiselon jälkeen.

Jätin tosin äänestämättä.

Oisithan säkin voinut jotain asiaan sanoa. Tulee mieleen tuuliviirimies. Mä äänestin tuota "yhtä kauniita molemmat" koska näin vain on. Rumuus on katsojan silmissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös