Mainos

Tommi Miettinen – TPS:n päävalmentaja 2023–2025

• 163 748
  • 1 164

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vaikka tässä tuskaa on ja itsekin potkuja välillä huutelen niin olishan tuo ennennäkemätöntä jatkuvuutta TPS:ssä jos Miettinen jatkaa pari seuraavaakin kautta. En sinänsä pistä pahakseni sitäkään.

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vaikka tässä tuskaa on ja itsekin potkuja välillä huutelen niin olishan tuo ennennäkemätöntä jatkuvuutta TPS:ssä jos Miettinen jatkaa pari seuraavaakin kautta. En sinänsä pistä pahakseni sitäkään.
Mul on tää sama. Tepsin fyrkat ei riitä ykköskategorian koutseihin. Mitään Härkälää ei vaan voida sainata. Miettisen jatko tämän hetkisessä tilanteessa olisi ihan hyvä ratkaisu.

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mul on tää sama. Tepsin fyrkat ei riitä ykköskategorian koutseihin. Mitään Härkälää ei vaan voida sainata. Miettisen jatko tämän hetkisessä tilanteessa olisi ihan hyvä ratkaisu.

Samalla aidalla heilutaan. Toisena päivänä toista mieltä ja seuraavana taas eri fiilis.

Suurin ongelma on mun silmissä, että jos jatkon on pakko olla tuo 2v. Siinä on myös iso riski jos homma ei tästä mihinkään kehity tai jopa tulehtuu entisestään.

1v jatko olisi paljon helpompi ajatus.

Tykkään jatkuvuudesta, mutta samalla on sanottava, ettei tähän asti nähty vaan riitä mun Tepsille. Loppusijoitus tietysti ratkaisee, mutta onhan tää nyt pari kautta runkosarjassa ollut melkoista tervan juontia.

Mutta edelleen, jos ei ole parempaa tarjolla, niin ei nyt vaihdeta mihinkään arpaan tai has beeniin.

Takavasara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS | Manchester United
Ei missään tapauksessa mitään jatkosopimusta. Peli on ihan kauheaa ja kehitystä ei näy.

Typhooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Samalla aidalla heilutaan. Toisena päivänä toista mieltä ja seuraavana taas eri fiilis.

Suurin ongelma on mun silmissä, että jos jatkon on pakko olla tuo 2v. Siinä on myös iso riski jos homma ei tästä mihinkään kehity tai jopa tulehtuu entisestään.

1v jatko olisi paljon helpompi ajatus.

Tykkään jatkuvuudesta, mutta samalla on sanottava, ettei tähän asti nähty vaan riitä mun Tepsille. Loppusijoitus tietysti ratkaisee, mutta onhan tää nyt pari kautta runkosarjassa ollut melkoista tervan juontia.

Mutta edelleen, jos ei ole parempaa tarjolla, niin ei nyt vaihdeta mihinkään arpaan tai has beeniin.
Samanlaiset fiilikset täällä. Toisaalta kun molemminpuolinen optio (mikä on minusta aika hölmö muoto), niin eiköhän tuon voisi ainakin yrittää neuvotella yksivuotiseksikin.

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ehdottomasti jatko mikäli Raipe ei ole saatavilla.
Hyökkäysvoimaista peliä. Nopeaa. Kivaa seurattavaa. Tasaisia vääntöjä todella kovan budun Lukkoa vastaan.
Raipe nyt ei ole hetkeen ollut enää saatavilla :D

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Toivottavasti ei pahasti sattunut, kun nielaisit trollin rapalan.
Emmää uistimiin usko. Jossain päin usko, toivo ja rakkaus elää ja voi hyvin.
Otetaas sille vaikka yks GT, cheers!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy