Tomi Sallinen

  • 1 122
  • 11

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mites tällainen häväistys on päässyt käymään, että Sapella ei ole omaa ketjua? En tiedä, mutta korjataan tilanne. Hassuttelin ensiksi ketjun nimillä, oli karitsaa ja mr. Espoota, mutta kun kyseessä on Sallinen niin ehkä on parempi, että todetaan asiat niinkuin on ja laitetaan ketjun otsikoksikin ytimekkäästi olennainen. Sallisen tietää kaikki, joten mitäpä sitä kummemmin laventamaan.

Jatkoajan haastiksessa tänään Sallinen sanoo:

− Aina on tullut seurattua espoolaisia, tiiviimmin sen jälkeen kun alkoi Kiekko-Espoon uusi tuleminen. Jos en hirveästi valehtele, niin uskallan väittää ettei ole kovinkaan montaa peliä, mitä en ole nähnyt. Piti bussissa katsoa oman pelin vaihtoja ja Kiekko-Espoon peliä rinnakkain.

− Monet neuvottelut on käyty lähes kaikkien Liiga-seurojen kanssa tässä kymmenen vuoden aikana. Ei ole luonne antanut periksi, kun on ollut toivonkipinä siitä, että Kiekko-Espoo nousee vielä Liigaan ja pääsee vetämään sen pelipaidan päälle. Olen ylpeä siitä, ja haluan edustaa vain espoolaista seuraa Liigassa.


Totta kai kyseessä on yksi omistajista, mutta onhan toi silti huikeaa, että pelireissuillaankin on katsellut "alasarjakiekkoa". Eikä ole lähtenyt muualle. Siihen päälle tietty kaukalon ulkopuolinen jeesailu, blegiajat yms niin onhan se hieno mies. Ei mulla muuta.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Mites tällainen häväistys on päässyt käymään, että Sapella ei ole omaa ketjua? En tiedä, mutta korjataan tilanne. Hassuttelin ensiksi ketjun nimillä, oli karitsaa ja mr. Espoota, mutta kun kyseessä on Sallinen niin ehkä on parempi, että todetaan asiat niinkuin on ja laitetaan ketjun otsikoksikin ytimekkäästi olennainen. Sallisen tietää kaikki, joten mitäpä sitä kummemmin laventamaan.

Jatkoajan haastiksessa tänään Sallinen sanoo:

− Aina on tullut seurattua espoolaisia, tiiviimmin sen jälkeen kun alkoi Kiekko-Espoon uusi tuleminen. Jos en hirveästi valehtele, niin uskallan väittää ettei ole kovinkaan montaa peliä, mitä en ole nähnyt. Piti bussissa katsoa oman pelin vaihtoja ja Kiekko-Espoon peliä rinnakkain.

− Monet neuvottelut on käyty lähes kaikkien Liiga-seurojen kanssa tässä kymmenen vuoden aikana. Ei ole luonne antanut periksi, kun on ollut toivonkipinä siitä, että Kiekko-Espoo nousee vielä Liigaan ja pääsee vetämään sen pelipaidan päälle. Olen ylpeä siitä, ja haluan edustaa vain espoolaista seuraa Liigassa.


Totta kai kyseessä on yksi omistajista, mutta onhan toi silti huikeaa, että pelireissuillaankin on katsellut "alasarjakiekkoa". Eikä ole lähtenyt muualle. Siihen päälle tietty kaukalon ulkopuolinen jeesailu, blegiajat yms niin onhan se hieno mies. Ei mulla muuta.
Kenties tästä johtuu, ettei hänelle omaa ketjua ole:


Voi tietenkin olla uusille kannattajille selkeämpää tuollainen yksilöketju.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Totta kai kyseessä on yksi omistajista, mutta onhan toi silti huikeaa, että pelireissuillaankin on katsellut "alasarjakiekkoa". Eikä ole lähtenyt muualle. Siihen päälle tietty kaukalon ulkopuolinen jeesailu, blegiajat yms niin onhan se hieno mies. Ei mulla muuta.
Eikä vain yksi omistajista. Eikä ole vain katsellut KIekko-Espoon peliä vaan ollut koko ajan taustajoukoissa isolla sydämellä ja myös työpanoksella mukana. Arvosta Sapea todella korkealle monellakin tavalla. On tuolle joukkueelle juuri oikea "isähahmo" opettamaan sitoutumista ja joukkuehenkeä.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Eikä vain yksi omistajista. Eikä ole vain katsellut KIekko-Espoon peliä vaan ollut koko ajan taustajoukoissa isolla sydämellä ja myös työpanoksella mukana. Arvosta Sapea todella korkealle monellakin tavalla. On tuolle joukkueelle juuri oikea "isähahmo" opettamaan sitoutumista ja joukkuehenkeä.
Paita kattoon!

Edit. Sitten kun aika on
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rispektit Salliselle tuon haastattelun perusteella. Vaikuttaa olevan hieno mies ja varmasti tärkeä tukijalka Kiekko-Espoon uudelle tulemiselle.

Kiekko-Espoo on ollut mulle semmoinen salarakas, kun olin '98 Matinkylässä nautiskelemassa Tepsin pudottamista pleijareissa. Näin Jokerijätkänä toivon teidän näyttävän, että Mestiksestäkin tvättäs.
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Lajunen on ollut muistaakseni jokaisessa harkkapelissä tähän asti kapteenina, joten veikkaisin Lajulle C:tä, Sallinen varmasti yksi varakapteeneista.
Lajunen on jo ainakin Eliteprospectsiin merkitty "C". Varakapteenien merkintöjä ei ole laitettu.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Lajunen on jo ainakin Eliteprospectsiin merkitty "C". Varakapteenien merkintöjä ei ole laitettu.
Joo. Laju on ollut kapteenina harjoituspeleissä. Siitä varmaan to EP:n merkintä. Tuskin niillä sen kummempaa sisäpiiritietoa on. Lopullinen kapteenisto julkistettaneen ennen kauden alkua.
 

Ballo

Jäsen
Itselle Tomi Sallinen on symboolisesti yhdessä Ville Lajusen kanssa suuri pelaaja. 2008 oli juuri Villen kanssa näitä Espoon junnuputkesta edustukseen nousseita pelaajia legendaarisena ensimmäisenä finaalikeväänä. 2011 taas Ville ja Tomi olivat jo isoissa rooleissa, kun mentiin finaaleihin. Sitten, kuten luonnollisesti molemmat lähtivät "espoolaisuuden soihdunkantajiksi" ympäri maailmaa koluen maajoukkueet ja muutkin lihavien tilipussien sarjat läpi menestyksekkäästi. Nyt 2024 molemmat palaavat Espooseen vankistamaan oman kasvattajaseuransa paikkaa Liigakartalla uuden tulemisen ensimmäisellä Liigakaudella. Mulle oli kokoajan selvää, että molemmat vielä palaavat Espoosen oli sarjataso mikä tahansa. Parasta on, että kumpikaan ei tullut edes jäähdyttelemään tänne vaan ovat vieläkin hyvätasoisia pelaajia omissa rooleissaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös