Mainos

Tomi Lämsä – Lukon päävalmentaja 2023–2025

• 290 343
  • 2 247

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onko tuo vaihtoaitiossa seisova suolapatsas kuullut esim. aikalisän ottamisesta? Ei kun pönöttää tonnin seteli -ilmeellä kädet taskussa.
Ja apuvalmentajat pönöttää ihan samassa asennossa kuin mestarinsa.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tomi säästelee aikalisää ensi peliin...
Tomi luulee että jättämällä yhdessä pelissä aikalisän ottamatta, sen voi käyttää seuraavassa matsissa. En meinaan ihmettelis vaikka luulisikin.

Ei sillä. Toivottavasti se jatkosopimus on 2-vuotisen sijasta 2+1 vuotinen. Optio pitää olla.

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä nyt pelottaa ihan tosissaan jos Lämälle jotain kahden vuoden jatkoa ollaan antamassa. Siinä tilanteessa on ikävä kyllä Kallenkin aika pakata kamppeet ja siirtyä uusiin tehtäviin. Vaikka niin paljon hyvää on saanutkin aikaan niin tämä olisi jo liikaa.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä nyt pelottaa ihan tosissaan jos Lämälle jotain kahden vuoden jatkoa ollaan antamassa. Siinä tilanteessa on ikävä kyllä Kallenkin aika pakata kamppeet ja siirtyä uusiin tehtäviin. Vaikka niin paljon hyvää on saanutkin aikaan niin tämä olisi jo liikaa.
Tämä on kuin omalta näppikseltä. Aika fanipoika olen (ainakin ns. negasiiven mittareilla) mutta kaksi lisävuotta olisi jotain niin käsittämätöntä että loppuisi siima meikäläisenkin kelasta.

Luguman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Eihän tässä tekemisessä ole päätä eikä häntää, päämäärätöntä ja huolimatonta, on sitten kyse puolustamisesta, hyökkäämisestä tai ylivoimasta. Vaatimustaso ja selkeys tekemiseen puuttuu täysin. Täysin käsittämätöntä jos tätä halutaan jatkossakin.

ganaali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Robert Nordmark #31, Johtaja Virta
Palstan oikeinkannattajat varmasti vetävät taas herneen nenään, mutta miten joku voi tosissaan olla tarjoamassa Lämsälle jatkosopimusta tämän syksyn (ja viime kauden) esitysten perusteella. Peli on tällä hetkellä todellista ripulipaskaa ja silloinkin kun ollaan näennäisesti hallittu peliä, ollaan kuitenkin pysytty poissa parhailta maalintekosektoreilta - mikä sitten on yleensä näkynyt tulostaululla. Pelaamisesta puuttuu kaikki toisteisuus ja tilanteet luodaan yleensä pelaajien henkilökohtaisella osaamisella. Vastahyökkäysten kanssa taas ollaan koko kausi oltu kusessa.

Kyseenalaistan vahvasti koko seuran hallituksen ja urheilujohdon osaamisen, jos Lämsälle huhujen mukaan sorvattu jatkosopimus pitää paikkaansa.
En ole myöskään nähnyt mitään muuta kuin yksilöitä kentällä. Ei me ilman toimivaa pelitapaa voida menestyä. 1,5 kautta katseltu tätä kuraa, mitään parannusta ei ole näkyvissä. Lämsälle tehty jatko soppari? Eihän tämä voi olla mahdollista, jos näin on niin Kalle ja hallitus vaihtoon.

Minäkin pistän tv:een kiinni, niinkuin joku aiemmin täällä mainitsi vuosia sitten.

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tää TPS-ottelu oli kuin koko Lämsän aikakausi pähkinänkuoressa.

Missä tuo kolmannen erän Lukko on piilossa vähän väliä?

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
”Käsittämätön lamaantuminen meiltä. Totta kai kaveri sai siitä ylivoimamaalista energiaa ja momentumia, mutta me emme saaneet sitä millään poikki”, Lukon päävalmentaja Tomi Lämsä ihmetteli.

”Heikko pätkä, maaleja tuli solkenaan. Se lamaannutti entistä enemmän.”

Laamaantuiko Tomikin? Aikalisä on yksi vaihtoehto. Myös se että reagoi penkillä eikä vain seiso paikoillaan.

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Olen ollut aika hyväksyväinen sen suhteen, että Lämsä jatkaisi tämän kauden loppuun. Ensi kaudeksi olen koko ajan toivonut Karjalaista sen jälkeen nuo huhut alkoivat. 2 vuoden jatko olisi Lukon johdon sinetöinti sille, että Lukko EI ole suurseura ja että seuraavaa mestaruutta todennäköisesti odotellaan ainakin ensi vuosikymmenelle ellei pidempään.

aimohemmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Säppi ja California Golden Seals
Olen ollut aika hyväksyväinen sen suhteen, että Lämsä jatkaisi tämän kauden loppuun. Ensi kaudeksi olen koko ajan toivonut Karjalaista sen jälkeen nuo huhut alkoivat. 2 vuoden jatko olisi Lukon johdon sinetöinti sille, että Lukko EI ole suurseura ja että seuraavaa mestaruutta todennäköisesti odotellaan ainakin ensi vuosikymmenelle ellei pidempään.
Kuopiosta on turha haaveilla valmennukseen upgradea. Suunta on ihan toisaalle.

carr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Peter Forsberg
Sama. Viime kaudella ostin vielä Lämsän puheet. Tämä kausi alkoi katsotaan nyt asenteella. Potkuja ei oikein voi antaa tai jos antaa niin pitää Kallenkin lähteä eli Lämsällä kausi loppuun. Nyt jos Lämsällä on jatkosopimus taskussa niin vetää sanottomaksi, surulliseksi. Todennäköistä että menestystä ei tule hetkeen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy