Tomb Raider (a survival is born)

  • 1 777
  • 5

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tomb Raider (a survivor is born)

Uusin Tomb Raider ilmeistyi hetki sitten joten lienee paikallaan kysyä onko täällä kukaan muu tutustunut peliin? Mielestäni kyseessä on henkeäsalpaava selviytymistarina todella upealla grafiikalla, ai että on ainakin pc:n ruudulla silmäkarkkia ihan niin paljon kuin nykyiset myllyt jaksaa vääntää. Ihan hetkeen en muista nähneeni yhtä hienoa grafiikkaa, varsinkin Laran animointiin on paneuduttu antaumuksella, on muuten aikamoiset hiukset.

Grafiikkapuolella on siis luvassa varsinainen ilotulitus, pelillisesti ei päästä aivan yhtä korkelle mutta ei tuo pelinäkään mielestäni ole mikään heikko esitys, selviytymiselementtejä olisi saanut olla enemmänkin ja tutkittavissa haudoissa saisi olla enemmän tutkittavaa, ne kun on varsin nopeasti pähkäilty läpi. Mitään järin vaikeita pähkinöitä ei ole eteen osunut. Peliä en ole vielä läpi pelannut mutta aika pitkällä jo mennään, mutta ei siitä sen enempää ettei tule mahdollisia spoilereita kenellekään tai ettei itse niitä ennakkoon kuulisi.

Hieno ja ennen kaikkea todella näyttävä seikkailupeli joka palauttaa Tomb Raiderin takaisin pelien kärkikastiin. Eiköhän tuolle ole jatkoakin luvassa, ainakin pohjat on nyt varsin hyvässä kunnossa.

Kiinnostuneille kyseisen pelistä voi bongata tietoa vaikkapa sen virallisilta nettisivuilta osoitteesta:
Tomb Raider
 
Viimeksi muokattu:

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Lähti tilaukseen pari päivää sitten ja vaikuttaa kyllä ihan hyvältä tekeleeltä. Näyttää todella siistiltä ja toivottavasti peli on itsessäänkin mielenkiintoinen jota jaksaa pelata hyvin. Täytyy laittaa omia mietteitä lisää, kun on saanut pelin koneeseen.
 

Breathe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers & Eric Lindros 88
Paljonko tässä pelissä on ns. puzzleja? Olin aikeissa ostaa pelin, mutta parit arviot luettuani huomasin, että useissa arvosteluissa toistuu sama valitus: liikaa taisteluja. Jos itse seikkailu ja puzzlet ovat pienemmässä osassa kuin taistelut, niin jätän suosiolla kaupan hyllylle.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Paljonko tässä pelissä on ns. puzzleja? Olin aikeissa ostaa pelin, mutta parit arviot luettuani huomasin, että useissa arvosteluissa toistuu sama valitus: liikaa taisteluja. Jos itse seikkailu ja puzzlet ovat pienemmässä osassa kuin taistelut, niin jätän suosiolla kaupan hyllylle.

Seikkailu ei ole pienessä osassa mutta puzzleja on aika vähän verrattuna taisteluun ja vauhdikkaaseen seikkailuun. Pulmat ei myöskään ole mitenkään erityisen vaikeita vaan varsin suoraviivaisesti ratkaistavia. Sanoisin että kannattaa tsekata jos kaunis grafiikka ja vauhdikas seikkailu kiinnostaa - ainakin tällä hetkellä kyseinen peli on vielä tän maanantain klo 20 asti -50% alennuksessa Steamissa joten hintaa kertyy ~25€. Peli on hengästyttävä toimintaseikkailu todella näyttävällä grafiikalla. Ei tosin ihan perinteinen Tomb Raider jossa oli enemmän rauhallista seikkailua ja ongelmanratkaisua.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Itse suosittelen ainakin tätä peliä lyhyen pelaamisen jälkeen. Todella mukaansa tempaiseva peli ja puzzlet mielestäni juuri sopivan laisia. Kokonaisuudessa todella mukaansa tempaiseva peli. Ei ainakaan toistaiseksi mitään huonoa sanottavaa.
 

Zous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ryan Reaves
Olihan loistava peli. Ehdottomasti paras Xbox peli sitten vuoden 2009 ja Assassins Creed II. Oikeastaan ei mitään valittamista. Läpi pelannut nyt ja varsinaisesti tarinan pituudestakaan ei ole valittamista. Toki olisi voinut olla jopa pidempikin hieman. Todella hieno tuotos kuitenkin ja hieno paluu kyseiselle pelisarjalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös