Mainos

Toivuitko jo.. niin mistä?

• 849
  • 8

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tehdäänpä tälläinen ketju, jossa porukka saa toipua. Kyllä, oli asia mikä oli. Oli kyseessä Suomen putoaminen Salt Lake Cityssä, Suomen naisten tappio pronssipelissä tai mahdollinen huominen krapulatoipuminen. Keksikääpä itse.

Itse voisin kysästä itseltäni tätä nyt ensin eli toivuinko jo Suomen A-maajoukkueen putoamisesta? Ja vastaan jotenkin näin, että "kyllähän tässä elämä taas jatkuu. Ei se mitään. MM-kisoissa sitten".

Huomista krapulaa tosin en osaa vielä ennustaa. Sen näkee sitten huomenna.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Suomen tappiosta Kanadalle olen jo toipunut, sehän oli mielestäni niin todennäköistä jo valmiiksikin.

Suomen tappiosta Ruotsille olen myös jo toipunut. Se on suht helppoa, kun miettii ottelua Ruotsi - Valkovenäjä. No olihan se nolo tappio, näköjään miehet osaavat pistää paremmin paikoista sisään...

Huomista krapulaa ei tule, tämä ilta ja koko viikonloppu menee lukiessa sähkömagneettisten aaltojen ja kenttien vi..n mielenkiintoiseen...siis hemmetin kuivaan ja kamalaan ja vaikeaan tenttiin. Jos siitä ja elektroniikan perusteiden ja tehoelektroniikan tenteistä selvitään, niin sitten otetaan kännit iloon ja jos ei selvitä, niin sitten otetaan murheeseen.

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Suomen tappio Kanadalle oli suht odotettu, mutta silti pettymys. Toipumisessa kesti kuitenkin ehkä pari tuntia, ei nuo maajoukkueen pelit kuitenkaan allekirjoittaneelle elämän ja kuoleman kysymyksiä ole. Naisten matsista ei voi juuri mitään sanoa, kun ei se juuri ollenkaan kiinnostunut.

Pettynyt olen ehkä mäen joukkuekisan hopeasta, kulta oli niin lähellä. Toisaalta, jääkiekkotappio harmittaa silti enemmän. Siis se lätkä, ei ringette.

..Ota tästä sitten selvää.

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En, en toipunut...

...siitä, että Sara ei voittanut, vaan numero ykkönen, jonka nimeä en nyt edes muista. Tähän asiaan sopeutuessa menee varmasti pidemmän aikaa...Sydäntä riipii...ehe.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Arnold
Huomista krapulaa tosin en osaa vielä ennustaa. Sen näkee sitten huomenna.

Niin kyllähän tästä krapulasta selvittiin. Ei sen pahempaa.

Viestin lähetti mauri
Sara ei voittanut, vaan numero ykkönen, jonka nimeä en nyt edes muista. Tähän asiaan sopeutuessa menee varmasti pidemmän aikaa...Sydäntä riipii...ehe

No tästä asiasta olen myös jo ihmeen hyvin selvinnyt. Kolmonen olisi kuulunut kyllä top kolmoseen, mutta tuomaristo oli mitä oli. Mediapeliä :D

Siitä viime vuoden tuloksesta tosin en ole vieläkään toipunut. Että joku Willman, mutta ei Susanna Tervaniemi....

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Viestin lähetti Arnold
Siitä viime vuoden tuloksesta tosin en ole vieläkään toipunut. Että joku Willman, mutta ei Susanna Tervaniemi....

Nimenomaan.Jo kaksi vuotta putkeen oma suosikkini ei ole voittanut.Arrrggh!!
Toisaalta tänä vuonnahan esim lööpit provosoivat suosikkejaan hyvin.Olikohan se IL:n lööppi missä olivat Sara ja tämä Kaisa jotain otsikolla "Toinen heistä on Miss Suomi".

Lätkätappion masennusta lievitti Ruotsin tippuminen.Vahingonilokin on joskus hienoa.Mäkitappiokin söi miestä muttei niin pahasti...

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tappio

olin visioinut finaaliksi Suomi-Ruåtsi

Ilmeisesti olen day dream believer

Turhan voimakkaasti tuli esiin NHLn ylivoima

Mutta finaaliin tietenkin odotamme KANADAn voittoa

EDIT: omat f...ing typot

Viimeksi muokattu:

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Olen toipunut Suomen tappiosta Kanadalle, itse asiassa olen lievästi vahingoniloinen aravirralle siitä tappiosta!

Suomen tappio Ruotsille naisissa riipaisi hetken mutta pääsin siitä yli myös hetkessä.

Krapulaa en pode koska pidän pienen tauon sillä tän vikkon aikana on tullut ryypättyä.

Eipä oikein ole ollut mistä toipua. Jostain syystä, itseäni eivät nämä Suomen jääkiekkojoukkueiden ratkaisupelien tappiot harmittaneet ollenkaan. En tiedä, mikä siihen sitten oli syynä. Noh, kai sitä taas ollaan kumminkin innokkaana seuraamassa sentään lätkän mm-kisoja.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy