Mainos

Todella Outoa!!!

• 2 196
  • 9
Suosikkijoukkue
Liverpool, ManU, Real Madrid...kaikki parhaat
Eli mistähän on kyse; lueskelin juttuja tällä foorumilla ja kokeilin huvikseni, että mitähän herjaa kone heittää jos yritän kirjoittaa jotakin tälle Jatkoaja-forumille. Nyt seuraakin jutun outo osuus - EN OLE KOSKAAN REKISTERÖITYNYT tälle forumille, mutta kone väittää, että olen ja pystyn kirjoittelemaan näköjään nimimerkillä "Tilastomies".

Eli siis lyhyesti: En ole rekisteröitynyt forumille, mutta pystyn silti kirjoittamaan tänne "Tilastomies"-nickillä.

Tarttis varmaan tehdä jotain.

Itselläni tästä ei koidu ongelmia, mutta kannattaa varmaan korjata ongelmat, että "Tilastomies"-nickillä kirjoittaa sen oikea omistajan, enkä minä - satunnainen vierailija.

Kiittäkää onneanne etten ole mikään spämmäri.

Suosikkijoukkue
Liverpool, ManU, Real Madrid...kaikki parhaat
Et ole ainoa

Sama vika. Lähetin postia kys. nimimerkille, mutta ei ole vastannut. Tarttis varmaan tehdä jotain... Muita?

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hmm... mielenkiintoista. Eikös tässä vasta jonkin aikaa sitten joku käyttäjä IFK-osiossa ihmetellyt, kun hän kirjoitti viestin omalta koneeltaan, ja lähettäjäksi tulikin joku totaalisesti toinen nimimerkki, jota hän ei tuntenut.

Sitten eikös tässä aivan hetki sitten joku vastaava tapaus tapahtunut 'Jatkoaikalaiset Tampereen seudulta'-ketjussa? Vai muistanko väärin?

Onko tällä sitten yhteyttä siihen, että meikäläinen ja moni muukin joskus ihmetteli sitä, kun foorumin etusivulla yllättäen lukeekin jonkun toisen nimimerkki, joka tosin poistuu sitten, kun laittaa reloadia. Tämä oli ainakin Proxystä johtuva seikka.

Huolestuttaa vaan tämä tällainen... pian joku saattaa vaikka meikäläisen nimissä kirjoitella jotain...

EDIT: Raportoin varmuuden vuoksi asiasta moderaattoreille, eli muiden ei välttämättä tarvitse enää. :)

Viimeksi muokattu:

seisnauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit + muut kestomenestyjät
Viestin lähetti Tilastomies
Eli mistähän on kyse; lueskelin juttuja tällä foorumilla ja kokeilin huvikseni, että mitähän herjaa kone heittää jos yritän kirjoittaa jotakin tälle Jatkoaja-forumille. Nyt seuraakin jutun outo osuus - EN OLE KOSKAAN REKISTERÖITYNYT tälle forumille, mutta kone väittää, että olen ja pystyn kirjoittelemaan näköjään nimimerkillä "Tilastomies".

Eli siis lyhyesti: En ole rekisteröitynyt forumille, mutta pystyn silti kirjoittamaan tänne "Tilastomies"-nickillä.

Tarttis varmaan tehdä jotain.

Itselläni tästä ei koidu ongelmia, mutta kannattaa varmaan korjata ongelmat, että "Tilastomies"-nickillä kirjoittaa sen oikea omistajan, enkä minä - satunnainen vierailija.

Kiittäkää onneanne etten ole mikään spämmäri.

Mitä sä laitoit noihin salasana ja käyttäjätunnus kenttiin? Tuohan herjaa heti, jos ne jättää tyhjiksi ja yrittää tulla kirjottamaan. Jos taas heittää 'Tilastomies', niin salasana ei mene oikein, sillä en tiedä kyseisen käyttäjään tunnaria. Miten pääsit sisään?

Ongelma on tiedostettu. Meillä ei kuitenkaan ole tietoa mistä tämä johtuu, muiden koodaamia ohjelmia on vaikea tutkia. Useimmissa tapauksissa kyseessä on ns. vaaraton proxysta, eli palveluntarjoajan välimuistipalvelimelta latautuminen.

1) Jos olette jollain muulla kuin omalla nimimerkillänne kirjautuneena, kokeilkaa päivittää sivua. Mikäli tämä ei korjaa tilannetta, kirjautukaa ulos ja ilmoittakaa ongelmasta sähköpostitse webmaster@jatkoaika.com. Älkää siis missään tapauksessa toimiko kuten tämä henkilö, joka toisen henkilön nimimerkkiä käyttäen avasi ketjun.

Alfred

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, tuossa vajaa pari kuukautta sitten kirjauduin sisään ihan omana itsenäni, mutta lähetettyäni viestin huomasinkin olevani "frank". Olin tuolloin lievässä humalatilassa, ja ihan paniikissa sillä luulin jotenkin onnistuneeni tuhoamaan koko Jatkoajan tietoturvajärjestelmän...tjsp.

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kerran käynyt myös täällä

Joo,mulle kävi kerran samalla tavoin. Olin koneella ja ihmettelin että miksei ylälaidassa lukenut "kakkonen" vaan joku muu. Todistukseksi asiasta lähetin itselleni (siis nimim kakkonen) yv-viestiä ja ihan hyvin tuli perille. Tosta casesta on jo aikaa eikä sitä ole toiste käynyt.

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
No huhhuh, selvispä tämäkin. Elikkä kun katselin omia viestejäni, niin oikeen pelästyi, että minkälaista soopaa siellä oli. Nyt sitten lopetatte minun nimimerkillä idioottimaisen kirjottamisen..kele.

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Jokuhan kirjoitteli viime syksynä tänne palstalle minun tunnuksillani viestejä, joiden sisältöä en suuresti arvostanut. Minä olen jo jonkin aikaa epäillyt, että tämä johtui edellämainitusta bugista.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Omassa opinahjossa olen huomannut samanlaista ongelmaa. Koulun verkkoa pitkin tunnukseni siirtyvät viereeseen koneeseen, josta käsin kuka tahansa voi kirjoittaa tunnuksillani jotain tänne. Suorastaan vituttaa huomata, että vaikka ei olisi itse edes vielä kirjautunut sisään, niin näkee itsensä sisällä. Sitten pitää arpoa, että missä koneessa mahdan olla sisällä ja kirjautua ulos.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy