Tobias Salmelainen IFK:n urheilujohtajana

  • 1 304 949
  • 7 616

Oliko valinta sopiva?

  • Kyllä

    Ääniä: 115 44,4%
  • Ei

    Ääniä: 37 14,3%
  • En osaa sanoa

    Ääniä: 107 41,3%

  • Äänestäjiä
    259
  • Poll closed .

starcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Milloinkas se Turusen deadlain muuten olikaan?
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Pekka Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadi
Kuolemasta tuskin selviää. Siis ainakaan jos on jo ehtinyt kuolla. Mutta se tapahtuu useimmiten vain kerran, joten sinällään ei hätää.
Se voi olla, että nää syväjäädytykset on vastaus tuohon. Tuolla on pelkkiä päitä ja kokonaisia ruumiita syväjäässä odottelemassa parempaa aikaa.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Tää on aika hienosti. Päästiin Turusen siirtymisen takarajasta rahan kautta kuolemaan. Eli IFK on todellakin elämän ja kuoleman arvoinen asia.

Ja ketjukin on vielä Tobbe urheilujohtajana.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt kun Tobbe tietää mitä Turunen tekee niin kertoisiko se meillekin?
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Nyt kun Tobbe tietää mitä Turunen tekee niin kertoisiko se meillekin?

Vielä 8,5 tuntia. Senkään jälkeen ei mielestäni ole mikään suuri tarve kertoa heti missä mennään, kaikki siis meni kuten piti eikä siihen mitään muutosta tullut: IFK hankki liigan parhaan pelaahan joka pelaa ensi kaudella Liigassa.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kieli poskessa kirjoitettu tuo viestini, olisi kai pitänyt kertoa se erikseen. *hymiö*

Mutta kuten todettua, ei ole mitään merkkejä siitä etteikö Teemu Turunen pelaisi Helsingin IFK:ssa tulevalla kaudella.

Tällä hetkellä olen tyytyväinen herra urheilutoimenjohtajan työhön tällä offseasonilla.
 
Viimeksi muokattu:

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Kieli poskessa kirjoitettu tuo viestini, olisi kai pitänyt kertoa se erikseen. *hymiö*

Mutta kuten todettua, ei ole mitään merkkejä siitä etteikö Teemu Turunen pelaisi Helsingin IFK:ssa tulevalla kaudella.

Tällä hetkellä olen tyytyväinen herra urheilutoimenjohtajan työhön tällä offseasonilla.
Ei nyt vielä nuolasta :D
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Eikös se deadline ole tänään 23:59 vai oliko se muka jo eilen? Käyttihän Sakari Salminenkin optionsa vasta kaksi tuntia ennen deadlineä.

Vittu, jos tuollaista kikkailua ryhdytään harrastamaan, että pari tuntia ennen ajan umpeutumista julkaistaan pahvi jonnekin vitun ural automobilist mahorkka kaviariin, niin olisi melkein avokkaan paikka poskelle kohdatessa. Joissain tapauksissa hevosen pää sänkyyn.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Vittu, jos tuollaista kikkailua ryhdytään harrastamaan, että pari tuntia ennen ajan umpeutumista julkaistaan pahvi jonnekin vitun ural automobilist mahorkka kaviariin, niin olisi melkein avokkaan paikka poskelle kohdatessa. Joissain tapauksissa hevosen pää sänkyyn.

NHL ainoa mahdollisuus. Klo 24.00 saakka. Tänään.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eikös se deadline ole tänään 23:59 vai oliko se muka jo eilen? Käyttihän Sakari Salminenkin optionsa vasta kaksi tuntia ennen deadlineä.
Suomen aikaa? Vai jotain Kalifornian aikaa, kun vaikka Helsingissä eletään jo keskipäivää huomista? No, ei ehkä ihan niin paljon, mutta kuitenkin pitkälle huomiseen mennään täällä, kun Kaliforniassa vielä eletään kesäkuun viidettätoista.
 

KooJii_#1

Jäsen
Suosikkijoukkue
★ HIFK ★ Detroit Red Wings ★ Dallas Stars ★
Boldasin nyt sitten myös viestistäni tuon ilmaisun ”tällä hetkellä”.
Juu no olis pitäny laitana vaan toi keskimmäinen lause ku sitä nyt lähinnä meinasin. Ite olen tottakai myös tyytyväinen tämän hetken hankintoihin, mutta Turusen kohdalla, never say never :p
 

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Suomen aikaa? Vai jotain Kalifornian aikaa, kun vaikka Helsingissä eletään jo keskipäivää huomista? No, ei ehkä ihan niin paljon, mutta kuitenkin pitkälle huomiseen mennään täällä, kun Kaliforniassa vielä eletään kesäkuun viidettätoista.

Eiköhän ne siirtopaperit pidä olla IIHF:lla puoleenyöhön mennessä? En tiedä, mutta kuvittelisin näin.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vaikka IFK:lla rahaa varmasti onkin, niin alkaahan tuo pelaajabudjetti olemaan varmaan suht täynnä. Ja en mä kyllä muutenkaan ehkä hyökkääjää sinne enää toisi. Toki jos Turunen karkaa kalkkiviivoilla, niin ehkä sitten, mutta muuten en. Hyvää työtä on Tobbe tehnyt kyllä! Paljon taitoa löytyy, ja mielenkiintoinen nippu on kasassa. Veskaritilanteesta varsinkin olen iloinen. Nyt ei olla yhden kortin varassa siinä enää.
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Eiköhän ne siirtopaperit pidä olla IIHF:lla puoleenyöhön mennessä? En tiedä, mutta kuvittelisin näin.
Ja IIHF:n toimisto lienee Sveitsissä? Nyt kysyn, koska en jaksa itse googletella ja en ole ihan varma. anteeksi laiskuuteni.
 

Hattu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Vaikka IFK:lla rahaa varmasti onkin, niin alkaahan tuo pelaajabudjetti olemaan varmaan suht täynnä. Ja en mä kyllä muutenkaan ehkä hyökkääjää sinne enää toisi. Toki jos Turunen karkaa kalkkiviivoilla, niin ehkä sitten, mutta muuten en. Hyvää työtä on Tobbe tehnyt kyllä! Paljon taitoa löytyy, ja mielenkiintoinen nippu on kasassa. Veskaritilanteesta varsinkin olen iloinen. Nyt ei olla yhden kortin varassa siinä enää.
Rahaa on varmasti, jos vertaa lähtijät versus tulijat (ellei Tobbe ole maksanut tulijoille ylihintaa, jota en jaksa uskoa). Taitoa löytyy, mutta senttereitä ei ole kuin 2,5 ja pitäisi olla 5-6.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Kärpät vs Jukurit
  • 2.20
  • 3.80
  • 2.92
Pelicans vs HIFK
  • 1.86
  • 3.80
  • 3.80
Tappara vs TPS
  • 1.76
  • 4.10
  • 4.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös