To 7.3.2019 Dynamo Moskova - Jokerit (GAME 6)

  • 46 913
  • 487

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos saa vielä kysyä niin mites sitten tuo Kalnins, onko hänet(kin) kiinnitetty Jokereihin myös ensi kaudelle? Ja ennen kaikkea jos Jokerien kassarit ovat noin paskoja kuin nyt vaikuttaisi, niin ostaako seura toisen tai jopa molemmat sopimukset ulos.
Jouluna sorvattiin Kalninsille jatkot mallia 1+1. Luulisi, että jomman kumman Jokerit ostaisi ulos. Niin tehtiin aikoinaan myös Heleniuksen kanssa. Pakkohan se on.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Asia kunnossa. Taitaa olla sitten Jokereilla vittumainen tilanne, jos Zapolskin taso on kerran laskenut merkittävästi siitä mitä mä muistan, mutta sopimus on Jokereihin myös ensi kaudeksi? Jos saa vielä kysyä niin mites sitten tuo Kalnins, onko hänet(kin) kiinnitetty Jokereihin myös ensi kaudelle? Ja ennen kaikkea jos Jokerien kassarit ovat noin paskoja kuin nyt vaikuttaisi, niin ostaako seura toisen tai jopa molemmat sopimukset ulos. Sanon taas, etten ole mikään KHL-asiantuntija ja aika vähän näitä pelejä on tälläkin kaudella tullut katseltua. Jostain syystä oletin, että Jokerien kassaritilanne on hyvissä kantimissa, kun ilmeisesti totuus onkin kaikkea muuta.
Molemmilla on sopimus ensi kaudeksi, joten toinen pitää ostaa ulos, jos halutaan uutta maalivahtia. Tai sitten toinen pelaa Vantaalla pienemmällä palkalla.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Kauden tärkein erä, panoksena game seven kotona tai kesälomat lumen vielä sataessa Helsingissä. Rosterista tiputettu kaksi pahaa vapaamatkustajaa, edellinen matsi voitettiin hyvän pelin päätteeksi ja Jokereilla vielä paljon parannettavaa. Ja sitten se koko saatanan matsi hävitään omaan perseilyyn jo hyvissä ajoin ennen ensimmäisen erän loppua.

Eka maali, noi pitää ottaa kiinni joka vitun kerta matsissa. Ei maskia, ei ohjuria, ei mitään. Noita voi päästää aamujäillä tai alkulämmöillä, mutta muuten otettava joka kerta kiinni. Toinen maali tuli ylivoiman aikana, joka johtui kahden pakin täydestä passiivisesta perseilystä. Ja tietenkin se neliö vielä pelasi tilanteen aivan päin vittua, kun ensimmäinen minuutti ylivoimasta oli tapettu näytöstyyliin. Kolmannessa seisoskeltiin, katseltiin ja hävittiin yksykköset aivan tyystin. Neljännessä sentään oli maskia edessä kaukaa tulleen laukauksen päätyessä maaliin. Nimittäin kolme omaa. Viides sitten tuli ylivoimalla viiskolmosen ekan jäähyn jo päätyttyä. Eka jäähy idioottimainen poikkari, toisessa lumet veskarin naamalle.

Kaverille annettiin viisi maalia. Jokainen menee aivan täysin Jokerien piikkiin. Aivan jokainen. Jos paketti olisi ollut kasassa ja homma hallussa, erätauolle mentäessä Dynamo ei olisi tehnyt yhtäkään maalia. Jos omat paikat olisi käytetty Dynamon nyt nähdyllä tehokkuudella, mentäisiin erätauolle parin maalin johdossa. Eikä tässä tarvitse edes vetää sitä kuuman veskarin korttia, se kuuma veskari ei torjunut mm. Ikosen paikkaa, vaan sekin ryssittiin itse laukomalla mihin sattuu.

Neljässä nollassa sitten alkoi se perseily, millä voittoa ei varmasti edes ole tulossa. Tyhmää jäähyä tyhmän jäähyn perään ja käytös jo sellaista, että noita mä odottaisin Jakupovilta, en Jokereilta. Platt, Regin, Niemi, mitä vittua nyt taas? Saatanan idiootit. Ja niiden seurauksena taululle vielä 5-0. Joensuu sentään tarjosi kovuutta, eikä snadia poikkaria, turhaa neppailua tai lumia naamalle. Ja Joensuu sentään hankki vielä tuosta kaverille kaksi minuuttia enemmän.

Kesken erää faija tuossa soitteli. Kyseli kuulumiset ja totesi, että paska peli, kanava vaihtunut ja kolmesta nollasta ei nousta. Sen verran piti faijaa korjata, että tilanne oli neljämuna siinä vaiheessa. Aikamoinen nauru tuli luurin toisesta päästä. Äijältä, joka kuitenkin jo sen reilu 40 vuotta takaperin kantoi Itä-Helsingin korttelikiekossa kunnioitusta vaativaa paitaa. Viidennen kohdalla en kehdannut pistää viestiä, että tulos on muuttunut.

Mä ymmärrän sen, jos hävitään rumasti tai peli repeää lopussa. Mutta mä en hyväksy tai ymmärrä sitä, että tällaisessa paikassa tulee tällainen ulospuhallus. Tää on vitun hävettävää. Pakko riipaista arkena kännit. Tätä matsia Jokerit ei voita, mutta pelaisivat nyt edes siten, että edes näyttäisi kiinnostavan.

Tamia lainaten, mä häpeän. Ja mulla sentään on roolina vain katsoa tätä paskaa.
 

Warrington

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisi varmaan kivaa olla narrifani. Samaa paskaa joka kevät. Ei käy kateeksi :D.

Ei käy kateeksi, mutta en ole kyllä koskaan ymmärtänyt aikuisten ihmisten loputonta vahingoniloakaan. Mä en saa mitään kiksejä vaikka Jokerit ottaisi kuinka pahasti pataan. Kukin tyylillään. Ehkä mulle ei jäänyt tarpeeksi syviä haavoja niiden Liiga ajoista.

E: Enkä siis tarkoita että sinä lainaamani käyttäjä olisit vahingoniloinen. Välttämättä. Kenties.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Live-vedossa saisi Jokereiden voitolle varsinaisella peliajalla kertoimen 333,00.

Eurolla voisi kokeilla.
 

Subrosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olisi varmaan kivaa olla narrifani. Samaa paskaa joka kevät. Ei käy kateeksi :D.

Tulos on aina mielestäni ollut erittäin "ok" vastustajien tasoon ja resursseihin nähden. Jokerit ainakin hienoisesti ylisuorittavat. Tietysti sitä aina toivoisi sankaritarinoita ja vímmaa, ja siten myös mukana eläessä harmittaa. Parempia pleijareita odotellessa.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Olisi varmaan kivaa olla narrifani. Samaa paskaa joka kevät. Ei käy kateeksi :D.

Toiset kannattavat omaa joukkuettaan ja hakevat siitä sekä ilon että surun, toiset hakevat kicksinsä muiden sukelluksista. Ensimmäistä porukkaa arvostan, toinen porukka ansaitsee korkeintaan myötähäpeän tai säälin. Onnea valitsemallesi tielle.

Ja tuota "joka kevät" on vaikea allekirjoittaa, vaikka näitä keväitä on kolmelta vuosikymmeneltä muistissa. Yleensä on kaaduttu sentään saappaat jalassa, hävitty selkeästi paremmalle tai bensa yksinkertaisesti loppunut. Suoralta kädeltä en muista toista kevättä, jolloin homma olisi ryssitty näin vitun täydellisesti itse. Tai no tavallaan Vancouverista muistan, mutta sekin oli maajoukkueen näytöstä.
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Ky
Viis kautta katottu näiden kahden touhuja. Ihanko oikeasti joku on vielä sitä mieltä, että ei muita löydy? Virmanen sentään oli koomikko, tää on pelkkää kauhua ja tragediaa.


Kurri on kumileimasin joka juoksee kinkereistä toiseen. Vuorinen osuu kun tikalla heittää tarpeeksi monta kertaa. Jos 10 miljoonan budjetilla Rämön paikalle hankitaan Ex Unkarin sarjassa pelannut kassari...
On vaan tietyt faktat ja yksi iso fakta on se että veskari on jengin tärkein pelaaja.
Hjallis aikoinaan totesi ” miksi maksaa veskareille paljoa kun ei ne sillee pelaa kuin kenttäpelaajat”.
Ps. Mitä joulua Hjallis tarkoitti kun sanoi ” ennen kuin pukki tulee, tulee uusi omistaja”

Takaisin liigaan, Mestiksen kautta kiitos ja näkemiin :) .
 

Lätkäkala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KHL:n ja NHL:n suomalaiset sekä Leijonat.
Laskiko kukaan maalipaikkoja? Kenties hävittiin? Saadaanko erävoitto 2. erästä ja vihdoin kaivattu yv-maali? --> Hyvät aihiot ensi kauteen.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Sitä samaa joka pieksi teidät 2012 matkalla mestaruuteen. Tästähän Jokerit ei koskaan toipunut ja siirtyi jatkamaan häviämistä KHL:ään.
Minä en tällaisista loukkaannu, mutta jotain herrasmiesmäisyyttä voisi löytyä ja jatkaa vaikka provoilua JYPin omalla palstalla.
 

Jody Ejaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Musta tuntuu että jotkut luo jatkoaikaan vaan tunnuksia, joilla voi tulla ilkkumaan Jokereiden peliketjuihin keväisin kun kausi on päättymässä.

Se jos joku ei käy hirveästi kateeksi.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Ei jumaliste. Nyt pääsin vihdoin koneen ääreen ja toiveikkaana avaan otteluseurannan ja tsekkaan matsin tilanteen. 5-0! Miten tää on ees mahdollista. On tää vaa uskomatonta vuosi vuoden perään, miten tää jengi onnistuu aina keväällä. Voi voi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös