Weekend_Warrior
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Raipen SaiPa
Baptiste menee kyllä hukkaan tossa ketjussa. Todella surkeat ketjukaverit
Se toki.Näinhän se oli, mut toisaalta miks meet tossa tökkiin. Ei edistä peliä mitenkään.
Onko teillä Telia? Elisalla pyörii hyvin kaikkiAika vahvasti hajosi suoratoistot. Cmore ei kirjaudu edes sisään ja Areena esim ei lähde toistamaan mitään. Internet on rikki.
okei, mä en pääse edes cmore:n sivuille kun tietokoneella testasin.Täysillä kierroksilla tökkii monesti ja pitää katsoa 30sek myöhässä matseja mutta nyt näkyy hyvin täällä.
Juu tässä taitaa olla nyt kyse jostain muusta, ilmeisesti Telia alhaallaokei, mä en pääse edes cmore:n sivuille kun tietokoneella testasin.
Onko teillä Telia? Elisalla pyörii hyvin kaikki
joo, Telian netti.. ilmeisesti jotain isompaa ongelmaa siis..Onko teillä Telia? Elisalla pyörii hyvin kaikki
Joo Baptiste parantaa peli peliltä. Tänään ketju ei vaan oo toiminut. Potentiaalia kyllä on. Sportti nykykunnossa on paha vastus kaikille.Vaikea nähdä että tämä ainakaan Ilveksen suoraksi voitoksi kääntyy. Maali jos tehdään niin toivotaan että se on Baptiste, on ollut kyllä pirteä.
internet kaatui valikoivasti Ilveksen dominoidessa, varmaan jotkut tietyt dnssät tai jotaan, koska melkein kaikki muut toimii. Tosin esim discord ei
Joo Baptiste parantaa peli peliltä. Tänään ketju ei vaan oo toiminut. Potentiaalia kyllä on. Sportti nykykunnossa on paha vastus kaikille.
Kohta kolahtaa Sport maaliin vähän sellainen fiilisUskomattoman surkea ilveksen yv.
Olen toista mieltä. Olennainen palanen. Kaukana jäähdyttelijästä. Oliko muita? Ammun nekin alas.Vilttiin toi surffikonna. Jätkä tuli Ilvekseen jäähdytteleen ja nostaan viimeiset eurot vielä.