To 5.12.2019 Otteluseuranta (Liiga)

  • 21 840
  • 362

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tänään pelataan jääkiekkoa täysi kierros ja roska meni perhana silmään kun Hämeenlinnassa kajahti veteraanikuoro laulamaan.

Illan ottelut:
HIFK - Ilves
HPK - TPS
Kärpät - KooKoo
Pelicans - JYP
SaiPa - Lukko
Sport - Tappara
Ässät - Jukurit

Hyvää kiekkokierrosta kaikille!
 

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eikö se pitänyt olla aina 2min jäähy, jos puolustava joukkue lyö kentällä lojuvan mailan kiekkoa kohti? Ainakin muistan kerhon sellaisen jäähyn joskus saaneen. Nyt ei tullut.
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
Kaksi ylärimaa, ei maalia. jYPin yv.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen ollut katsomassa peliä itsenäisyyspäivänä, vuonna 1995 Turkuhallissa TuTo-Lukko. Ottelu päättyi 2-8, Lukon 3-ketjun miehet Tommi Turunen ja Veli-Pekka Ahonen tekivät molemmat 2 maalia mieheen, TuTon maalivahtina oli Jukka Tammi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
Pelicans maali.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Eikö se pitänyt olla aina 2min jäähy, jos puolustava joukkue lyö kentällä lojuvan mailan kiekkoa kohti? Ainakin muistan kerhon sellaisen jäähyn joskus saaneen. Nyt ei tullut.
Keski tai hyökkäysalueellaan, puolustusalueella rankkari.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: OPEX

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen ollut katsomassa peliä itsenäisyyspäivänä, vuonna 1995 Turkuhallissa TuTo-Lukko. Ottelu päättyi 2-8, Lukon 3-ketjun miehet Tommi Turunen ja Veli-Pekka Ahonen tekivät molemmat 2 maalia mieheen, TuTon maalivahtina oli Jukka Tammi.
Samaa peliä olin minäkin katsomassa. Olin nuori mies silloin ja niin kova meno oli päällä että seuraavan päivän lehdestä jouduin katsomaan kuinka peli päättyi. Muistikuvia ei juurikaan ollut pelistä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei oo ihan saman kaliperin peepiste kuti Virralla kun muuan etunimikaimalla joka joskus tolta paikalta jokusen maalin teki...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös