To 5.1.2023 Ässät - Kärpät

  • 1 229
  • 13

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pelipäivä, onnenpäivä. Molemmat joukkueet pelasivat eilen ja molemmat pelasivat tiukat jatkoaikapelit. Ei siis lepoetua kummallakaan. Ässät pääse peliin riemuisasti voitto alla, kun taas Kärpät koki pettymyksen.

Kärpillä loukkaantumiset huolenaan, samoin maalivahtitilanne. Siitä huolimatta piste sarjakärjeltä eilen.

Mites Ässät? Ilmeisen hyvä tilanne ilmeisesti, kun laitoitte Ilveksen eilen mankeliin.
 

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärppien maalimäärä jäänee totuttuun tyyliin 0-2 välille, joten Ässille riittää tänään kolme tehtyä suoraan voittoon. Tehtävä ei siis ole kotijoukkueelle mitenkään mahdoton.

Kaksi tehtyä riittää varmistettuun yhteen pisteeseen. Rima ei ole siis järin korkealla sille, että Ässät nappaa tänään pisteitä.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oma pää vuotanut pahasti, tosin eilen oli maali tukossa. Ei oo tehoja hyökkäyksessä ja jos puolustus pettää, niin rumaa jälkeä odotettavissa. Tosin luulen, että peliä on saatu kuosiin, joten toivon tasaista matsia. Jonka Ässät voittaa;).
Tänään ei tarvi Mörkönkään laittaa sisään, Kärpillä kyllä riittää ratkaisijoita. Vaan jos saatais kolmas hyvä peli putkeen, saas nähdä.
Riemukasta peliehtoota faneille ja joukkueille.
 

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mites Ässät? Ilmeisen hyvä tilanne ilmeisesti, kun laitoitte Ilveksen eilen mankeliin.
En tiedä onko Ässät pystynyt koskaan pelaamaan peräkkäisinä päivinä kahta hyvää / ehjää peliä.

Veikataan 1-3 voittoa Kärpille. Marko Anttila tekee Ässiä vastaan toki sen yhden pakollisen maalin. Heikkalakin hakee vielä Liigauran ensimmäistä, joten eiköhän sellainenkin tule Ässiä vastaan, kuten yleensä tuppaa ne Liigauran ekat tulemaan.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Aika paljon riippuu Meriläisestä taas tämäkin päivä. Joukkue ei, kuten tuossa yllä jo mainittiin, tee kovin montaa maalia keskimäärin per peli. Itse olisin tyrkytellyt tähän(kin) peliin Ruusua maaliin, mutta haaveeksi jäi.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
En tiedä onko Ässät pystynyt koskaan pelaamaan peräkkäisinä päivinä kahta hyvää / ehjää peliä.
Kärpillä sama tällä kaudella. Toki se, onko piste sarjakärjeltä kera huonon maalivahtipelin sitten joukkueelta hyvä peli, on määrittelykysymys.
 

Mensonge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mä oon edelleen sitä mieltä, että noin kova seura tarvitsee paremman valmentajan. En löydä Marjasta voittavaa.

Niinpä.Tämä on hirveää kateltavaa. Tuolla rosterilla tämä tulos. Nyt on jo tammikuu.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Niinpä.Tämä on hirveää kateltavaa. Tuolla rosterilla tämä tulos. Nyt on jo tammikuu.

Emäntä katseli taas Kärppien pelin ja minä sivusilmällä sen mitä kerkesin siinä sivussa. Emme muista yhtään laadukasta maalipaikkaa Kärpiltä. Vain sitä viivasta vetelyä määrällisesti paljon ja reboundpierujen haistelua, josko semmoinen pomppaisi oman miehen lapaan. Ei pompannut, ja ainoa maali mikä tuli, niin oli maskin takaa ovela lerppu. Heikkalalta, joka ei kohta taas mahdu kokoonpanoon.

Voiko köyhempää kiekkoa enää pelata? Millä hemmetin vuosikymmenellä Marjamäki oikein elää? Eihän tuo inspiroi ketään, edes noista taitopelaajista. Aivan kellokorttitouhuksi mennyt, juuri kun se tekeminen ei pitkässä juoksussa maistu. Työpaikalla vaan käydään ja palkkahan on mitä parhain. Espoon Blues 2.0 sijaitsee nyt Oulussa.

Kärpät ei rakentanut ainuttakaan maalipaikkaa jota edeltäisi joku useamman pelaajan syöttökuvio. Vain vetoja viivasta ja äijää maalille. Tämmöisellä pelillä menestyttiin 2000-luvun alkupuolella. Tämä Laten ideaköyhyys minua kummastuttaa. Kärpät pelaa aivan hemmetin köyhää jääkiekkoa. Vieläköhän puhuu jostain Mike Babcockin jääkiekosta, jonka copy-cat aiemmin oli? Onkohan koskaan keksinyt mitään omaa? Late-kiekko on varmasti liigan vähiten viihdyttävääkin ja onhan tuo yrittänyt kaikille vittuilla, että eivät olleet viihdyttäviä silloin kun menestyivät. Varmaan se noin oli, mutta nyt ei ole enää sitä menestystäkään, koska itse Lauri ja vain Lauri itse, ei ole osannut uusiutua ja päivittää pelikirjaansa.

On siis ollut suomeksi laiska.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös