To 3.4.2008 Blues - Jokerit (7. välierä)

  • 52 639
  • 234
Tila
Viestiketju on suljettu.

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Kuka jaksaa kaivaa Leinon peliajan eiliseltä, 30min meni pakosti rikki.
25.44. Kolmannessa erässä 9.35. Jos siis luotamme liigan tilastointiin tällä kertaa.
 

rip-off

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Steelers
Minä olen edelleen eri mieltä tunnelmasta, fakta on vain se, että parempaa, paljon parempaakin on nähty.

No haloo,
ihan ensinnäkin sä oot IFK-mies ja teillä on niitä mestaruus(yms!)viirejä siellä hallissa aika monta jo katossa. Espoossa tasan 0 ja uskoa on koiteltu viimeiset 15 (ja erityisesti viimeiset 10) vuotta melko rahakkailla jengeillä, jotka ovat pettäneet, pettäneet ja vielä kerran pettäneet. Miten luulet, että tämä vaikuttaa yleisön 1)uskoon 2)tunnetilaan 3)henkiseen kestävyyteen, kun peli on 4-3 vikassa erässä? Ei siinä, itse yritin kyllä kokoaja herätellä yläkatsomoa kannustukseen, mutta ei se helppoa ollut.

Toisinnakin, sä oot edelleen ifk-kannattaja: luuletko, että se tunnetila oikeasti voi olla lähelläkään sama sun kropassa, jos verrataan vaikka omaa ruumiiseen, jota on murjottu blues-munauksilla vuodesta 1992 lähtien? Minäpä kerron: se on aivan eri kokea se helpotus ja voiton hurmos, kun siihen ei ole TOTTUNUT ja kun se tapahtuu OMALLE jengille.

Kolmanneksi, sä oot vieläkin ifk-kannattaja ja oot saanut nauttia vanhassa jäähallissa varsin hienosta tunnelmasta (parhaimmillaan) useasti. Voin kertoa, että vertailutasot "normaali-länsiauto-areena" vs "normaali vanhajäähalli" ovat aivan eri luokkaa.

Eilen oli aivan uskomaton fiilis. Eikä sitä todenneet pelkästään me blues-fanit, vaan myös media, joka siellä hallissa on myös käynyt toteamassa (heikon) tunnelman useaan otteeseen.

Niin ja kaikki kunnia IFK:lle, tämä viestihän nimeomaan vain kehuu sitä hurmosta jota se jengi saa parhaimmillaan aikaan kannattajissaan.

Täältä tähän. Finaalit kutsuu, toivottavasti Espoo jaksaa elää mukana. Minä ainakin.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Eilistä en nähnyt, mutta maanantaipelin jälkeisen tappelun hallin ulkopuolella näin: siinä +30v. jokerifani (20 hengen tukijoukkoineen tietenkin) kävi kuumana noin 15 vuotiaalle teinipojalle, jolla oli turhan iso suu. Ei siinä mitään, kyllähän sitä vittuilusta saa kuitata takaisin, mutta HALOO: lähteekö aikuiset miehet oikeasti hakkamaan jotain 15 vuotiata pojankloppeja jääkiekko-ottelun ja jonkun sanallisen herjan takia? Ei saatana.
Utrasit on ERILAISIA! Se on tunnelmaa, tunnetta ja yhteishenkeä. Hei, hienoa kannatuskulttuuria?
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Bluesfani Jokerifanin eteen provosoimaan järkevää???
Tämä "Blues-fani" oli käsittääkseni sama britti joka ennen peliä hallin ulkopuolella ilmoitti kovassa kännissä menevänsä elämänsä ensimmäiseen jääkiekko-otteluun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös