Mainos

To 28.11.2024 SaiPa - HPK

• 964
  • 20

Sportsguy

Jäsen
Ei se vielä tänään katkea. HPK kyllä taistelee, mutta peruspeli SaiPalla niin kovassa iskussa, että se riittää. Jos vielä innostuvat niin eroa pari maalia.

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei se vielä tänään katkea. HPK kyllä taistelee, mutta peruspeli SaiPalla niin kovassa iskussa, että se riittää. Jos vielä innostuvat niin eroa pari maalia.
Raipe on sapluunansa löytänyt, jokainen peli voitetaan aina yhdellä maalilla. Ja sillä tavalla että pelin viimeisen maalin tekee vastustaja. Onko se nyt jo 5 edellistä peliä mitkä on mennyt samalla kaavalla, niin onhan sen nyt jatkuttava tänäänkin.

En tiiä, jotenkin tuntuu että tänään tuo putki katkeaa. Aikaisemmin ei oo tämmöstä fiilistä ollut, mutta jotenkin nyt noi parilla edellisellä kiekalla tulleet ns. rahajengien voitoilla rikotut ennätykset ja nyt tää Raipen jatkosoppari pistää tuntumaan että tänään tommosta heittopussia vastaan takki on apposen auki, ja tulee ihan kunnon rehellinen tappio. Ties vaikka nollille jäätäisiin jopa.

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
RaiPen reippaat pojat
En tiiä, jotenkin tuntuu että tänään tuo putki katkeaa. Aikaisemmin ei oo tämmöstä fiilistä ollut, mutta jotenkin nyt noi parilla edellisellä kiekalla tulleet ns. rahajengien voitoilla rikotut ennätykset ja nyt tää Raipen jatkosoppari pistää tuntumaan että tänään tommosta heittopussia vastaan takki on apposen auki, ja tulee ihan kunnon rehellinen tappio. Ties vaikka nollille jäätäisiin jopa.
Vaadin tekstin editointia! Etkös sie ole se shamaani, joka osasi ennustaa pelin voittajan, lopputuloksen, viimeisen maalin syntyajan, tekijän ja Tauskin vankilatuomion pituuden prikulleen oikein?

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miksi tää peli alkaa klo 17? Onko Lappeessa pyhäpäivä tai jotain? :D

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vaadin tekstin editointia! Etkös sie ole se shamaani, joka osasi ennustaa pelin voittajan, lopputuloksen, viimeisen maalin syntyajan, tekijän ja Tauskin vankilatuomion pituuden prikulleen oikein?
Olen, ja olen ennustanut aika moneen edelliseen peliin SaiPan yhden maalin voittoa, sillee että vastustaja tekee vikan maalin. Ja aina menny oikein!

Mutta valitettavasti en pysty puhumaan kuin totuutta, ja totuus on tänään se että 0-3 päättyy peli. Olen pahoillani. Laittakaa osa tulosvetovoitoistanne minulle, vaikkapa 90% olisi ihan kohtuullinen korvaus.

(1)
  • Tykkää
Reactions: W124

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
RaiPen reippaat pojat
Olen, ja olen ennustanut aika moneen edelliseen peliin SaiPan yhden maalin voittoa, sillee että vastustaja tekee vikan maalin. Ja aina menny oikein!

Mutta valitettavasti en pysty puhumaan kuin totuutta, ja totuus on tänään se että 0-3 päättyy peli. Olen pahoillani. Laittakaa osa tulosvetovoitoistanne minulle, vaikkapa 90% olisi ihan kohtuullinen korvaus.
Pakko arvostaa rohkeuttasi! Vähemmästäkin on alettu raapimaan tulitikkuja rovion alle.

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
HPK on pelannut tässä viime aikoina ainakin numeroiden valossa ihan mukiinmenevästi. Maalin pelejä moni noista tappioistakin ollut. Jos SaiPa takki auki lähtee, niin omissa kolisee.

Ei ole lähes 10 vuoteen tullut enää juurikaan kisapuistossa käytyä. Mutta tänään meinasin ihan omin silmin tulla paikanpäälle todistamaan tätä mykistävää lentoa. Niin eiköhän se SaiPan voittoputki tähän nyt sitten katkea.

(1)
  • Tykkää

Satellite

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Sympatiat K-Espoo & Minnesota Wild
Tässä pelissä on vähän samanlaiset vibat kuin syyskuisessa SaiPa - Sport -pelissä. Silloin SaiPalla alla alla kaksi voittoa: HIFKistä vieraissa (4-8) ja K-Espoosta kotona (4-1). Lisäksi lepoetu, kun Sport hävisi edellisenä päivänä KooKoolle Kouvolassa. => Sport voitti pilkuilla 2-3.

Vähän myös kattelin HPK:n peliä eilen KalPaa vastaan, ja varuillaan saa SaiPalaiset olla. Tästä kaikesta huolimatta luotan kotivoittoon - ylivoimalla olisi pitkästä aikaa kiva tehdä enemmän maaleja kuin päästää av-maaleja omiin.

Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää

Nilkkakiituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
PALLOKERHoo
On se mahdollista että juuri tänään Keisari Helmisen jatkokauden varmistuttua
playoffsejaan pelaava Hpk joukkueena kuittaa pisteet kotiinsa.
Moiset perhepelit sisuunnuttavat kerhon miehet pelaamaan parastaan.
Se nähdään tovin kuluttua. Jopa tasapeli olisi saavutus hurjaan iskuvireeseen päässyttä Raipaa
vastaan.
Rai rai.

Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Miksi tää peli alkaa klo 17? Onko Lappeessa pyhäpäivä tai jotain? :D
Virallinen syy: perhepeli
Oikea syy: SaiPa järjestää huomenna hallissa pikkujoulut, joten jää pitää kattaa ja esiintymislava rakentaa.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
HIFK vs K-Espoo
  • 1.99
  • 4.50
  • 3.40
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy