Raipe on sapluunansa löytänyt, jokainen peli voitetaan aina yhdellä maalilla. Ja sillä tavalla että pelin viimeisen maalin tekee vastustaja. Onko se nyt jo 5 edellistä peliä mitkä on mennyt samalla kaavalla, niin onhan sen nyt jatkuttava tänäänkin.Ei se vielä tänään katkea. HPK kyllä taistelee, mutta peruspeli SaiPalla niin kovassa iskussa, että se riittää. Jos vielä innostuvat niin eroa pari maalia.
Vaadin tekstin editointia! Etkös sie ole se shamaani, joka osasi ennustaa pelin voittajan, lopputuloksen, viimeisen maalin syntyajan, tekijän ja Tauskin vankilatuomion pituuden prikulleen oikein?En tiiä, jotenkin tuntuu että tänään tuo putki katkeaa. Aikaisemmin ei oo tämmöstä fiilistä ollut, mutta jotenkin nyt noi parilla edellisellä kiekalla tulleet ns. rahajengien voitoilla rikotut ennätykset ja nyt tää Raipen jatkosoppari pistää tuntumaan että tänään tommosta heittopussia vastaan takki on apposen auki, ja tulee ihan kunnon rehellinen tappio. Ties vaikka nollille jäätäisiin jopa.
PerhepeliMiksi tää peli alkaa klo 17? Onko Lappeessa pyhäpäivä tai jotain? :D
On. Jatkosopimuksen kunniaksi myös lippu nousee salkoon.Miksi tää peli alkaa klo 17? Onko Lappeessa pyhäpäivä tai jotain? :D
Olen, ja olen ennustanut aika moneen edelliseen peliin SaiPan yhden maalin voittoa, sillee että vastustaja tekee vikan maalin. Ja aina menny oikein!Vaadin tekstin editointia! Etkös sie ole se shamaani, joka osasi ennustaa pelin voittajan, lopputuloksen, viimeisen maalin syntyajan, tekijän ja Tauskin vankilatuomion pituuden prikulleen oikein?
Pakko arvostaa rohkeuttasi! Vähemmästäkin on alettu raapimaan tulitikkuja rovion alle.Olen, ja olen ennustanut aika moneen edelliseen peliin SaiPan yhden maalin voittoa, sillee että vastustaja tekee vikan maalin. Ja aina menny oikein!
Mutta valitettavasti en pysty puhumaan kuin totuutta, ja totuus on tänään se että 0-3 päättyy peli. Olen pahoillani. Laittakaa osa tulosvetovoitoistanne minulle, vaikkapa 90% olisi ihan kohtuullinen korvaus.
Miksi tää peli alkaa klo 17? Onko Lappeessa pyhäpäivä tai jotain? :D
Saa suorittaa mut ei oo pakko hei.
Virallinen syy: perhepeliMiksi tää peli alkaa klo 17? Onko Lappeessa pyhäpäivä tai jotain? :D
Tänään on perinteinen itäsuomalainen juhlapäivä Thanksgiving.
Kosh kosh :D