To 27.9.2018 Slovan Bratislava - Jokerit

  • 14 232
  • 242

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
Kyllä mä niistäkin näin erän sieltä ja toisen täältä. Olihan siellä välillä ihan pirteääkin tekemistä nähtävissä. Mielummin sitä kuitenkin itse näin alkukaudesta katselee enemmän nykytilaa ja viimeisten pelien tendenssiä kuin kauden ekojen pelien virettä, jolloin joukkueet on vielä aivan kesäterässä.
Tuonne peliesitys -ketjuun laitoin omat ajatelmat tämän hetken tilasta verrattuna alkukauden voitot. Jotenkin olen sitä mieltä, että nämä viime pelit on Jokereilta tällä hetkellä alisuorittamista.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Löysää paskaa koko sakki poislukien Moses ja Manninen. Zapo ei saa mitään kiinni. Kivistö ollut aivan pihalla jo pitkään. Kuudes kerta putkeen kun hävitään tälle rupusakille. Yrittäkää nyt edes...
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Marko ja alivoima läpiajo vol 10000 ja nyt osuu!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mörköö! Av:lla 3-3! Jes!
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
MÖÖÖÖÖÖRKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
Vittu paita kattoon aikusten oikeesti!
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ymmärrät kun katsot jonkun Liigapelin Telian tarjoamana. Jos toi Telia 2G sattuu toimimaan?

Ei kyllä tullut mieleenkään verrata Liigaan. Vertasin lähinnä menneiden kausien Jokereihin ja tää peli, kuten myös kaksi edellistä, on ollu pääosin ihan sitä samaa saamatonta neppailua ja näennäistä hallintaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Nyt saatiin ainakin toivottu alku erään. Jäähykin tapettu.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ikoseltakin lähtee kuti ja 3-4!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Ikonen vetää laserin tarkan vedon, Manninen syöttää. 3-4!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös