To 26.4.2018 Otteluseuranta (Liiga)

  • 90 990
  • 737

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Huh helkkari! Mahtavaa! Hienoa! Onnittelut Tapparalle kovasta vastuksesta. Kolme voittoa eteen annettuna oli kuitenkin tällä kertaa liikaa. Kärpät siis käytti hyväkseen HIFK:n antaman pelituntuman ja otti kaksi voittoa, ja se kolmas otteluhan oli kyllä Tappara-merkkinen vaikka Kärpille päättyikin. Kova joukkue silti kyseessä!

Onnittelut Mannerille! Ei ole kuitenkaan tulokasvalmentajalle ihan jokavuotista voittaa mestaruus, vaikka toki Manner on sen nähnyt kakkosvalmentajana. Onnittelut myös joukkueelle sen kummemmin heitä erittelemättä! Ja onnittelut meille kannattajillekin, sekä onnea myös ylipäätään kaikille jääkiekkoa seuraaville - ainahan se on mukava katsoa kiekkoa, eikö? Seuraavana sitten MM-kisat :)

Mutta nyt musta tuntuu että tartten yhden kaljan. Tai ehkä toisenkin.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
Siellä näkyi näissä muistelupätkissä narritkin Liiga-jäillä... Tässähän tulee tunteet pintaan vanhalle miehelle. Vieläköhän sen päivän joskus näkis? Olis juhlan ja shampanjan paikka!
 

Ralph

Jäsen

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Eipäs, Jortikka lähti Kerhosta Berniin kesken pudotuspelien, joten Jortikka ei ollut finaaleissa mukana. Eli finaalisaldo on 6/7.
No kyllä löytyy poikkeuksen poikkeusta. Ilmeisesti siis 6/7 on nyt kuitenkin se virallinen totuus. Wikipedian mukaan Hannulla on kuitenkin kaksi hopeaa. Onkohan Hannu siis saanut mitalin tuosta HPK kaudesta vaikkei loppuun asti valmentanutkaan? Siinä vasta olisikin meriitti, hopea ilman tappiota finaalissa.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Kyllä. Minun palstahistoriani tulee päättymään sen jälkeen. Sen verran täsmennän, että olen palstalla mukana vielä jääkiekon MM-kisat ja siinä välissä vielä Euroviisut seuraan kun on veto nimimerkki @J.Hotti :n kanssa, mutta MM-kisojen jälkeen lopetan kirjoittamisen tänne jos Kärpät voittaa mestaruuden.

Melko hurja päätös ja en kyllä oikein ymmärrä miksi moinen päätös pitää tehdä - no eipä se minun päätökseni ole :)

Tervetuloa sitten joskus vaikkapa Bond-villain nimellä. ESB olisi kova.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
@T1971 ja @Jesus Shaves

Olitte oikeassa. Olin väärässä. Te tiesitte. Minä en.

Eipä tämä taida kuitenkaan olla kilpailu siitä kuka oli väärässä tai kuka oikeassa.

Loppuviimeksi kyse on "vain" jääkiekosta. Tuolla ulkona on jotain mitä asiantuntijat kutsuvat elämäksi - siihenkin kannattaa joskus tutustua. Meidän kaikkien.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös