To 20.8.2015 CHL: TPS - Black Wings Linz

  • 5 204
  • 27

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
CHL alkaa Tepsin osalta kotiottelulla Itävallan Erste Bank Eishockey Ligassa pelaavaa Black Wings Linziä vastaan.

Viime kaudella Linz sijoittui Itävallan liigan runkosarjassa toiseksi Red Bull Salzburgin jälkeen ja hävisi semifinaaleissa Vienna Capitalsille. Näin Linzille aukesi menestyksen myötä paikka ensimmäistä kertaa CHLään.

Joukkueen rosterista ei kovin montaa tuttua nimeä löydy, nimekkäimpänä ilman muuta lähes 400 NHL-ottelun Brett McLean, joka aloittaa ensimmäisen kautensa Linzissä. Viidettä kauttaan seurassa kiekkoilee Ässissä kausilla 2005-06 ja 2007-08 pelannut Rob Hisey ja kolmatta kauttaan Lukossa kaudella 2002-03 pelannut Jason Ulmer.

Kokoonpanoja ei vielä ole julkistettu, mutta TPSn riveistä puuttuu ainakin Perrin, joka ei vielä ole palannut Suomeen, lisäksi Ahtolalla, Vainiolalla ja Tikkasella on ollut jonkinasteista vammaa ja pelaaminen on epävarmaa.

Joukkueet eivät ole kohdanneet koskaan aiemmin, joten ainoana jonkinsortin vertailukohtana voitaneen pitää viime kautta, jolloin Itävallan kärkijoukkueista Linzin ohella Red Bull Salzburg ja Vienna Capitals voittivat molemmat CHLssä omat lohkonsa, mutta tippuivat pudotuspelien ensimmäisellä kierroksella mitalipeleihin asti edenneitä Kärppiä ja Luulajaa vastaan.

Helppoa peliä ei siis ole luvassa ja tasoitusta annetaan em. pelaajien puuttuessa sen verran että ylimielisyyteen ei ole varaa. Toivottavasti väki löytää halliin ilmoista huolimatta ja saadaan voittotili heti auki!

E: typo
 
Viimeksi muokattu:

Riemurasia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS & Sharks
Päivän Turun Sanomien mukaan Ahtola, Vainiola ja Tikkanen ovat kaikki tänään mukana. Myös KooKoo pelistä puuttunut Spina pelaa tänään.
 

chubster

Jäsen
Perrin siis ilmeisesti ei ole TPS kokoonpanossa? Olenko ymmärtänyt väärin vai oliko jossain vaiheessa juttua, että Eki olis liittynyt mukaan CHL pelien alkaessa?
 

liuzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManUtd
Perrin siis ilmeisesti ei ole TPS kokoonpanossa? Olenko ymmärtänyt väärin vai oliko jossain vaiheessa juttua, että Eki olis liittynyt mukaan CHL pelien alkaessa?

Kyllä valitettavasti olet. Perrin liittyy hieman oudosti joukkueen vahvuuteen TPS:n Itävallan reissun aikana (26.8). Täten ensimmäinen peli on hänelle varmaankin tuo 27.8 pelattava vierasottelu.
 

liuzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManUtd
TPS kiekkoilee muodossa:

Tukonen - Kumeliauskas - Kallio
Pikkarainen - Vainiola - Spina
Ahtola - Koskiranta - Karvonen
Vähätalo - Virtanen - Salo
13. Hyökkääjä - Moisio

Tallinder - Nummelin
Forsström - Mojzis
Friman - Tikkanen
7. Puolustaja - Eronen

Lassila
Georgijev
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siis saako tonne peliin enää lippuja? Jos joku nopea vastaisi, niin tietäisin lähteä hallille... Lippupalvelun mukaan yli 10 000 lippua varattu.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täh? Kyllähän tuolla Lippupalvelun mukaan vapaita paikkoja on. Yllättävän täyteen tosin tuntuu tulevan.

Mun Lippupalvelu näyttää, että olis about se tuhat lippua jäljellä. Mietin vaan, että käännytetäänköhän mut ovelta, jos koitan ostaa itselle ja skidille lipun. Siis riittääkö niitä vai onko kaikki paikat mennyt ilmaislippujen mukana?
 

Kiprusoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Toronto Maple Leafs
Mun Lippupalvelu näyttää, että olis about se tuhat lippua jäljellä. Mietin vaan, että käännytetäänköhän mut ovelta, jos koitan ostaa itselle ja skidille lipun. Siis riittääkö niitä vai onko kaikki paikat mennyt ilmaislippujen mukana?
Aaa. Noh päätäni en pantiksi lyö, mutta luulisi teillekin jotkut liput irtoavan. Varsinkin jos ajoissa menette. Sinuna lähtisin koittamaan!
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aaa. Noh päätäni en pantiksi lyö, mutta luulisi teillekin jotkut liput irtoavan. Varsinkin jos ajoissa menette. Sinuna lähtisin koittamaan!

Jos mut käännytetään TPS:n CHL kauden avauspelissä hallilta, niin se on salettiin viiminen reissu pitkään aikaan. Kai se on pakko lähteä kokeilemaan, jos tälläiseen huippu spektaakkeliin riittäisi kaksi lippua 11 820 lipun joukosta.
 

Receiver

Jäsen
Suosikkijoukkue
VG-62, TPS, TuTo, Suomen maajoukkue
Jos mut käännytetään TPS:n CHL kauden avauspelissä hallilta, niin se on salettiin viiminen reissu pitkään aikaan. Kai se on pakko lähteä kokeilemaan, jos tälläiseen huippu spektaakkeliin riittäisi kaksi lippua 11 820 lipun joukosta.
Ettei olisi yläkerta suljettu ja sen takia paikkoja heikosti vapaana?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kyllähän tämä peli kiinnostaa mutta paikalle ei nyt pääse. Joutuu kyyläämään netistä. Hitto kun oisin halunut nähdä Perrinin jäällä mutta hyvää kannattaa odottaa. Jäähyjä pitää taas legendaarisesti välttää ja se voitto tietenkin ainoana vahtoehtona. Kiekkojumalille myös vinkkinä, ettei loukkaantumisia nyt kaivata. Mukava kiekkokutina vatsassa jälleen.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Yleinen otteluseurantaketju? Anyone? Se olisi käytännössä ainoa mahdollisuus mulle seurata tosissaan tätä matsia! CHL:n liveseurantasivu tuntuu olevan helvetin raskas pyöritettäväksi heikolla wifillä...
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Yleinen otteluseurantaketju? Anyone? Se olisi käytännössä ainoa mahdollisuus mulle seurata tosissaan tätä matsia! CHL:n liveseurantasivu tuntuu olevan helvetin raskas pyöritettäväksi heikolla wifillä...
on hockey. Ihan kivasti näkyy vaikka aika paska laatu. Tepsi 1-0 johtoon, liukkaasti kulkee luistin.

Tukonen siis iski, Kallion ja Nupan syötöistä
 

TheLazaruz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #96, #55, #9
Ilmainen striimikin löytyy eräältä ei kotimaiselta vedonlyöntisivustolta jonka logoa ei Suomessa saa näyttää.
Vaatii kirjautumisen.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
on hockey. Ihan kivasti näkyy vaikka aika paska laatu.
Siis avaisiko joku yleisen otteluseurantaketjun? Tekisin sen itse, jos mulla olisi käytössä joku muu laite kuin puhelin...
 

YOLO 1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Penguins
Yleinen otteluseurantaketju? Anyone? Se olisi käytännössä ainoa mahdollisuus mulle seurata tosissaan tätä matsia! CHL:n liveseurantasivu tuntuu olevan helvetin raskas pyöritettäväksi heikolla wifillä...

Livetulokset.comista ainakin tilastot pääsee näkemään. Itse väijyn ottelua Unibetin streamista. Toimii yllättävän hyvin jopa zoomattuna.

Alempaan viestii. Kyllä ainakin itse kuulin myös kuuluttajan sanovan Patteri Nummelin. Kesäkunnossa sillä osastolla edelleen.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Siis avaisiko joku yleisen otteluseurantaketjun? Tekisin sen itse, jos mulla olisi käytössä joku muu laite kuin puhelin...
Tämän takia en itse halunnut mennä avaamaan, olisi ollut kolme ketjua :D

Sanoko toi kuuluttaja syötöksi Patteri Nummelinin? :D
:D en kyllä kuullut, päättelin vaan numeroista.
 

TheLazaruz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #96, #55, #9
2-0 TPS Tukonen teki Kallion syötöstä yv-maalin
 

TheLazaruz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #96, #55, #9
1. erä laukaukset maalia kohti 15-8 aloitukset 11-12?
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS, Varjomodet
Sanoko toi kuuluttaja syötöksi Patteri Nummelinin? :D

Kyllä sanoi, nauratti :D

Tukonen ja Kallio vaikuttaa oikein toimivalta parivaljakolta. Koko ketju muutenkin melkoisen hyvä. Jos miehet (Late ja Tadas) pysyvät kunnossa, niin tätä ketjua en kyllä enää rikkoisi.
 

TheLazaruz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #96, #55, #9
Kuulutuksessa sanottiin TPS laukauksien määräksi 17
 

TheLazaruz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #96, #55, #9
Tukonen kypärätemppu Tadaksen syötöstä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös